עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה

מצב
הנושא נעול.

837183

New member
עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה

עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה
ובכן....יש נהג שהתברר לי שבכל נסיעה שלו למעשה חורג מרשיון הקו - בפרט..עולה על גשר מעריב במקום להמשיך בדרך מנחם בגין. בעלייתו על גשר מעריב הוא מפספס את כל מי שמחכה ב-20 דקות לחצות בתחנה...

התנהגות מחליאה בעיני.....

בכל אופן, לאחר שיצרתי קשר עם חברת קווים, הם אישרו את קבלת הפניה אך לא קיבלתי תגובה לפניה עד כה (20 ימים) לכן יצרתי קשר עם משרד התחבורה ובתגובה קיבלתי את המכתב הבא:

*****

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא ‏‏נהג שחורג מנתיב רשיון הקו
סימוכין: מכתבך מתאריך 16/05/2014

הריני לאשר קבלת מכתבך אשר בסמך ולהלן התייחסותי:

הפניה הועברה להליך של אכיפה מנהלית מול המפעיל. הליך האכיפה המנהלית מתמשך כחצי שנה. משך התהליך נגזר ממערך ההסכמים של משרד התחבורה עם מפעילי תחבורה ציבורית.
בתום התהליך נעדכן על החלטת המפקח על התעבורה, במשרד התחבורה, בנושא.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

*****

האם אני מבין את המכתב נכון - משרד התחבורה אומר שהוא מאפשר לעצמו מרווח של חצי שנה על מנת לטפל בנהג שכל יום יוצר עוגמת נפש עבור נוסעים, אפילו אחרי שהתלוננתי עליו לחברת קווים?
 

846

Active member
כן

עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה
ובכן....יש נהג שהתברר לי שבכל נסיעה שלו למעשה חורג מרשיון הקו - בפרט..עולה על גשר מעריב במקום להמשיך בדרך מנחם בגין. בעלייתו על גשר מעריב הוא מפספס את כל מי שמחכה ב-20 דקות לחצות בתחנה...

התנהגות מחליאה בעיני.....

בכל אופן, לאחר שיצרתי קשר עם חברת קווים, הם אישרו את קבלת הפניה אך לא קיבלתי תגובה לפניה עד כה (20 ימים) לכן יצרתי קשר עם משרד התחבורה ובתגובה קיבלתי את המכתב הבא:

*****

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא ‏‏נהג שחורג מנתיב רשיון הקו
סימוכין: מכתבך מתאריך 16/05/2014

הריני לאשר קבלת מכתבך אשר בסמך ולהלן התייחסותי:

הפניה הועברה להליך של אכיפה מנהלית מול המפעיל. הליך האכיפה המנהלית מתמשך כחצי שנה. משך התהליך נגזר ממערך ההסכמים של משרד התחבורה עם מפעילי תחבורה ציבורית.
בתום התהליך נעדכן על החלטת המפקח על התעבורה, במשרד התחבורה, בנושא.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

*****

האם אני מבין את המכתב נכון - משרד התחבורה אומר שהוא מאפשר לעצמו מרווח של חצי שנה על מנת לטפל בנהג שכל יום יוצר עוגמת נפש עבור נוסעים, אפילו אחרי שהתלוננתי עליו לחברת קווים?
כן
 

846

Active member
באיזה קו מדובר?

עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה
ובכן....יש נהג שהתברר לי שבכל נסיעה שלו למעשה חורג מרשיון הקו - בפרט..עולה על גשר מעריב במקום להמשיך בדרך מנחם בגין. בעלייתו על גשר מעריב הוא מפספס את כל מי שמחכה ב-20 דקות לחצות בתחנה...

התנהגות מחליאה בעיני.....

בכל אופן, לאחר שיצרתי קשר עם חברת קווים, הם אישרו את קבלת הפניה אך לא קיבלתי תגובה לפניה עד כה (20 ימים) לכן יצרתי קשר עם משרד התחבורה ובתגובה קיבלתי את המכתב הבא:

*****

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא ‏‏נהג שחורג מנתיב רשיון הקו
סימוכין: מכתבך מתאריך 16/05/2014

הריני לאשר קבלת מכתבך אשר בסמך ולהלן התייחסותי:

הפניה הועברה להליך של אכיפה מנהלית מול המפעיל. הליך האכיפה המנהלית מתמשך כחצי שנה. משך התהליך נגזר ממערך ההסכמים של משרד התחבורה עם מפעילי תחבורה ציבורית.
בתום התהליך נעדכן על החלטת המפקח על התעבורה, במשרד התחבורה, בנושא.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

