עזרה בזיהוי בבקשה

YOYODIDU

New member
עזרה בזיהוי בבקשה

זה עץ שאימצתי מבית שחבר קנה ולא רצה להשמיד אותו אם מישהו מזהה .בבקשה ?!
 

YOYODIDU

New member
תודה לכווווולם ברב קולות הוחלט

זהו אגס.האם יש עוד פרטים כמו: מתי פורח? מה הוא אוהב?
 

shlumbergera

New member
אגס הוא נשיר ולכן היתה כאן פליאה מס

מסוימת איך זה שיש עליו עלים בתקופה זו. הייתי מצפה לראות ניצני פריחה. באיזה איזור זה? אגס, כנשיר, עומד עירום בחורף ומתעורר בסופו. הפריחה מתרחשת קצת אחרי השקד והתפוח. היא קטנה לבנה ולא מדהימה. מיד איתה מתחיל הלבלוב. הוא זקוק לטיפול כמו כל סוג אחר של נשיר ואולי יש על כך חומר בארכיב הפורום. שמש מלאה. השקייה סדירה, והכמות תלויה בסוג האדמה והניקוז שלה. העץ הזה כבר טופל בינקותו, וזאת לפי נומך הקיטום שביצעו בו. זה אופייני לעצי פרי, בהם מנסים להגיע לגובה נוח לקטיף ולהתפתחות צימוח לצדדים. הגיזום מתרחש בסוף עונת הפרי = סתיו. בד"כ מבצעים קיטום ראשוני על ענפים צעירים שעלולים להיפגע מקור/כפור. במשך החורף מבצעים אולי עוד קיטום גיזום על ענפים חלשים. באביב = עכשיו, גוזמים ענפים מלבלבים בדרך שתביא פריצה חדשה ומהירה ושפע פירות. את גיזום האביב כדאי ללמוד ממישהו מקצועי ובשטח.
 

Rebeccan

New member
לאגס פריחה לבנה ומקסימה

(התמונה מטושטשת, ימי טרום מצלמה) אבל אפשר להבחין ביופי של הפרחים יש לעלי הכותרת מין ברק עדין פרינצסה
בגן הפרחים
פעמיים גשם
בבקשה, ומנת
גם
 

YOYODIDU

New member
זהו עץ שהועתק עם האדמה ע"י טרקטור

ונשתל אצלי בגינה. האדמה חולית\כורכרית .ולאור המידע שמסרת הלכתי לבדוק העלים נושרים במגע הקל ביותר.אני נמצא באזור מישור החוף .
 

9910

New member
זיהירות מחירכון

אם אתה נמצא באיזור שמגדלים בו הרבה אגסים, כדאי לחפש מדי פעםאת הניצנים/פרחים/פירות השחורים לגזום ולשרוף מיד. לא עלינו כמובן
 
גיזום אגס

נכון שהעץ עבר קיטום אולם לא בוצע גיזום נשירים לכן ממליץ את שני הענפים הפנימיים לגזום צמוד לגזע ולמרוח כמובן משחת עצים.עצים נשירים אמורים להיות בצורת גביע כדי לפתוח את המרכז לקבלת שמש(לפתוח חלון)כדי להגביר ליבלוב וצמיחת ענפונים חדשים.
 
למעלה