עזרה במציאת הבעלים

ShimiHi

New member
עזרה במציאת הבעלים

שלום, ביום שישי מצאתי פומרניאן חמוד וקטן בחוף שפיים, הוא עקב אחרי לאוטו, אז לקחתי אוטו במטרה לאתר את הבעלים. הכלב מטופח מאוד, נראה שהוא מבלה במספרת כלבים איזה פעמיים שבוע . . . יש לו פרווה בערך פי 3 בגודל מגודל גופו, (במזג אוויר כזה בתור הבעלים שלו הייתי מספר אותו), נראה בן כמה שנים (4-5 בערך) בקיצור, אני תל-אביבי, לקחתי אותו לצב"ח ת"א כדי לראות אם יש שבב, יש לו והוא לא מופיע בארצי. הוא בטח ברח מאחת הווילות של העשירים בהרסוף, בקיצור, האם לכל עיר יש אתר שאפשר למצוא משם או שאני צריך להתקשר בכל עיר לווטרינר?
 

toomuchdogs

New member
מצרפת לינק למאגר השבבים

תכניס לשם את מספר השבב וחפש ב144 את טלפון וכתובת הבעלים...
 

goongoon

New member
תלוי

מיהו היבואן של השבב. ישנם המנהלים מאגר מסודר (טרובן, ד"ר פוגל) אחרים אולי יוכלו לעזור בניתוב. ראה כאן. מלבד זאת, מאגר השבבים הארצי אינו מעודכן - ממליצה להתקשר לענת ממשרד החקלאות ולברר איתה אישית. טל' 9681610 03 בהצלחה.
 

goolo123

New member
תודיעי למוקד אבידות ומציאות של אס.א

או.אס בטלפון 037441010.אולי כבר מישהו השאיר הודעה על אבידה.
 

ShimiHi

New member
מצאתי את הבעלים!!

הבעלים הוא דמות מפורסמת בארץ . . . לא נראה לי לעניין לפרסם את שמו, אבל זהו בהחלט אדם מכובד בארץ.
 

ShimiHi

New member
אז ככה

ביום שבת הלכתי לצב"ח ת"א כדי לסרוק את השבב, קבלתי את המספר ובדקתי במאגר הארצי, הוא לא רשום שם. היום חיפשתי בדפי זהב באינטרנט ווטרינר בהרצליה, המרפאה הראשונה שמצאתי והתקשרתי אליה, היתה המרפאה שמטפלת בחמוד, זה פשוט צרוף מקרים מטורף!! זאת שדברה איתי בטלפון(מזכירה או אסיסטנטית) חפשה במאגר של הרצליה ומצאה את הפרטים, היא אמרה שהיא מכירה את הכלב (יש להם 2 פומרניאנים) ונתנה לי את הטלפון של הנהג של המשפחה, הוא כבר השאיר לי הודעה ועוד לא תפסתי אותו, אני מאמין שבקרוב נדבר והכלבלב יחזור לבעליו. ואני כבר חשבתי על שמות לקטן אם אני לא אמצא את הבעלים, הוא פשוט נראה כמו קיפוד או כדור פרווה עם פנים קטות שכל הזמן מחייכות, אחד החמודים שראיתי.
 
למעלה