*****

האם אני מבין את המכתב נכון - משרד התחבורה אומר שהוא מאפשר לעצמו מרווח של חצי שנה על מנת לטפל בנהג שכל יום יוצר עוגמת נפש עבור נוסעים, אפילו אחרי שהתלוננתי עליו לחברת קווים?
באיזה קו מדובר?
 

olli3

New member
מנהל
אם אתה רוצה שמשהו יתקדם מהר יותר

עזרה בפענוח תגובה ממשרד התחבורה
ובכן....יש נהג שהתברר לי שבכל נסיעה שלו למעשה חורג מרשיון הקו - בפרט..עולה על גשר מעריב במקום להמשיך בדרך מנחם בגין. בעלייתו על גשר מעריב הוא מפספס את כל מי שמחכה ב-20 דקות לחצות בתחנה...

התנהגות מחליאה בעיני.....

בכל אופן, לאחר שיצרתי קשר עם חברת קווים, הם אישרו את קבלת הפניה אך לא קיבלתי תגובה לפניה עד כה (20 ימים) לכן יצרתי קשר עם משרד התחבורה ובתגובה קיבלתי את המכתב הבא:

*****

שלום רב,
הנדון: פנייתך בנושא ‏‏נהג שחורג מנתיב רשיון הקו
סימוכין: מכתבך מתאריך 16/05/2014

הריני לאשר קבלת מכתבך אשר בסמך ולהלן התייחסותי:

הפניה הועברה להליך של אכיפה מנהלית מול המפעיל. הליך האכיפה המנהלית מתמשך כחצי שנה. משך התהליך נגזר ממערך ההסכמים של משרד התחבורה עם מפעילי תחבורה ציבורית.
בתום התהליך נעדכן על החלטת המפקח על התעבורה, במשרד התחבורה, בנושא.
בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.

*****

האם אני מבין את המכתב נכון - משרד התחבורה אומר שהוא מאפשר לעצמו מרווח של חצי שנה על מנת לטפל בנהג שכל יום יוצר עוגמת נפש עבור נוסעים, אפילו אחרי שהתלוננתי עליו לחברת קווים?
אם אתה רוצה שמשהו יתקדם מהר יותר
תצלם את האוטובוס נוסע על גשר מעריב וביום אחר תצלם אותו מהתחנה הבאה מגיע מכיוון הגשר, עד כמה שניתן לראות שהוא מגיע מכיוון הגשר ואז תשאל אותו אחרי שהוא סיים לקלוט את כל הנוסעים או לפני במידה ואתה הראשון, מדוע הוא מדלג על תחנת בית מעריב ועולה על הגשר, כמובן שאתה מקליט אותו כל הזמן הזה.

אח"כ אתה שולח את זה גם לחברת קווים, גם לעוזי יצחקי ממשרד התחבורה, גם למאיר חן ממשרד התחבורה וגם לעמיחי לוי ממשרד התחבורה.

לחילופין, שולח רק לחברת קווים ובמידה והם מתנערים, ניגש לתביעה בבית משפט השלום - תביעות קטנות. הליך מזורז, אין צורך בעורך דין בבית הדין לתביעות קטנות, בדר"כ תוך חודשיים כבר יש דיון ופסק הדין ניתן במקום, לא פעם הדיו נקבע גם ליום קרוב יותר.
 

837183

New member
תודה

אם אתה רוצה שמשהו יתקדם מהר יותר
תצלם את האוטובוס נוסע על גשר מעריב וביום אחר תצלם אותו מהתחנה הבאה מגיע מכיוון הגשר, עד כמה שניתן לראות שהוא מגיע מכיוון הגשר ואז תשאל אותו אחרי שהוא סיים לקלוט את כל הנוסעים או לפני במידה ואתה הראשון, מדוע הוא מדלג על תחנת בית מעריב ועולה על הגשר, כמובן שאתה מקליט אותו כל הזמן הזה.

אח"כ אתה שולח את זה גם לחברת קווים, גם לעוזי יצחקי ממשרד התחבורה, גם למאיר חן ממשרד התחבורה וגם לעמיחי לוי ממשרד התחבורה.

