עזרה בקשה כבר התיאשתי אני לא ..

palmor

New member
עזרה בקשה כבר התיאשתי אני לא ..

מצליח לנהל שיחת וידאו יש לי פנטים 4 3 גיגה 512 זכרון WINXPSP1 מסנגר 6.2 אין פיירוול ובכל זאת לא מצליח יש למישהו רעיון מצלמה עם מקרופון דרך USB והכל מוגדר מה עושים
 

Ligeiro

New member
איך הבעיה מתבטאת?

בהודעת שגיאה? בכך שאתה פשוט לא רואה כלום? לא מצליח לשלוח בקשת וידאו? לקבל?
 
למעלה