עזרה בתמחור ספרים

kkarinn

New member
עזרה בתמחור ספרים

שלום רב, מצאתי בביתי את הספר: אנוכי הרובוט / י.אסימוב, הוצאת מסדה , הדפסה שלישית משנת 1976. לאחר שיטוט באתרי ספרים יד שנייה נוכחתי לדעת כי מדובר בספר מבוקש,והייתי מעוניינת לדעת כיצד עליי לתמחר אותו. כמו כן, מצאתי גם את הספרים הבאים, אינני יודעת כמה הם שווים, או באיזה סכום כדאי למכור אותם: *כוכבים מציצים מרום / א.י. קרונין, הוצאת מהדורת הספר הטוב, 1960. *בן תערובת / יוהאן פאבריציוס, הוצאת עמיחי, 1959. *אבא גוריו / ה. דה בלזק, הוצאת מ.ניומן, 1951. *האסופית / ל.מ. מונטגומרי, הוצאת מ.ניומן (ספר מנוקד, לילדים). *אשת נכסים / ברברה טיילור ברדפורד, הוצאת זמורה ביתן, 1985. *נשים קטנות / לואיזה מיי אלקוט. *מבצע קיסריה / עמוס אריכא, הוצאת א. לוין אפשטיין, 1967. *יארגו / ז'אקלין סוזן, הוצאת כתר, 1980 *צעדים / יז'י קושינסקי, הוצאת תמוז, 1980.
 

fots

New member
תמחור ספרים

אנוכי הרובוט - נכון הספר בהוצאת מסדה אצל ונחשב במשך שנים לנדיר ויקר, הוצאת כתר הוציאו לאחרונה תרגום חדש לספר דבר שגורם לספר להיות זמין בכל מקום. אז לגביי התמחור - הספר בהוצאה החדשה עולה 79 ש"ח אצלי חדש עולה פחות 30%, לכן לדעתי המחיר צריך להיות בסביבות ה 50 ש"ח אבא גוריו - ספר מאוד שכיח ולמרות שאישית אני מאוד אוהב את ספרי הוצאת מ. ניומן אני לא רואה סיבה לעבור את ה 30 ש"ח האסופית - בין 35 ש"ח ולא יותר מ 55 ש"ח תלוי במצב הספר. אשת נכסים - עד 35 ש"ח נשים קטנות - ישנן כמה וכמה גרסאות, הגרסה המלאה (2 כרכים) בהוצאת כתר עולה בחנויות 84 ש"ח יארגו - ספר מצויין לטעמי, מחירו נע עד 120 ש"ח (בחנויות יד שניה) צעדים - עד 35 ש"ח קארין, מקווה שעזרתי לך ובהצלחה במכירתם.
 

ritosh

New member
../images/Emo140.gifועוד הערכה בבקשה

הגדה של פסח כתובה ומצויירת בידי ארתור שיק. עברית ואנגלית. הוצאת מסדה ו-מגן. 1956. מישהוא יודע מה ערכה? תודה
 

kkarinn

New member
תודה רבה, ועוד כמה שאלות

לגבי אנוכי הרובוט - אתה מתכוון שהמחיר של הספר אמור להיות בסביבות 50 ש"ח למרות שהוא נדיר ויקר? מדוע הספר יארגו כ"כ יקר? תודה רבה על העזרה! אני אעדכן את הכל...
 

fots

New member
ועוד כמה תשובות

אני בסך הכל נותן את דעתי, נכון להיום אני לא חושב שאנוכי הרובוט שווה יותר מאשר 50 ש"ח וכשהוא במצב מעולה, אישית אני לא מאמין בתמחורים גבוהים ובכל ההצארות על ספרים נדירים ששווים המון כסף, כל אחד שיחליט על המחיר שהוא מבקש, אני יכול לשתף אותך ואת הפורום בסיפור אישי וקטן. נכנסתי פעם לחנות משומשים וביקשתי את הספר "דמה של אמבר" של רוג'ר זילאזני, המוכר אמר שיש לו את הספר והציג בפניי ספר משומש ובלוי. המחיר של הספר היא 375 ש"ח, שאלתי למה המחיר כל כך גבוהה והתשובה הייתה הספר אזל ולכן המחיר כל כך יקר, טיפש ותמים רכשתי את הספר כעבור כשלושה שבועות ראיתי את הספר בחנויות במחיר של כ60 ש"ח, רותח ועצבני חזרתי לחנות והסברתי שהספר לא אזל, התשובה הייתה שאז הוא היא נדיר והיום לא (שטויות במיץ). בררתי בהוצאה ואמרו לי שמאז שיצא הספר הוא לא אזל והוא תמיד על המדפים. עברו ימים והתחלתי לחפש ספר נוסף "מובי דיק" בהוצאת מ. נימן שהתרגום שלהם הוא פשוט מעולה, עברתי בלא מעט חנויות יד-שניה והמחירים נעו בין 450 ש"ח והגיעו עד 700 ש"ח, אבל מטעויות לומדים והחלטתי שהפעם אני לא קונה, לי יש סבלנות ויבוא יום. כעבור 6 שנים מצאתי את הספר במצב מעולה ובמחיר 90 ש"ח. אז מה למדנו? לגביי הספר יארגו - הסופרת ז'קלין סוזן היית סופרת של רומנים ארוטיים הידוע מבין ספריה הוא "עמק הבובות" (עד כמה שאני זוכר) לאחר מותה נתגלה כתב היד לספר נוסף שלה והוא שונה מאוד מסגנונה. מדובר בספר מד"ב ממש נחמד שאזל בחנויות ולא כל לראותו, שוב זה שכתבתי שמחירו מגיע עד 120 ש"ח, אבל זה בהחלט לא משקף את דעתי, לשיקולך.
 

shmuel149

New member
לקובי שלום אצלי הספר עולה 50

ובכלל שמשומשים ניתנים למיקוח
 

fots

New member
אל תהיה צדיק, גם עליך יש לי סיפור

מהימים שטיילתי בארץ בין החנויות.
 
למעלה