כשאני הייתי בתיכון
החטלתי שאם יבקשו ממני לעשות סרט דוקומנטרי אני לא אעשה אותו על עוד חולה או יתום שהחליטו להמשיך בחיים כמו רוב סרטי התיכון. חשבתי לעשות אותו על המרכז לחקר העבמ"ים. אני לא יודע עליהם הרבה וזה נשמע לי מרתק, קבוצה של אנשים שחוקרת נושא מאוד שנוי במחלוקת וגם מאוד מסתורי ומסקרן. מעניין אותי גם איך הסביבה שלהם מגיבה על העבודה הזאת. בסוף עשינו סרט עלילתי על נושא אחר לגמרי אבל זה עדיין נשמע לי רעיון מקורי ומעניין. בכל מקרה, בהצלחה!