עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה

מצב
הנושא נעול.

837183

New member
זה מסביר את הענין עם קו 111

לקו 111 זו תחנת הורדה בלבד
אם אין נוסעים שרוצים לרדת בבית מעריב, באמת אין סיבה שהוא לא יסע על הגשר.

קו 68 לעומת זאת - סיפור אחר לגמרי.
זה מסביר את הענין עם קו 111
תודה
 

Subi777

New member
זה השלב שבו פונים לתקשורת בשאלה

עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה
ובכן....יש נהג שהתברר לי שבכל נסיעה שלו למעשה חורג מרשיון הקו - בפרט..עולה על גשר מעריב במקום להמשיך בדרך מנחם בגין. בעלייתו על גשר מעריב הוא מפספס את כל מי שמחכה ב-20 דקות לחצות בתחנה...

התנהגות מחליאה בעיני.....

בכל אופן, לאחר שיצרתי קשר עם חברת קווים, הם אישרו את קבלת הפניה אך לא קיבלתי תגובה לפניה עד כה (20 ימים) לכן יצרתי קשר עם משרד התחבורה ובתגובה קיבלתי את המכתב הבא:

*****

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא ‏‏נהג שחורג מנתיב רשיון הקו
סימוכין: מכתבך מתאריך 16/05/2014

הריני לאשר קבלת מכתבך אשר בסמך ולהלן התייחסותי:

הפניה הועברה להליך של אכיפה מנהלית מול המפעיל. הליך האכיפה המנהלית מתמשך כחצי שנה. משך התהליך נגזר ממערך ההסכמים של משרד התחבורה עם מפעילי תחבורה ציבורית.
בתום התהליך נעדכן על החלטת המפקח על התעבורה, במשרד התחבורה, בנושא.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

*****

האם אני מבין את המכתב נכון - משרד התחבורה אומר שהוא מאפשר לעצמו מרווח של חצי שנה על מנת לטפל בנהג שכל יום יוצר עוגמת נפש עבור נוסעים, אפילו אחרי שהתלוננתי עליו לחברת קווים?
זה השלב שבו פונים לתקשורת בשאלה
למה ההליך צריך לקחת חצי שנה... ושיפרסמו את ההסכמים הללו ברבים.
 

837183

New member
אני לא יודע איך לפנות לתקשורת...

זה השלב שבו פונים לתקשורת בשאלה
למה ההליך צריך לקחת חצי שנה... ושיפרסמו את ההסכמים הללו ברבים.
אני לא יודע איך לפנות לתקשורת...
עכשיו מפרסמים ברדיו את האתר החדש של היחידה לחופש המידע, http://foi.gov.il

הגשתי לשם בקשה לקבלת מידע - את ההסכמים בין המשרד לבין המפעילים..נראה מה תהיה תגובת הממונה על חוק חופש המידע במשרד התחבורה - אפרת קילשטוק
 

Subi777

New member
שולחים בדואר האדום ל YNET

אני לא יודע איך לפנות לתקשורת...
עכשיו מפרסמים ברדיו את האתר החדש של היחידה לחופש המידע, http://foi.gov.il

הגשתי לשם בקשה לקבלת מידע - את ההסכמים בין המשרד לבין המפעילים..נראה מה תהיה תגובת הממונה על חוק חופש המידע במשרד התחבורה - אפרת קילשטוק
שולחים בדואר האדום ל YNET
 

88סול

New member
אולי גם

עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה
ובכן....יש נהג שהתברר לי שבכל נסיעה שלו למעשה חורג מרשיון הקו - בפרט..עולה על גשר מעריב במקום להמשיך בדרך מנחם בגין. בעלייתו על גשר מעריב הוא מפספס את כל מי שמחכה ב-20 דקות לחצות בתחנה...

התנהגות מחליאה בעיני.....

בכל אופן, לאחר שיצרתי קשר עם חברת קווים, הם אישרו את קבלת הפניה אך לא קיבלתי תגובה לפניה עד כה (20 ימים) לכן יצרתי קשר עם משרד התחבורה ובתגובה קיבלתי את המכתב הבא:

*****

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא ‏‏נהג שחורג מנתיב רשיון הקו
סימוכין: מכתבך מתאריך 16/05/2014

הריני לאשר קבלת מכתבך אשר בסמך ולהלן התייחסותי:

הפניה הועברה להליך של אכיפה מנהלית מול המפעיל. הליך האכיפה המנהלית מתמשך כחצי שנה. משך התהליך נגזר ממערך ההסכמים של משרד התחבורה עם מפעילי תחבורה ציבורית.
בתום התהליך נעדכן על החלטת המפקח על התעבורה, במשרד התחבורה, בנושא.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

*****

האם אני מבין את המכתב נכון - משרד התחבורה אומר שהוא מאפשר לעצמו מרווח של חצי שנה על מנת לטפל בנהג שכל יום יוצר עוגמת נפש עבור נוסעים, אפילו אחרי שהתלוננתי עליו לחברת קווים?
אולי גם
פרסום הודעה בדף הפייסבוק של החברה + תמונות שמתעדות את האירוע יכול לעזור ולהעלות את המודעות לנושא הנ"ל.
 

