עזרה בקשה כבר התיאשתי אני לא .. מצליח לנהל שיחת וידאו יש לי פנטים 4 3 גיגה 512 זכרון WINXPSP1 מסנגר 6.2 אין פיירוול ובכל זאת לא מצליח יש למישהו רעיון מצלמה עם מקרופון דרך USB והכל מוגדר מה עושים