עזרה במציאת טלפון שנשכח בשדה במינכן

OMERGIL1

New member
עזרה במציאת טלפון שנשכח בשדה במינכן

בדרכה לטיסה LH680 של לופטהנזה אתמול בערב ממינכן לתל אביב, אמא שלי שכחה את הטלפון שלה. הטלפון נשכח באזור F המיועד לטיסות לישראל בלבד, ומרוחק מאוד מהטרמינל המרכזי.
אמא שלי הטעינה את הטלפון שלה באזור ההמתנה בשקע שנמצא בקיר בין הדיוטי פרי לשירותים בשער F2. היא שכחה אותו שם, וכששמה לב זה היה כבר בגייט בטרמינל 2, וצוות לופטהנזה אמרו לה שאי אפשר כבר להגיע לאיזור F להביא את זה, כי אין שם כבר ביטחון ומשטרה, ושהיא תצטרך ליצור קשר כשתגיע לארץ עם משרדי לופטהנזה בארץ ועם אבידות ומציאות בשדה במינכן. היא התקשרה היום ללופטהנזה, ודיברה גם עם הנציג שירות וגם עם האחראית שלו בברלין, שהבהירו לה שזה לא האחריות של החברה, והם לא מתכוונים לעשות כלום. וניסתה ליצור קשר מספר םעמים עם אבידות ומציאות בשדה והם לא ממש ענו לה. מישהו יודע אולי מה עוד ניתן לעשות כדי להשיב אלינו את הטלפון?
תודה מראש
 

OMERGIL1

New member
תודה!

עם המייל והטלפון שבקישור היא ניסתה ליצור קשר, אבל לא ענו לה. את הטופס היא מילאה עכשיו. למישהו אולי יש עוד רעיון? כי בינתיים נראה שהאבדות ומציאות בשדה לא ממש נלהבים לסייע..
 

ארזS

New member
מניסיון של חבר שאיבד מכשיר בפרנקפורט, אם זה ירגיע קצת

למרות המקום השונה, בהגיעו לארץ החבר יצר קשר עם החברה, הם דווקא היו מאוד אדיבים בפרנקפורט, טיפלו בו כמו שצריך, ואחרי כמה ימים הוא קיבל את המכשיר במשלוח עד לביתו (על חשבונו) באמצעות חברת בלדרות.
אני מקווה שכך יהיה גם עם המכשיר של אמך.
&nbsp
&nbsp
 

easyJet

New member
תשובה מ-Lost&Found

בדגש על Found


כל מה שנשכח בשטחי הטרמינל עד למטוס כולל אוטובוס, בתי קפה, פארקים למינהם וכו' מועבר לשדה התעופה עצמו. כמו שאצלינו רשות שדות התעופה גם להם יש אבידות ומציאות ככה גם בחו"ל.

כל מה שנשכח במטוס מועבר לחברת שירותי הקרקע המטפלת בטיסה או במקרה מסויים אבידות ומציאות של אותה חברת תעופה.

בדרך כלל מוצאים, כל פריט אמור להיות שמור למשך מס' חודשים ומתועד, הרבה פעמים נוסעים ששוכחים משהו בשדה התעופה מבקשים משדה התעופה להעביר את הפריט לחברת התעופה והם שולחים את זה אליו והנוסע מגיע לשדה לאסוף, אני מדבר על תל אביב למשל.
 
למעלה