837183

New member
מצאתי את דף הפייסבוק של חברת קווים

בעיה קטנה אחת
לקווים (החברה השנייה בגודלה בישראל) אין דף פייסבוק...
מצאתי את דף הפייסבוק של חברת קווים
זה הפורום הזה.

למען האמת חזיתי את זה. בהתאם להשערה שלי, אנשים המועסקים בחברת קווים סוקרים את השרשורים בפורום במטרה למזער נזקים.

קיבלתי אתמול בבוקר שתי שיחות טלפון בהפרש של 30 דקות ממספר חסום (אך לא יכולתי לענות) ואז קיבלתי הודעת הדוא"ל הבאה

"שלום רב



קראתי את פניותייך אשר נתקבלו במחלקת שירות הלקוחות לחודש מאי .

בפניותייך ישנה התייחסות לקו 68 לכיוון קרית אונו בנושא אי איסוף

מהתחנה מרכזית בתל אביב / מהתחנה בבית מעריב .



המקרים הועברו לידיעתו של מנהל הסניף ובירורו את הנושא .



בברכה

שירות לקוחות

קווים תחבורה ציבורית בע"מ"

בעקרון - מישהו העביר למישהו אחר בדרגת מנהל "פניות שפניתי בחודש מאי". אחלה שירות לקוחות....


לפי הוראות משרד התחבורה על המפעילה להגיב עם תוצאות הבדיקה תוך שבועיים מרגע הפניה, לא הייתי קורא למייל הדלוח שקיבלתי דיווח על תוצאות בדיקה כלשהן....אבל oh well.
 

david4815

New member
לדברי חבר נהג , חגיגות בתחבורה הציבורית......

עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה
ובכן....יש נהג שהתברר לי שבכל נסיעה שלו למעשה חורג מרשיון הקו - בפרט..עולה על גשר מעריב במקום להמשיך בדרך מנחם בגין. בעלייתו על גשר מעריב הוא מפספס את כל מי שמחכה ב-20 דקות לחצות בתחנה...

התנהגות מחליאה בעיני.....

בכל אופן, לאחר שיצרתי קשר עם חברת קווים, הם אישרו את קבלת הפניה אך לא קיבלתי תגובה לפניה עד כה (20 ימים) לכן יצרתי קשר עם משרד התחבורה ובתגובה קיבלתי את המכתב הבא:

*****

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא ‏‏נהג שחורג מנתיב רשיון הקו
סימוכין: מכתבך מתאריך 16/05/2014

הריני לאשר קבלת מכתבך אשר בסמך ולהלן התייחסותי:

הפניה הועברה להליך של אכיפה מנהלית מול המפעיל. הליך האכיפה המנהלית מתמשך כחצי שנה. משך התהליך נגזר ממערך ההסכמים של משרד התחבורה עם מפעילי תחבורה ציבורית.
בתום התהליך נעדכן על החלטת המפקח על התעבורה, במשרד התחבורה, בנושא.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

*****

האם אני מבין את המכתב נכון - משרד התחבורה אומר שהוא מאפשר לעצמו מרווח של חצי שנה על מנת לטפל בנהג שכל יום יוצר עוגמת נפש עבור נוסעים, אפילו אחרי שהתלוננתי עליו לחברת קווים?
לדברי חבר נהג , חגיגות בתחבורה הציבורית......
מהיום שהופסקה הבקרה על התחבורה, גם לי יוצא יום , יום לראות נהגי אוטובוס משוחחים בטלפון , לא עוצרים קרוב לתחנה כשאפשר, בקיצור חגיגה בסנוקר
 

837183

New member
הופסקה הבקרה?

לדברי חבר נהג , חגיגות בתחבורה הציבורית......
מהיום שהופסקה הבקרה על התחבורה, גם לי יוצא יום , יום לראות נהגי אוטובוס משוחחים בטלפון , לא עוצרים קרוב לתחנה כשאפשר, בקיצור חגיגה בסנוקר
הופסקה הבקרה?
מה זה בעצם אומר?

וכן...נהג אוטובוס מדבר בטלפון = לצלם תמונה חמודה ולשאול אותו אם יש לו אינסטוש כדי לשלוח לו קישור לכשתעלה אותה לאינטרנט....שיוכל גם לשלוח לחבריו וכולם יתבדחו ביחד על איך הם לא לוקחים את העבודה שלהם ברצינות...
 

טנק2

New member
החברה שהייתה אחראית על הבקרה (ריב"ה)

הופסקה הבקרה?
מה זה בעצם אומר?

וכן...נהג אוטובוס מדבר בטלפון = לצלם תמונה חמודה ולשאול אותו אם יש לו אינסטוש כדי לשלוח לו קישור לכשתעלה אותה לאינטרנט....שיוכל גם לשלוח לחבריו וכולם יתבדחו ביחד על איך הם לא לוקחים את העבודה שלהם ברצינות...
החברה שהייתה אחראית על הבקרה (ריב"ה)
החברה אינה פועלת יותר, וכך אין בקרה על הנהגים. יש רק מבקרי כרטיסים שמפעילות החברות, ואני לא חושב שיש בסמכותם להעיר לנהגים.
 

Ofekalef1

New member
החברה באמת שיפרה משהו? מה היו הפעולות שעשתה?

החברה שהייתה אחראית על הבקרה (ריב"ה)
החברה אינה פועלת יותר, וכך אין בקרה על הנהגים. יש רק מבקרי כרטיסים שמפעילות החברות, ואני לא חושב שיש בסמכותם להעיר לנהגים.
החברה באמת שיפרה משהו? מה היו הפעולות שעשתה?
 
....

עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה
ובכן....יש נהג שהתברר לי שבכל נסיעה שלו למעשה חורג מרשיון הקו - בפרט..עולה על גשר מעריב במקום להמשיך בדרך מנחם בגין. בעלייתו על גשר מעריב הוא מפספס את כל מי שמחכה ב-20 דקות לחצות בתחנה...

התנהגות מחליאה בעיני.....

בכל אופן, לאחר שיצרתי קשר עם חברת קווים, הם אישרו את קבלת הפניה אך לא קיבלתי תגובה לפניה עד כה (20 ימים) לכן יצרתי קשר עם משרד התחבורה ובתגובה קיבלתי את המכתב הבא:

*****

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא ‏‏נהג שחורג מנתיב רשיון הקו
סימוכין: מכתבך מתאריך 16/05/2014

הריני לאשר קבלת מכתבך אשר בסמך ולהלן התייחסותי:

הפניה הועברה להליך של אכיפה מנהלית מול המפעיל. הליך האכיפה המנהלית מתמשך כחצי שנה. משך התהליך נגזר ממערך ההסכמים של משרד התחבורה עם מפעילי תחבורה ציבורית.
בתום התהליך נעדכן על החלטת המפקח על התעבורה, במשרד התחבורה, בנושא.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

*****

האם אני מבין את המכתב נכון - משרד התחבורה אומר שהוא מאפשר לעצמו מרווח של חצי שנה על מנת לטפל בנהג שכל יום יוצר עוגמת נפש עבור נוסעים, אפילו אחרי שהתלוננתי עליו לחברת קווים?
....
פורסם בפורום 'בחדרי חרדים':

"לא תאמינו - חברת 'מטרופולין'!

מילה טובה על חברת "מטרופולין":

שבתו אצלי בבית שמש, בני דודים מבאר שבע.
חיפשנו ומצאנו שחברת "מטרופולין" מוציאה קו ישיר אחד ויחיד במוצ"ש.
הקו אמור היה לצאת ב-8 מבית שמש ולהגיע לרמה כ-15 דקות לאחר מכן.
ב-8 היינו בתחנה. בשמונה וחצי התקשרתי לסדרן לברר היכן האוטובוס.
להפתעתי האוטובוס היה כבר בבית גוברין...

כעסתי מאד והסברתי לו שהאוטובוס בכלל לא עבר בתחנה.
הסדרן החביב רשם את כל הפרטים ומילמל "יחזרו אליך..."

כעבור כמה ימים התקשרה נציגה והתנצלה על כך שהאוטובוס לא עבר בתחנה (נהג חדש... לא מכיר...) ושאלה כיצד הגענו לבאר שבע? שלחתי לה בפקס את הקבלה של ההסעה ע"ס 350 ש"ח.

היום (שבועיים מאוחר יותר) קיבלתי צ'ק בדואר ע"ס 350 ש"ח.

יפה אה?!"
 
והקישור

....
פורסם בפורום 'בחדרי חרדים':

"לא תאמינו - חברת 'מטרופולין'!

מילה טובה על חברת "מטרופולין":

שבתו אצלי בבית שמש, בני דודים מבאר שבע.
חיפשנו ומצאנו שחברת "מטרופולין" מוציאה קו ישיר אחד ויחיד במוצ"ש.
הקו אמור היה לצאת ב-8 מבית שמש ולהגיע לרמה כ-15 דקות לאחר מכן.
ב-8 היינו בתחנה. בשמונה וחצי התקשרתי לסדרן לברר היכן האוטובוס.
להפתעתי האוטובוס היה כבר בבית גוברין...

כעסתי מאד והסברתי לו שהאוטובוס בכלל לא עבר בתחנה.
הסדרן החביב רשם את כל הפרטים ומילמל "יחזרו אליך..."

כעבור כמה ימים התקשרה נציגה והתנצלה על כך שהאוטובוס לא עבר בתחנה (נהג חדש... לא מכיר...) ושאלה כיצד הגענו לבאר שבע? שלחתי לה בפקס את הקבלה של ההסעה ע"ס 350 ש"ח.

היום (שבועיים מאוחר יותר) קיבלתי צ'ק בדואר ע"ס 350 ש"ח.

יפה אה?!"
והקישור

http://www.bhol.co.il/forums/topic.asp?topic_id=3050403&whichpage=1

משום מה אני לא מצליח לצרף תמונה.
 

837183

New member
*******תודה לכל המגיבים, רק בזכותכם...**

עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה
ובכן....יש נהג שהתברר לי שבכל נסיעה שלו למעשה חורג מרשיון הקו - בפרט..עולה על גשר מעריב במקום להמשיך בדרך מנחם בגין. בעלייתו על גשר מעריב הוא מפספס את כל מי שמחכה ב-20 דקות לחצות בתחנה...

התנהגות מחליאה בעיני.....

בכל אופן, לאחר שיצרתי קשר עם חברת קווים, הם אישרו את קבלת הפניה אך לא קיבלתי תגובה לפניה עד כה (20 ימים) לכן יצרתי קשר עם משרד התחבורה ובתגובה קיבלתי את המכתב הבא:

*****

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא ‏‏נהג שחורג מנתיב רשיון הקו
סימוכין: מכתבך מתאריך 16/05/2014

הריני לאשר קבלת מכתבך אשר בסמך ולהלן התייחסותי:

הפניה הועברה להליך של אכיפה מנהלית מול המפעיל. הליך האכיפה המנהלית מתמשך כחצי שנה. משך התהליך נגזר ממערך ההסכמים של משרד התחבורה עם מפעילי תחבורה ציבורית.
בתום התהליך נעדכן על החלטת המפקח על התעבורה, במשרד התחבורה, בנושא.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

*****

האם אני מבין את המכתב נכון - משרד התחבורה אומר שהוא מאפשר לעצמו מרווח של חצי שנה על מנת לטפל בנהג שכל יום יוצר עוגמת נפש עבור נוסעים, אפילו אחרי שהתלוננתי עליו לחברת קווים?
*******תודה לכל המגיבים, רק בזכותכם...**
לפני חצי שעה קיבלתי שיחה מאדם שהזדהה בשם קובי גלזמן, מנהל אזורי של חברת קווים.

הוא הודיע לי שהנהג פוטר.

הסמיכות בין שני אירועים אינה מותירה כל ספק - הפרסום בפורום הזה הוא הסיבה היחידה שחברת קווים השיבה לי. אני אומר את זה בביטחון מוחלט.

olli3 - אתה ממש בקיא בחומר הנלמד והתפעלתי מהתשובות שלך, עזרת לי גם למקרים הבאים שיקרו, העצות שלך לגבי פניה לבית משפט לתביעות קטנות ולתקשורת הם דברים שגם חברת קווים קראה וזה מה שגרם להם להסתכל לכיווני בכלל, לדעתי.

Subi777 - ההצעה של לפנות לדואר האדום של ynet, אני מאמין, היא עוד תרחיש שחברת קווים לא רצתה שיתממש וזה השפיע על החלטתם. תודה

בוא נסכם:

לפני 27 ימים ניסיתי לתפוס קו ולא הצלחתי, מהר מאוד התברר לי שמדובר בזלזול שיטתי של נהג.

7 פניות לחברת קווים. .

פניה אחת למשרד התחבורה.

שרשור אחד בפורום תחבורה ציבורית שנעשה גדול מספיק כדי שהחברה היסע המונים השניה בגודלה בישראל תבחין בו - וכעבור 48 שעות שיחה ממנהל אזורי שאומר שהנהג פוטר.

ציפיתי לשיחה כזו מרגע שהשרשור נעשה בולט ואני מאוד שמח שהיא הגיעה. אף אחד לא יצטרך לסבול יותר עמידה מפרכת בתחנה ללא מושבים, בשעה 23:40 בלילה, אחרי יום עבודה מפרך, ופניות חוזרות ונשנות לחברת קווים שקבלת אישור פניה בכל פעם - אך באף תגובה כנדרש מהם.

תודה.

 
כדאי לקחת את המסקנה הזאת בערבון מוגבל.

*******תודה לכל המגיבים, רק בזכותכם...**
לפני חצי שעה קיבלתי שיחה מאדם שהזדהה בשם קובי גלזמן, מנהל אזורי של חברת קווים.

הוא הודיע לי שהנהג פוטר.

הסמיכות בין שני אירועים אינה מותירה כל ספק - הפרסום בפורום הזה הוא הסיבה היחידה שחברת קווים השיבה לי. אני אומר את זה בביטחון מוחלט.

olli3 - אתה ממש בקיא בחומר הנלמד והתפעלתי מהתשובות שלך, עזרת לי גם למקרים הבאים שיקרו, העצות שלך לגבי פניה לבית משפט לתביעות קטנות ולתקשורת הם דברים שגם חברת קווים קראה וזה מה שגרם להם להסתכל לכיווני בכלל, לדעתי.

Subi777 - ההצעה של לפנות לדואר האדום של ynet, אני מאמין, היא עוד תרחיש שחברת קווים לא רצתה שיתממש וזה השפיע על החלטתם. תודה

בוא נסכם:

לפני 27 ימים ניסיתי לתפוס קו ולא הצלחתי, מהר מאוד התברר לי שמדובר בזלזול שיטתי של נהג.

7 פניות לחברת קווים. .

פניה אחת למשרד התחבורה.

שרשור אחד בפורום תחבורה ציבורית שנעשה גדול מספיק כדי שהחברה היסע המונים השניה בגודלה בישראל תבחין בו - וכעבור 48 שעות שיחה ממנהל אזורי שאומר שהנהג פוטר.

ציפיתי לשיחה כזו מרגע שהשרשור נעשה בולט ואני מאוד שמח שהיא הגיעה. אף אחד לא יצטרך לסבול יותר עמידה מפרכת בתחנה ללא מושבים, בשעה 23:40 בלילה, אחרי יום עבודה מפרך, ופניות חוזרות ונשנות לחברת קווים שקבלת אישור פניה בכל פעם - אך באף תגובה כנדרש מהם.

תודה.

כדאי לקחת את המסקנה הזאת בערבון מוגבל.
הסמיכות בין שני האירועים רחוקה מלהעיד משהו על הקשר ביניהם.
 

837183

New member
אוקי

כדאי לקחת את המסקנה הזאת בערבון מוגבל.
הסמיכות בין שני האירועים רחוקה מלהעיד משהו על הקשר ביניהם.
אוקי
מקבל את זה.

לדעתי הסמיכות בין האירועים מגבירה את הסבירות שאכן יש כאן קשר של סיבתיות, אבל לא ניתן לקבוע על סמך כך קשר של סיבתיות ואני הייתי בטוח מדי בהנחה שרציתי שתהיה נכונה.

אבל שים לב -

26 ימים מרגע הפניה לחברת קווים
8 ימים מרגע הפניה למשרד התחבורה
1 מהכתיבה בפורום - שני טלפונים ואימייל שהענין הועבר למנהל אזורי, למחרת טלפון מהמנהל האזורי שהנהג פוטר

מדוע הם היו צרכים להודיע לי במייל אתמול שהענין הועבר לטיפול מנהל אזורי? אם זמן התגובה של מנהלים אזוריים כ"כ מהיר, הם יכלו פשוט להעביר את זה למנהל האזורי מבלי לכתוב את האימייל ואז המנהל האזורי היה כבר פונה אלי.

ההשערה שלי היא כמובן שהם קראו את העצות שניתנו לי בפורום ורצו לאפשר להם זמן לטפל בזה במקום שאני אקח את העניינים לידיים על סמך העצות.

השערה פרועה אך לא בלתי אפשרית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה