עזרה בשיר ??!!

arkadima

New member
עזרה בשיר ??!!

מישהו יכול בבקשה לעזור לי להבין איך הולכת הפריטה של השיר michel של anouk !!!!!!! אני לא מצליח לשמוע את הפריטה בשיר בגלל הקול שלה !! יש אולי את השיר בלי הקול רק הפריטה ?? כל מי שיכול לעזור בבקשה ממכם !!! תודה מראש
 
הנה

http://www.guitaretab.com/a/anouk/24233.html נראה לי מובן בקישור. אתר חוזר על הניגון של tab1 שמופיע שם לאורך הבתים ובפזמון לפי האקורדים שרשומים.
 

A&A

New member
אממ...

יש לך את הטאבים או שאתה מנסה משמיעה? כי אם יש לך את הטאבים זה דיי ברור...
 

Perfect sense

New member
נצל"ש- אני שונא את כלי זמר.

קניתי מולטי לכיף, לשחק איתו קצת. קניתי אותו במרץ, וכבר צצו בעיות. הוא מחליף אפקטים מתי שבא לו, ולפעמים הפדאל עצמו לא עובד. התקשרתי להגיד את הבעיה. הם אמרו לי "תביא, נשלח לתיקון" שאלתי כמה זמן התיקון ייקח. הוא אמר לי בלי להניד עפעף "חודש". אז אני צריך לנסוע ללב המפרץ, לשים את זה שם- לחכות חודש, אז לחזור ללב המפרץ לקחת את זה. פאקינג מכה. אני קניתי את המולטי במחיר טוב, בגלל שהם מורידים את המוצר מהמדפים. יש לי הרגשה שזה היה דווקא עודפים פגומים אם אתם שואלים אותי, 2 מהאפקטים דפוקים (פידבקים לכלוך והרבה הרבה גיין- לא מכוון) ועכשיו הוא גם מעביר לי אפקטים מתי שבא לו. ועוד אני צריך להופיע עוד איזה שבועיים עם המולטי הזה, אם הייתי מופיע ופתאום זה היה מחליף לי מדיסטורשן לטיונר או משהו, הייתי מתאבד. אהההההההההאאאאאאאאא מוציא תסכול.
 
איזה מולטי? o_O

ואתה יכול ליצור קשר עם החברה של המולטי ופשוט להתלונן על השירות בישראל. אגב, שהם אומרים חודש, תבדוק שהם מתחייבים לחודש. אני הייתי מחפש בנתיים מולטי מחבר. אגב, זונות.
 

Perfect sense

New member
Zoom 707

האמת היא שהוא פחות מוכר מה-606 ומ-505... אבל יש לו מלא יתרונות שאין להם, ובגלל זה אני דווקא נורא מרוצה ממנו ואוהב אותו.
 

Perfect sense

New member
../images/Emo26.gif

הקלטה של ערוץ ליווי מכונת תופים צג גדול שלא מציג רק בנק ומספר, אלא שמות אפקטים אקספרשן פדאל (שאני מניח שאתה מבין איזה יתרונות יש, למשל נויז גייט בטיונר וכאלה) אממ...אני לא יכול לחשוב על עוד עכשיו, אבל נראה לי שיש עוד משהו.
 

Perfect sense

New member
כן אבל שלי מעצור דלת דלוקס.

ערן קבע
 
למעלה