עזרה בקשר לדיסק סמפל

עזרה בקשר לדיסק סמפל

אני יודע שכדי לנסות למצוא עבודה בדיבוב צריך שיהיה דיסק שהוא מעין פורטפוליו של היכולות הווקאליות מישהו יודע מה הפורמט שדבר כזה צריך להיות מורכב לפיו?
 

MorraniChan

New member
אה.. נראה אם הבנתי נכון

זה בפורמט של די וי די O_O לזה התכוונת? בעעע אני לא מבינה שפת מחשבים XD
 
לא בדיוק

אני מתכוון שאני מבין שאני אמור להקליט את עצמי עושה קולות וחיקויים ומה שלא יהיה, אבל איך לסדר את זה? איך זה אמור להיות מאורגן בדיסק? מה בעצם אמור להיות מאורגן?
 

MorraniChan

New member
אההה

ממ.. אין לי מושג איך זה צריך להיות מסודר. אתה צריך לעבור קורס בשביל לקבל דיסק כזה.. אני לא בטוחה שדיסק שמכינים לבד יתקבל באולפנים
 

Hawkgirl

New member
מה?!

למה לא?!?! %$#&&$# כלומר, אני לא קיבלתי דיסק במנ.ל.ס :| מה שעדיין קצת צורם לי :\ לא צריכה להיות אולפנים בעיה לקבל גם דיסקים שהכינו בבית @: אחרת מאקוט @:
 

Hawkgirl

New member
מה זאת אומרת...

מה זה משנה באיזה סדר OO" אם אתה עושה דיסק עם מבחר קולות שאתה יודע לעשות מה זה משנה הסדר? OO" בכל אופן, סתם לדוגמא, יש לי הקלטה של המדבבת האהובה עלי ביפן(יו-צ'אן! ^___^ המדבבת של סצ'אן) עם מספר קולותו שהיא עושה. היא פשוט חוזרת על השם שלה(Kobayashi Yuu) כל פעם בקול שונה. אתה מוזמן להוריד ולשמוע. כמובן שבהתחלה היא מציגה את עצמה ואומרת תודה בסוף. אז אם מעניין אותך: http://www.savefile.com/files/1381777
 
ממממ

אוקי, זה נראה לי רעיון טוב אבל למשל אם חלק מהקולות שאני עושה הם קולות מוכרים, כמו של דמויות מסוימות מסרטים או משו, עדיף לתת ציטוט שלהם, או לומר גם את שם הדמות או משו כזה?
 

וולפהרט

New member
נראה לי עדיף

שתעשה רק קולות מקוריים שלך לא נראה לי שאולפנים משתגעים על חיקויי קולות אני הייתי ממליצה לך לקחת איזה סיפור קצר שיש בו כמה דמויות ופשוט להקריא אותו: את המספר בקול הרגיל שלך ואת הדמויות איך שבא לך ופורמט? wave, mp3- וויב יותר איכותי בהצלחה:)
 
אבל

אמנם הם כנראה לא משתגעים על חיקויים, אבל זה לא יכול לתת בסיס טוב להבנה של היכולות הווקאליות? ז"א לדוגמא לואיס ארמסטרונג, באגס באני, דאפי דאק, אוסטין פאוארס, שרק, דברים כאלה, ובנוסף עוד קולות? כי בעצם אין לי קולות שנחשבים "שלי" כי אין לאן לשייך אותם.. יש הרבה קולות שאנשים לא מכירים כי זה חיקוי של אנשים שאני מכיר אבל בעצם זה מראה קשת רחבה של גובה טונציה וסגנונות..?
 

וולפהרט

New member
אתה יכול לעשות את זה

אבל אתה לוקח בזה סיכון מסויים. נראה לי שהם הכי יעדיפו לשמוע איך נשמע הקול האמיתי שלך
 

2meowish

New member
פאק היא קורעת XD; וואי זה היה מעולה. מר וולס-

ברור שיש דבר קול שנחשב שלך, וזה הקול שלך X_X;
 
נכון

הקול שלי זה הקול שלי, אבל אם היכולת הווקאלית שלי מסתכמת בקול שלי, אז מה עושה אותי או כל מדובב אחר מתאים יותר מסתם כל אדם?
 

2meowish

New member
הוהו!

המשחק, הדיקציה, האנרגיה שאתה מביא... מדבב זה לא חקיין. מדבב זה שחקן לכל דבר.
 

BambiBar

New member
../images/Emo45.gif בדיוק..

ברור שלעשות חיקויים ולדעת לשלוט בקולות שונים זה חתיכת יתרון אבל זה לא מה שהופך מדבב ליותר מיקצעי או יותר טוב.
 
למעלה