לחילופין, שולח רק לחברת קווים ובמידה והם מתנערים, ניגש לתביעה בבית משפט השלום - תביעות קטנות. הליך מזורז, אין צורך בעורך דין בבית הדין לתביעות קטנות, בדר"כ תוך חודשיים כבר יש דיון ופסק הדין ניתן במקום, לא פעם הדיו נקבע גם ליום קרוב יותר.
תודה
זו אופציה שבאמת חשבתי עליה ונראה שאיישם אותה בקרוב :)

תודה
 

Subi777

New member
לא מבין בשביל מה צריך את זה..

אם אתה רוצה שמשהו יתקדם מהר יותר
תצלם את האוטובוס נוסע על גשר מעריב וביום אחר תצלם אותו מהתחנה הבאה מגיע מכיוון הגשר, עד כמה שניתן לראות שהוא מגיע מכיוון הגשר ואז תשאל אותו אחרי שהוא סיים לקלוט את כל הנוסעים או לפני במידה ואתה הראשון, מדוע הוא מדלג על תחנת בית מעריב ועולה על הגשר, כמובן שאתה מקליט אותו כל הזמן הזה.

אח"כ אתה שולח את זה גם לחברת קווים, גם לעוזי יצחקי ממשרד התחבורה, גם למאיר חן ממשרד התחבורה וגם לעמיחי לוי ממשרד התחבורה.

לחילופין, שולח רק לחברת קווים ובמידה והם מתנערים, ניגש לתביעה בבית משפט השלום - תביעות קטנות. הליך מזורז, אין צורך בעורך דין בבית הדין לתביעות קטנות, בדר"כ תוך חודשיים כבר יש דיון ופסק הדין ניתן במקום, לא פעם הדיו נקבע גם ליום קרוב יותר.
לא מבין בשביל מה צריך את זה..
יש הרי GPS על האוטובוסים אז אפשר לראות בבירור באיזה מסלול הנהג נסע בלי קשר למה הנהג טוען.
 
אני לא חושב שה-GPS מדויק עד כדי כך

לא מבין בשביל מה צריך את זה..
יש הרי GPS על האוטובוסים אז אפשר לראות בבירור באיזה מסלול הנהג נסע בלי קשר למה הנהג טוען.
אני לא חושב שה-GPS מדויק עד כדי כך
כדי לדעת אם הוא עלה או לא עלה על גשר מעריב. ההפרש בין הכביש התחתון לגשר הוא כמה מטרים בודדים.
 

olli3

New member
מנהל
מניסיון, יש חברות שטוענות לחפותם בלי למצמץ.

לא מבין בשביל מה צריך את זה..
יש הרי GPS על האוטובוסים אז אפשר לראות בבירור באיזה מסלול הנהג נסע בלי קשר למה הנהג טוען.
מניסיון, יש חברות שטוענות לחפותם בלי למצמץ.
שקרים על ימין ועל שמאל ואז אתה שולף הקלטת וידאו והם נאלמים ודום וישר זורקים לך פיצוי על סך נסיעות ללא תשלום "על חשבונם".

והפיצוי הזה הוא ביזיוני, כי בכל המכרזים החדשים (כולל הרפורמה בגוש דן והשרון והרפורמה בירושלים ובחיפה) - כל הכסף שגובה המפעיל עובר במלואו למדינה. המפעיל מקבל סובסידיה אך ורק על מספר הקילומטרים של הנסיעות שהוא מבצע.

כך שכל פיצוי שכזה הוא על חשבון המדינה ולא על חשבון המפעיל. וזה שיא החוצפה.
 
האם המפעיל לוקח את הכסף מהקופה?

מניסיון, יש חברות שטוענות לחפותם בלי למצמץ.
שקרים על ימין ועל שמאל ואז אתה שולף הקלטת וידאו והם נאלמים ודום וישר זורקים לך פיצוי על סך נסיעות ללא תשלום "על חשבונם".

והפיצוי הזה הוא ביזיוני, כי בכל המכרזים החדשים (כולל הרפורמה בגוש דן והשרון והרפורמה בירושלים ובחיפה) - כל הכסף שגובה המפעיל עובר במלואו למדינה. המפעיל מקבל סובסידיה אך ורק על מספר הקילומטרים של הנסיעות שהוא מבצע.

כך שכל פיצוי שכזה הוא על חשבון המדינה ולא על חשבון המפעיל. וזה שיא החוצפה.
האם המפעיל לוקח את הכסף מהקופה?

האם לפי הרפורמה, החברות יכולות לפצות חופשי על חשבון הכספים המועברים למדינה?!

אםכן, הרי זה פתח להמון שחיתויות...
 

olli3

New member
מנהל
במכרזים לא נכתב דבר על פיצויי לקוחות.

האם המפעיל לוקח את הכסף מהקופה?

האם לפי הרפורמה, החברות יכולות לפצות חופשי על חשבון הכספים המועברים למדינה?!

אםכן, הרי זה פתח להמון שחיתויות...
במכרזים לא נכתב דבר על פיצויי לקוחות.
להערכתי ואני מדגיש להערכתי, זה אכן מצב בעייתי. מכיוון שהרוב המוחלט של הנוסעים חושב שהוא משלם כסף עבור שירות והכסף עובר למפעיל למעט מע"מ כמו כל רכישה אחרת בשוק, כנראה שאף אחד לא שם לב לכך.

מי כבר יודע במדינה שבמכרזים החדשים הכסף שאתה משלם לנהג או טוען במכונה כלשהי, מועבר ישירות למדינת ישראל? השביתת אי גביית תשלום בחברת קווים שבקושי יצאה אל הפועל, העלתה את זה טיפה לכותרות כשחברת קווים טענה שזה עניין מול משרד התחבורה כי הכסף על הנסיעה גם ככה לא מגיע אליה אלא מועבר ישירות למדינה.

בנוגע לפיצוי, אם חברה מפצה אותך בכרטיסי נסיעה אותם היא מנפיקה בעצמה כמו כל הנפקת כרטיס אחר, אז מה ההבדל בכך? קשה לי להאמין וזו הערכתי בלבד שהחברות מדווחות על כל פיצוי ומשרד התחבורה מנכה להן את התשלום. אתה יודע למה? כי על כל חריגה מתנאי רישיון הקו, המפעיל צפוי להיקנס בסכומים לא קטנים ומשרד התחבורה רק מחפש איך לקנוס את המפעילות, במיוחד כעת כשאין בקרה.

אז ממש לא נראה לי שהמפעילות מעדכנות את משרד התחבורה על הוצאת כל פיצוי שכזה.
 

837183

New member
אנקדוטה

אם אתה רוצה שמשהו יתקדם מהר יותר
תצלם את האוטובוס נוסע על גשר מעריב וביום אחר תצלם אותו מהתחנה הבאה מגיע מכיוון הגשר, עד כמה שניתן לראות שהוא מגיע מכיוון הגשר ואז תשאל אותו אחרי שהוא סיים לקלוט את כל הנוסעים או לפני במידה ואתה הראשון, מדוע הוא מדלג על תחנת בית מעריב ועולה על הגשר, כמובן שאתה מקליט אותו כל הזמן הזה.

אח"כ אתה שולח את זה גם לחברת קווים, גם לעוזי יצחקי ממשרד התחבורה, גם למאיר חן ממשרד התחבורה וגם לעמיחי לוי ממשרד התחבורה.

לחילופין, שולח רק לחברת קווים ובמידה והם מתנערים, ניגש לתביעה בבית משפט השלום - תביעות קטנות. הליך מזורז, אין צורך בעורך דין בבית הדין לתביעות קטנות, בדר"כ תוך חודשיים כבר יש דיון ופסק הדין ניתן במקום, לא פעם הדיו נקבע גם ליום קרוב יותר.
אנקדוטה
הנה הסיפור:

בפעם הראשונה שניסיתי לתפוס את הקו, הוא לא הגיע, שלחתי תלונה לחברת קווים והם אמרו שלפי נתוני ה-GPS הוא עבר במקום.

למחרת, הבטתי אל הגשר בשעה שבה הוא עובר כביכול בתחנה שלו.......הקו עבר על גשר מעריב, זה פתר את התעלומה.

למחרת, יצאתי מוקדם מעבודה והגעתי לתחנה המרכזית החדשה בתל-אביב, תחנת המוצא של אותו הקו, במטרה מוגדרת לתפוס את אותו הנהג לשיחה חברית.

אבל נחש מה?............. הוא לא יצא מרציף קו 68. שלחתי תלונה לחברת קווים על כך שקו 68 שיוצא ב-23:40 מתמ"ת לא יצא, הם אומרים שנתוני ה-GPS מראים שהוא יצא.

כלומר - אותו נהג ספציפי פשוט בונה לעצמו מסלול נסיעה כאילו היה מדובר בבחירה. הוא יוצא מתמת - פשוט לא מהרציף שלו, הוא עובר בדרך מנחם בגין - פשוט עובר על הגשר.

אחרי עוד כמה תלונות הוא הפסיק לעלות על הגשר ופעם אחת אף הצלחתי לעלות על האוטובוס!!!!!! (זה לקח שבועיים)

אך לא יכולתי להתאפק ואחרי שהעברתי את כרטיס הרב-קו ושאלתי אותו בטון לא מסגיר אם הקו לא עובר על הגשר

הוא ענה שלא

שאלתי אותו אם הוא בטוח בגלל שראיתי המון פעמים בשעה הזו את קו 68 על הגשר

הוא ענה באיפוק הולך ונאבד שהוא בטוח

אמרתי לו "יכול להיות שיש לזה קשר לעובדה שהתלוננתי?" ואז הלכתי לירכתי האוטובוס

שמעתי דרך האוזניות שהוא אומר דברים אלי..אפילו בטון קולני אך לא היה לי איכפת מספיק כדי להוריד את האוזניות.

למחרת הוא אכן עבר בתחנה, אך בעוברו נעל איתי מבט מבתוך האוטובוס ופשוט המשיך בנסיעתו, כלומר לא עצר, סוג של מחאה אפשר לומר - איך אני מעז להתלונן עליו?..אתם יודעים..

בתחנה היו אנשים אחרים שחיכו לעלות על האוטובוס הזה אבל לנהג הזה לא כ"כ איכפת.

כמובן שזה גרר עוד תלונה מצידי לחברת קווים

ולמחרת הוא חזר לנסוע על הגשר.

זה הסיפור

במצטבר שלחתי לחברת קווים בערך......12 תלונות עליו בטווח של שבועיים, טרם קיבלתי תשובה כלשהי מחברת קווים.
 

olli3

New member
מנהל
כל מה שאתה מתאר כאן הוא קלאסי לתביעה.

אנקדוטה
הנה הסיפור:

בפעם הראשונה שניסיתי לתפוס את הקו, הוא לא הגיע, שלחתי תלונה לחברת קווים והם אמרו שלפי נתוני ה-GPS הוא עבר במקום.

למחרת, הבטתי אל הגשר בשעה שבה הוא עובר כביכול בתחנה שלו.......הקו עבר על גשר מעריב, זה פתר את התעלומה.

למחרת, יצאתי מוקדם מעבודה והגעתי לתחנה המרכזית החדשה בתל-אביב, תחנת המוצא של אותו הקו, במטרה מוגדרת לתפוס את אותו הנהג לשיחה חברית.

אבל נחש מה?............. הוא לא יצא מרציף קו 68. שלחתי תלונה לחברת קווים על כך שקו 68 שיוצא ב-23:40 מתמ"ת לא יצא, הם אומרים שנתוני ה-GPS מראים שהוא יצא.

כלומר - אותו נהג ספציפי פשוט בונה לעצמו מסלול נסיעה כאילו היה מדובר בבחירה. הוא יוצא מתמת - פשוט לא מהרציף שלו, הוא עובר בדרך מנחם בגין - פשוט עובר על הגשר.

אחרי עוד כמה תלונות הוא הפסיק לעלות על הגשר ופעם אחת אף הצלחתי לעלות על האוטובוס!!!!!! (זה לקח שבועיים)

אך לא יכולתי להתאפק ואחרי שהעברתי את כרטיס הרב-קו ושאלתי אותו בטון לא מסגיר אם הקו לא עובר על הגשר

הוא ענה שלא

שאלתי אותו אם הוא בטוח בגלל שראיתי המון פעמים בשעה הזו את קו 68 על הגשר

הוא ענה באיפוק הולך ונאבד שהוא בטוח

אמרתי לו "יכול להיות שיש לזה קשר לעובדה שהתלוננתי?" ואז הלכתי לירכתי האוטובוס

שמעתי דרך האוזניות שהוא אומר דברים אלי..אפילו בטון קולני אך לא היה לי איכפת מספיק כדי להוריד את האוזניות.

למחרת הוא אכן עבר בתחנה, אך בעוברו נעל איתי מבט מבתוך האוטובוס ופשוט המשיך בנסיעתו, כלומר לא עצר, סוג של מחאה אפשר לומר - איך אני מעז להתלונן עליו?..אתם יודעים..

בתחנה היו אנשים אחרים שחיכו לעלות על האוטובוס הזה אבל לנהג הזה לא כ"כ איכפת.

כמובן שזה גרר עוד תלונה מצידי לחברת קווים

ולמחרת הוא חזר לנסוע על הגשר.

זה הסיפור

במצטבר שלחתי לחברת קווים בערך......12 תלונות עליו בטווח של שבועיים, טרם קיבלתי תשובה כלשהי מחברת קווים.
כל מה שאתה מתאר כאן הוא קלאסי לתביעה.
כל הגופים מתנערים, לא מוכנים לטפל בבעיה והנהג ממשיך בשלו, למרות 12 תלונות שלך במשך שבועיים (אתה נוסע איתו גם במוצ"ש?)

על כל אי הגעה כזאת, בית המשפט פוסק בדר"כ סכום של 200-300 ש"ח. מה שאני כותב כאן לא מחייב אבל זה מה שקורה בדר"כ.

בפעמים הבאות, תהיה מוכן עם המצלמה כשהיא כבר מקליטה וצלם כל דבר. צלם אותו נוסע על הגשר, אם הוא עושה עוד אקט מחאה ובכוונה לא פותח את הדלתות - תצלם אותו לא פותח את הדלתות ואת זה שהאוטובוס לא מלא ויש בו מקומות.

התקשורת, זה נחמד, זה יכול להיפתר גם דרך התקשורת, אם כי זה נושא כל כך נקודתי שאני בספק אם התקשורת (כולל יהיה בסדר בגל"צ), יעלו את הסיפור הזה. סה"כ זה לא שזה קורה בכל שעות היום וכו', אלא רק בנסיעה אחת (עד כמה שאנחנו יודעים ממה שאתה מתאר).

בקיצור, עם התנהלות כל כך כושלת גם מצד משרד התחבורה וגם מצד קווים, או שתפנה לאחראים על התח"צ שרשמתי לך לעיל או שתתבע. אין לך ממש עוד אופציות אחרות כדי שזה ישתנה ועצם זה שכך המצב הינו האמא של האבסורדים.
 

837183

New member
..

כל מה שאתה מתאר כאן הוא קלאסי לתביעה.
כל הגופים מתנערים, לא מוכנים לטפל בבעיה והנהג ממשיך בשלו, למרות 12 תלונות שלך במשך שבועיים (אתה נוסע איתו גם במוצ"ש?)

על כל אי הגעה כזאת, בית המשפט פוסק בדר"כ סכום של 200-300 ש"ח. מה שאני כותב כאן לא מחייב אבל זה מה שקורה בדר"כ.

בפעמים הבאות, תהיה מוכן עם המצלמה כשהיא כבר מקליטה וצלם כל דבר. צלם אותו נוסע על הגשר, אם הוא עושה עוד אקט מחאה ובכוונה לא פותח את הדלתות - תצלם אותו לא פותח את הדלתות ואת זה שהאוטובוס לא מלא ויש בו מקומות.

התקשורת, זה נחמד, זה יכול להיפתר גם דרך התקשורת, אם כי זה נושא כל כך נקודתי שאני בספק אם התקשורת (כולל יהיה בסדר בגל"צ), יעלו את הסיפור הזה. סה"כ זה לא שזה קורה בכל שעות היום וכו', אלא רק בנסיעה אחת (עד כמה שאנחנו יודעים ממה שאתה מתאר).

בקיצור, עם התנהלות כל כך כושלת גם מצד משרד התחבורה וגם מצד קווים, או שתפנה לאחראים על התח"צ שרשמתי לך לעיל או שתתבע. אין לך ממש עוד אופציות אחרות כדי שזה ישתנה ועצם זה שכך המצב הינו האמא של האבסורדים.
..
אוקי, אז פתחתי את הפנקס, כל רשומה היא פניה אליהם

29 באפריל - תלונתי: הנהג לא עבר, תגובתם : הוא עבר, נתוני ה-GPS מראים כך
30 באפריל - תלונתי: הוא עובר על הגשר, תגובתם: <שתיקה>
2 במאי - תלונתי: הנהג לא יצא מתמת, הייתי ברציף מ23:30 עד 00:00 והוא לא יצא משם. תגובתם: נתוני ה-GPS מראים שהוא יצא מתמת בשעה הקבועה (אבל מהרציף שלו???......)
14 במאי - הנהג לא עצר בתחנה
15 במאי - הנהג לא עצר בתחנה
16 - הנהג חזר לנסוע על הגשר

7 סך הכל...כנראה שהגזמתי כשאמרתי 12


הענין הוא שהעבודה שלי מתחלקת בין שתי ערים, לפעמים אני מסיים אותה בבית מעריב...לפעמים לא.

אני נוסע הרבה בקו 68 ומדובר רק בנהג הספציפי הזה, אמנם כשהתחלתי להביט אל גשר מעריב בשעות האלה גיליתי שגם קו 111 של חברת קווים החליט לקצר לעצמו את הדרך (כן כן..גם הוא עלה על הגשר במקום לעבור בתחנה שלו בבית מעריב.....אחלה חומר אנושי יש להם בחברת קווים..)

כרגע אני לא יכול לעקוב אחרי הענין כי העבודה דורשת ממני להיות ב-23:48 (מתי שהוא אמור לעבור בבית מעריב) בעיר אחרת..אך אני צופה שבשבועות הקרובים אני אחזור לסיים את העבודה בתל-אביב, בבית מעריב, עם מצלמה....ואז הו אז
 

Ofekalef1

New member
אתמול נסעתי בקו 68 והנהג שם היה פשוט מגעיל

..
אוקי, אז פתחתי את הפנקס, כל רשומה היא פניה אליהם

29 באפריל - תלונתי: הנהג לא עבר, תגובתם : הוא עבר, נתוני ה-GPS מראים כך
30 באפריל - תלונתי: הוא עובר על הגשר, תגובתם: <שתיקה>
2 במאי - תלונתי: הנהג לא יצא מתמת, הייתי ברציף מ23:30 עד 00:00 והוא לא יצא משם. תגובתם: נתוני ה-GPS מראים שהוא יצא מתמת בשעה הקבועה (אבל מהרציף שלו???......)
14 במאי - הנהג לא עצר בתחנה
15 במאי - הנהג לא עצר בתחנה
16 - הנהג חזר לנסוע על הגשר

7 סך הכל...כנראה שהגזמתי כשאמרתי 12


הענין הוא שהעבודה שלי מתחלקת בין שתי ערים, לפעמים אני מסיים אותה בבית מעריב...לפעמים לא.

אני נוסע הרבה בקו 68 ומדובר רק בנהג הספציפי הזה, אמנם כשהתחלתי להביט אל גשר מעריב בשעות האלה גיליתי שגם קו 111 של חברת קווים החליט לקצר לעצמו את הדרך (כן כן..גם הוא עלה על הגשר במקום לעבור בתחנה שלו בבית מעריב.....אחלה חומר אנושי יש להם בחברת קווים..)

כרגע אני לא יכול לעקוב אחרי הענין כי העבודה דורשת ממני להיות ב-23:48 (מתי שהוא אמור לעבור בבית מעריב) בעיר אחרת..אך אני צופה שבשבועות הקרובים אני אחזור לסיים את העבודה בתל-אביב, בבית מעריב, עם מצלמה....ואז הו אז
אתמול נסעתי בקו 68 והנהג שם היה פשוט מגעיל
חשבתי שאולי זה נקודתי, אבל אולי לא...
 

Ofekalef1

New member
עליתי במסוף לשכת גיוס תל השומר

זמן סיפור?
גם אני מדבר על קו 68, מה קרה אתמול?..
עליתי במסוף לשכת גיוס תל השומר
על הנסיעה שיוצאת ב-14:50 לכיוון המרכזית.
הרושם שלי על הנהג מגיע ממגוון פעולות שהוא עשה, החל בכך שכששאלתי אותו האם הוא מגיע לרכבת מרכז, והוא לא ענה ו(אולי אני קצת מגזים אבל) צעק עליי להיכנס פנימה (ואני בכלל חיכיתי שיביא לי קבלה...)
באותו טון לא יפה הוא אמר גם לאנשים לעלות על האוטובוס בתחנות עם מלא אנשים בשביל שהוא יוכל להמשיך לנסוע, ואז בגלל שהוא עצר קרוב מדי לקו 70 שהיה לפניו ועוד לא התחיל לנסוע, אז הוא לא יכל להתחיל לנסוע וצפצף לו (על מה?? שהוא קולט נוסעים?)
בסוף מישהו אמר לי שהוא עוצר בבגין/על פרשת דרכים אבל גם ככה פספסתי את הרכבת ואני לא מכיר את האזור אז המשכתי לעזריאלי. שאלתי אותו אם בשביל לרדת בשלום אני יורד בתחנה שנקראת "עזריאלי" (אולי יש אחת שיותר קרובה), והוא ענה לי "אתה רואה את עזריאלי - הנה הוא שם והצביע על עזריאלי. תודה באמת!
ייתכן שהוא לא יודע או לא רוצה לענות תוך כדי נסיעה וזה מקובל, אבל גם תשובה מנומסת כמו "לא יודע" יכולה להתקבל.
 

837183

New member
...

עליתי במסוף לשכת גיוס תל השומר
על הנסיעה שיוצאת ב-14:50 לכיוון המרכזית.
הרושם שלי על הנהג מגיע ממגוון פעולות שהוא עשה, החל בכך שכששאלתי אותו האם הוא מגיע לרכבת מרכז, והוא לא ענה ו(אולי אני קצת מגזים אבל) צעק עליי להיכנס פנימה (ואני בכלל חיכיתי שיביא לי קבלה...)
באותו טון לא יפה הוא אמר גם לאנשים לעלות על האוטובוס בתחנות עם מלא אנשים בשביל שהוא יוכל להמשיך לנסוע, ואז בגלל שהוא עצר קרוב מדי לקו 70 שהיה לפניו ועוד לא התחיל לנסוע, אז הוא לא יכל להתחיל לנסוע וצפצף לו (על מה?? שהוא קולט נוסעים?)
בסוף מישהו אמר לי שהוא עוצר בבגין/על פרשת דרכים אבל גם ככה פספסתי את הרכבת ואני לא מכיר את האזור אז המשכתי לעזריאלי. שאלתי אותו אם בשביל לרדת בשלום אני יורד בתחנה שנקראת "עזריאלי" (אולי יש אחת שיותר קרובה), והוא ענה לי "אתה רואה את עזריאלי - הנה הוא שם והצביע על עזריאלי. תודה באמת!
ייתכן שהוא לא יודע או לא רוצה לענות תוך כדי נסיעה וזה מקובל, אבל גם תשובה מנומסת כמו "לא יודע" יכולה להתקבל.
...
הנהג בא במגע עם הציבור כך שאין הצדקה להתנהגות הזו, זה חלק מהתפקיד שלו לענות תשובות ענייניות.

אפשר להבין שמדובר בתפקיד שוחק ובשאלות שחוזרות על עצמן, אבל זה התפקיד ויש נהגים של חברת קווים שפשוט לא מקבלים את זה..מצטער שהיית צריך לחוות את זה.
 

Ofekalef1

New member
אכן, ותודה על ההזדהות.

...
הנהג בא במגע עם הציבור כך שאין הצדקה להתנהגות הזו, זה חלק מהתפקיד שלו לענות תשובות ענייניות.

אפשר להבין שמדובר בתפקיד שוחק ובשאלות שחוזרות על עצמן, אבל זה התפקיד ויש נהגים של חברת קווים שפשוט לא מקבלים את זה..מצטער שהיית צריך לחוות את זה.
אכן, ותודה על ההזדהות.
 

cwen

New member
לקו 111 זו תחנת הורדה בלבד

..
אוקי, אז פתחתי את הפנקס, כל רשומה היא פניה אליהם

29 באפריל - תלונתי: הנהג לא עבר, תגובתם : הוא עבר, נתוני ה-GPS מראים כך
30 באפריל - תלונתי: הוא עובר על הגשר, תגובתם: <שתיקה>
2 במאי - תלונתי: הנהג לא יצא מתמת, הייתי ברציף מ23:30 עד 00:00 והוא לא יצא משם. תגובתם: נתוני ה-GPS מראים שהוא יצא מתמת בשעה הקבועה (אבל מהרציף שלו???......)
14 במאי - הנהג לא עצר בתחנה
15 במאי - הנהג לא עצר בתחנה
16 - הנהג חזר לנסוע על הגשר

7 סך הכל...כנראה שהגזמתי כשאמרתי 12


הענין הוא שהעבודה שלי מתחלקת בין שתי ערים, לפעמים אני מסיים אותה בבית מעריב...לפעמים לא.

אני נוסע הרבה בקו 68 ומדובר רק בנהג הספציפי הזה, אמנם כשהתחלתי להביט אל גשר מעריב בשעות האלה גיליתי שגם קו 111 של חברת קווים החליט לקצר לעצמו את הדרך (כן כן..גם הוא עלה על הגשר במקום לעבור בתחנה שלו בבית מעריב.....אחלה חומר אנושי יש להם בחברת קווים..)

כרגע אני לא יכול לעקוב אחרי הענין כי העבודה דורשת ממני להיות ב-23:48 (מתי שהוא אמור לעבור בבית מעריב) בעיר אחרת..אך אני צופה שבשבועות הקרובים אני אחזור לסיים את העבודה בתל-אביב, בבית מעריב, עם מצלמה....ואז הו אז
לקו 111 זו תחנת הורדה בלבד
אם אין נוסעים שרוצים לרדת בבית מעריב, באמת אין סיבה שהוא לא יסע על הגשר.

קו 68 לעומת זאת - סיפור אחר לגמרי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה