עזרה בתכנון טיול לפסח

עזרה בתכנון טיול לפסח

שלום! אנחנו מתכננים טיול לגליל ביומיים של חול המועד פסח. התכנון: לעשות את הבניאס על הבוקר, ביום הראשון, לינה בחווה של יהודה בקיבוץ דפנה, למחרת טיול אופניים, ועוד טיול. עכשיו בטיול הנוסף אני מתלבטת בין נחל עיון לנחל החצבאני או נחל דן. מה יותר מתאים? אנחנו זוג + 3 ילדים בני 7, 3 ושנה וחצי). האם זה מספיק, עמוס מידי או כדאי להוסיף עוד משהו. לכל הטיולים אנחנו ניקח את המסלול המעגלי, כלומר הקצר יותר. אשמח מאוד מאוד לכל הכוונה, ע"מ שננצל את היומיים האלו כמו שצריך, מצד שני לא הייתי רוצה שהילדים יתלוננו על עייפות. אנחנו לא מהמטיילים, אל אף שבהחלט היינו רוצים להתחיל! תודה.
 

נתי

New member
נראה לי שזה בהחלט מספיק

טיול אופניים יכול להיות מתיש למדיי גם למי שלא מדווש אם אתם רוצים לשמור את האופציה לאטרקציה נוספת ליום השני - לכו למקום שאינו מצריך פעילות פיסית (שמורת טבע או עמידה בתור של איקאה) אלא לתצפית, פיקניק או למשהו חווייתי כמו הרכבל במנרה (יקר אבל שווה ויש הנחות ב"חבר" ו"טוב")
 

נתי

New member
עניין של טעם

אישית, יש לי חיבה מיוחדת לתל דן, למרות שלמעשן כבד זה סיוט - לאור האיסור הגורף על הדלקת אש (מעניין אם הוא בוטל).
 

dorlim

New member
מצטרפת לדעת קודמי בעניין העומס

אך בשאלה הנוכחית- אני בעד החצבאני. זה אחד המסלולים האהובים עליי ביותר בכל הארץ
 
בניאס + תמונה מהשביל התלוי

קחו בחשבון שבבניאס יש 3 אפשרויות: המפל והשביל התלוי -פשוט וקל המעינות - גם פשוט וקצת יותר ארוך מסלול מהמעינות למפל (הוא עצמו אורך כשעה)
 
תודה, ואם אני עושה את המסלול של המעינות

זה מחבר אותי גם לשביל התלוי? סורי, לא הייתי שם שנים רבות.
 
כן

השביל התלוי הוא בן שבועיים כך שאל תתנצלי. מהמעינות ישנו שביל שיורד מתחת לכביש, חוצה בגשר עץ את הנחל השוצף כרגע. ימינה במרחק קצרצר המפל. שמאלה בשביל קצר לשביל התלוי. ובסוף כל הדרכים מובילות לחנייה. במקרה כזה או נעזרים בשני רכבים שכל אחד חונה בחניון השני (הכרטיס יפה שלני הצדדים ויש גם כרטיס משולב למבצר נמרוד) או שאחד ההורים חוזר למעינות להביא הרכב בעוד האחרים מתאוששים עם גלידה. שווה שתבחנו אם יש ואם מתאים סיור עששיות במבצר נימרוד באותו זמן. תוכלי להסתכל באתר רשות הטבע הוגנים או במוקד המידע 3639 * (באותיות זה יוצא "* בטבע")
 
למעלה