עזרה בפיענוח הודעה , ומה לעשות

S אדרוש S

New member
עזרה בפיענוח הודעה , ומה לעשות../images/Emo163.gif

פתחתי דיספיוט, גם שאלתי פה והסברתי קצת על המקרה עמוד קודם נראה לי, אז בקצרה שילמתי 69 דולר לאתר שכבר הזמנתי ממנו! והכל היה בסדר, וכעת עברו מספר ימים לא מבוטל 34 בערך וכלום. אז שלחתי בקייס שלי הודעה זו- Hi, My name is Adar Mizrahi , I've placed an order on 11.05.2010 (may) and I paid -$68.95 USD in order to get my make-up order from you. i still didnt get it. Its been 32 days, I sent you couple of messages already and you told me to give you details about my order -- I gave you the details and didn't hear from you since then. I even have the email with all the details i send , but its to long for this message . Hope it can be solved והתגובה שקיבלתי היום (אגב היא לא הגיעה ברזולושן סנטר אלא ישר לאימייל שלי אם זה משנה משהו- Hi, Your order shipped on May 11th. With your selection of Priority international mail, the parcel can not be tracked. The customs number on the parcel is LJ654107179US . This number has NO use on the USPS.com site. You may have limited use with this number in your countries customs system. THANK YOU!!! SHERI ACW-ALLCOSMETICSWHOLESALE.COM אוקי אז מה זה אומר? הבנתי חלק ולא עד הסוף ואני מעדיפה לשאול. למה היא מתכוונת שזה לא מופיע בשרותי הדואר? מה אני אמורה לעשות כעת? איך לענות? לפתוח קליים? לשלוח הודעה נוספת בקייס שפייפאל יראו? כי העובדות הן: שילמתי ושום מוצר תודה רבה רבה לעונים
 

pvzed

New member
היא שלחה ללא מספר מעקב ואי אפשר לדעת

היכן החבילה.דרך אתר ה USPS לא רשום שהיא בכלל נשלחה: The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on May 12, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later. אבל זה כי הם בקושי מעדכנים.בכל מקרה תשאל בפעם האחרונה "אז מה אני אמורה לעשות?" ואם לא יגידו לך על פיצוי או משלוח חוזר,תעבירי לקליים..
 

S אדרוש S

New member
תודה על התגובה

אחכה לעוד תשובות , על מנת לעשות את הדבר הנכון ביותר, כי זהו ה'תיק' הראשון שלי ואני ממש לא רוצה להפסיד בו כי זה לא יהיה הוגן.
 
תעבירי לקלאים ומהר, יש כאן סימנים של משהו

מסריח. החברה טוענת שהיא שלחה לך את החבילה באמצעות USPS Priority international mail ושמספר המערב הוא LJ654107179US. זה שקר! המספר מעקב הזה הוא בכלל של חבילת EMS ולא של UPSP Priority International mail. במקומך הייתי מזמן מעלה לקלאים, משהו פשוט לא מסתדר לי פה. בנוסף, אני אישית חושב שיש לך מזל שהחבילה לא הגיעה! היו לוקחים ממך 180 שקל דמי שחרור מכיוון שזו חבילת EMS תתעקשי תמיד על USPS Priority International mail ולא על EMS.
 

S אדרוש S

New member
נשלח לי מהר מידי, אתה תוכל לעזור לי אולי?

תודה רבה לך על התגובה. אני גם חושבת שיש משהו מסריח כיוון שהם כבר לא שולחים לישראל , ויש לי הרגשה שזה אולי בגלל המאורעות האחרונים. כשאני רכשתי כן היה ניתן, וכמו כן גם בפעם לפני זה (בה קיבלתי את המוצרים ובזמן מהיר). שאלות אחרונות- לא לשלוח שום הודעה לאתר? כמו שזה מתחתי כתב? ישר לפתוח קליים? אני כמעט בטוחה שהם משחקים אותי בייחוד בגלל התשובות במיילים המעצבנות והחסרות אחריות לפני פייפאל בכלל. אתה יכול לכתוב לי הודעה? קצת קשה לי לכתוב באנגלית (בהנחה שאני צריכה לשלוח משהו לפני הקליים). תודה רבה
 

ronnyil

New member
EMS ???? לא נכון !!

תכניסי את המספר ב USPS Label/Receipt Number: LJ65 4107 179U S Class: Priority Mail International Parcels Service(s): International Letter Status: Electronic Shipping Info Received The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on May 12, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later. היה כבר צריך להיות איזה שהוא משהו אחר שם אבל זה לא EMS . לפני פתיחת קליים אני ההיתי קודם הולך לסניף הדואר שממנו את מקבלת חבילות ומבקשת שיבדקו אצלהם את המספר - לפעמים יש הפתעות
 

ronnyil

New member
בלי קשר - הכתובת של האתר שלהם לא מובילה

לכלום - זה אומר שיש בעיה - "קליים" במקום !
 

S אדרוש S

New member
הגשתי קליים

אוף אני מקווה שיחזירו לי את הכסף.. אם לא זה באמת לא יהיה בסדר. רשמתי בבחירת הסיבה, שכבר ניסיתי להגיע לפתרון עם האתר, ובהודעה האישית רשמתי שאני מקווה שיחזירו לי את הכסף כי שילמתי ולא קיבלתי כלום, ושזו פעם ראשונה שאני פותחת בכלל קייס וזה כי לא הייתה לי ברירה, ושזו פעם אחרונה שאזמין מהאתר. מקווה שיהיה בסדר
 
למעלה