*******תודה לכל המגיבים, רק בזכותכם...**
לפני חצי שעה קיבלתי שיחה מאדם שהזדהה בשם קובי גלזמן, מנהל אזורי של חברת קווים.
הוא הודיע לי שהנהג פוטר.
הסמיכות בין שני אירועים אינה מותירה כל ספק - הפרסום בפורום הזה הוא הסיבה היחידה שחברת קווים השיבה לי. אני אומר את זה בביטחון מוחלט.
olli3 - אתה ממש בקיא בחומר הנלמד והתפעלתי מהתשובות שלך, עזרת לי גם למקרים הבאים שיקרו, העצות שלך לגבי פניה לבית משפט לתביעות קטנות ולתקשורת הם דברים שגם חברת קווים קראה וזה מה שגרם להם להסתכל לכיווני בכלל, לדעתי.
Subi777 - ההצעה של לפנות לדואר האדום של ynet, אני מאמין, היא עוד תרחיש שחברת קווים לא רצתה שיתממש וזה השפיע על החלטתם. תודה
בוא נסכם:
לפני 27 ימים ניסיתי לתפוס קו ולא הצלחתי, מהר מאוד התברר לי שמדובר בזלזול שיטתי של נהג.
7 פניות לחברת קווים. .
פניה אחת למשרד התחבורה.
שרשור אחד בפורום תחבורה ציבורית שנעשה גדול מספיק כדי שהחברה היסע המונים השניה בגודלה בישראל תבחין בו - וכעבור 48 שעות שיחה ממנהל אזורי שאומר שהנהג פוטר.
ציפיתי לשיחה כזו מרגע שהשרשור נעשה בולט ואני מאוד שמח שהיא הגיעה. אף אחד לא יצטרך לסבול יותר עמידה מפרכת בתחנה ללא מושבים, בשעה 23:40 בלילה, אחרי יום עבודה מפרך, ופניות חוזרות ונשנות לחברת קווים שקבלת אישור פניה בכל פעם - אך באף תגובה כנדרש מהם.
תודה.