עזרה בהתמודדות מול מוכרים

Athlete

New member
עזרה בהתמודדות מול מוכרים

שלום רב,

יש לי 2 מקרים שאני צריך את עזרתכם איך להתמודד איתם:

1) הזמנתי "רצועה ריצה לטלפון" לינק למוצר:
http://www.ebay.com/itm/370725344240?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
מקווה שזה לינק תקין ואתם יכולים לראות אותו, רציתי לקבל את המוצר כמו שמופיע בתמונה + בכוונה קניתי מ"Top-rated seller" כי חשבתי שזה יתן לי מוצר איכותי + זמן סביר שהמוצר יגיע. בפועל המוצר הגיע בזמן סביר אבל לא קיבלתי את המוצר שמופיע בתמונה, לינק למוצר שאני קיבלתי:
http://www.use.com/0b0321e3895b332be83e
מוצר שבפועל יכלתי להזמין בדולר.
שלחתי מייל למוכר, טוען שזה מה שהוא קיבל מהמפעל והוא מצטער על אי הנוחות (בפועל עדין מוכר את אותה התמונה במוצר אחר) הפנתי אותו ללינק שהוא עדין מוכר בו את המוצר עם התמונה ואמרתי לו שאני מעוניין במוצר שהזמנתי, טוען שאין לו אפשרות ואם אני מעוניין אני יכול או לקבל 15% החזר או לשלוח לו את החבילה ולקבל החזר מלא.

זה נראה לכם תשובות הגיוניות ? אני פשוט חדש ב-eBay ועדין לא נתקבלתי בנושא כזה. אשמח לדעתכם איך לפעול בנושא.

2) הזמנתי מסך לאייפון 4, הייתי צריך שהוא יגיע יחסית מהר ולכן הזמנתי ממוכר מאנגליה (עד היום מוצרים משם הגיעו אלי תוך שבוע מקסימום שבועיים) שהוא גם מוכר "Top-rated seller" ושהיה רשום בפרטי ההזמנה שהמוצר יגיע בין 2-5 ימי עבודה, לאחר ההזמנה היה רשום אצלי בדף של ההזמנות 3-8 ימי עבודה. כרגע עברו כבר 17 יום (לא עבודה אבל עדין) רשמתי למוכר והוא טוען כי יש בעיה עם הדואר אצלם והרבה קונים התלוננו שלא קיבלו את המוצרים, רשמתי לו שזה לא תשובה הגיונית מבחינתי ושבכוונה הזמנתי דרכו גם במחיר יקר יותר (מסין לפחות חלקי שלוש המחיר) רשם לי שהדואר אצלם מכריז על חבילה "אבודה" תוך 30 יום שלא הגיעה (מה זה קשור אלי !?) כרגע הימים עוברים המוצר לא מגיע והוא מצידו מחק את הימים שהוא רשם שהמוצר יגיע בהם בדף של המוצר.

אשמח לדעתכם איך לפעול בנושא.


תודה רבה !
 

ozitex

New member
ת

ראשית כל, על כל פריט שהוזמן שהגיע או שלא על פי מה שהזמנת, או שלא הגיע כלל, פנה למוכרים ובקשת את תגובתם לפתרון הבעיה! לא לקבלת הסבר למה קרה מה שקרה.

אם לא תקבל פ-תרון מניח את הדעת, פעל כך:

על מוצר שהגיע שלא על פי המתואר בליסט, פתח קייס על מוצר שהגיע שלא על פי המתואר SNAD.

על מוצר שלא הגיע כלל, פתח קייס על אי קבלת מוצר.

פתח את הקייסים באיביי, כי משמעות קייס באיביי גדולה מזו של המקביל שלו בפייפל מבחינת המוכר.
 

Athlete

New member
תדה על התשובה ----->>>>>

הייתי שמח לשמוע מבעלי נסיון מה בדיוק eBay כבר יכולים לעשות במבצב כזה ?

במקרה הראשון אם יגידו לי "או קיי לא מה שרצית תשלח בחזרה ותקבל בחזרה את הכסף" פיתרון שמצריך התעסקות מיותרת ממני. אם 15% הנחה על מוצר שהוא לא מה שהזמנתי זה מבחינתם פיתרון הגיוני, גם חבל על הזמן ואני פשוט אציין בפיידבק שיזהרו מהמוכר הזה וזהו.

במקרה השני, אותו כנ"ל המוכר לא עמד בהתחייבות מבחינת זמנים (ומי יודע אם המוצר יגיע בכלל) מה כבר האפשרויות ש-eBay יכולה לעזור בהן ?

אשמח לתשובות :)
 

גוצי4

New member
דעתי,

בקשר לפריט הראשון: המוצר הוא לא כמו שמתואר בליסט נכון? אז מה הבעיה - פתח קייב באיביי על מוצר לא כפי שמתואר.
מוזר לי העיניין שהמוכר שהוא טופ רייטד מתעסק בקטנה כמו 3 דולר ולא נותן החזר כספי.
פתח תיק, וכמעט בטוח שתקבל את הכסף במלואו חזרה.

בקשר לפריט השני (מגן מסך לאייפון)- מוצר לא הגיע? פתח תיק על אי קבלת מוצרץ שהמוכר ישבור את הראש למה ואיך מול איביי.
אתה ניסית להיות בסדר ולדבר איתו- לא הסכים- בעיה שלו.
 

Athlete

New member
תודה על התשובה --->>>>>

זה מה שאעשה, אעדכן על התפתחויות...
 

I new man

New member
תודיע למוכר על כך

שבכוונתך לפתוח קייס אם הוא לא ישלח לך מה שרצית או החזר כספי או כל פשרה אחרת שנראית לך ולו. ואז לפי מה שנראה הוא יתייחס אליך אחרת - כי כל מוכר ובמיוחד מי שיש לו "טופ" יודע שאתה נחוש וייפחד שיפתחו לו קייס.
 

Athlete

New member
על המוכר במקרה הראשון כבר פתחתי קייס

בלי להודיע לו מראש (מאמין שהוא יכל לחזות את זה). האם לרשום הודעה כמו שאתה מציע לא יכול להתפרש כסוג של "איום" ואז אני בעצם אצא זה שלא בסדר ? "איום בקייס".

תודה על התשובה !
 

I new man

New member
טעות שלי..

רשמתי את תשובתי אליך באופן ישיר, אבל הכוונה שלי שלמוכר תתנסח בצורה שתובן שאם לא תהיה לך ברירה תפנה לבדיקת העניין מול איביי עם פירוט הסיבה שקיבלת מוצר שלא הזמנת!
 

Athlete

New member
הבנתי, טוב נראה איך הולך בדרך הזאת :)

איך כמו ללמוד על הבשר כנראה...
 

Athlete

New member
המשך פרטים בנוגע למקרה הראשון --->>>

קיבלתי הודעה מהמוכר:
"I am sorry to hear that, it seems that this is what we got from our manufacturer this shipment. Please let me know if you can keep it and we give you 50r% ebate or if not, we can refund you in full. "

לא בדיוק הבנתי, מה שהוא מציע זה שהוא יתן לי 50% (האם זה אומר מהמחיר הכולל או רק מהמכירה ? כי המשלוח עצמו עלה כמו המוצר). ובנוגע לפיתרון של החזר מלא האם זה אומר שאני צריך לשלוח לו את המוצר ואז יש מצב שזה כבר יעלה לי יותר ?

אשמח לעזרתכם ושוב מתנצל משתמש חדש :)
 

Athlete

New member
תודה --->>>

והאם זה פיתרון מקובל במקרה כזה ?
ובמידה ואני מחזיר האם שווה את כל הכאב ראש + מי סופכג את עלויות המשלוח לארצות הברית ?
 

ווינר46

New member
לא להסכים למוצר לא נכון

מניסיוני-קניתי תיק מוכסף יקר יחסית לסוג 35 $, שהמוכר פירסם תמונות רבות מכל צד וצד וכל חלק וחלק פנימי ,וקיבלתי תיק דומה רק חיצונית ובצבע[כסוף] תיק שעולה כ 10 $ . את התיק שקיבלתי בחיים לא הייתי מזמינה אותו כי זה חומר ועיצוב זולים.המוכר התחכם כמה וכמה פעמים -הנחה קטנה -להחזיר לו[ ולשלם משלוח]- הנחה יותר גדולה - 50 % הנחה ולתת את התיק שלא מתאים לי למישהו אחר כמתנה-.בכי כי הוא מפסיד בהנחות-.בקיצור בתקיפות מנומסת הסברתי לו שהוא זה שפרסם בתמונות מוצר איכותי ויקר ובפועל שלח מוצר פשוט וזול ושאין גבול לחוצפתו שהוא מבקש ממני לקחת חלק ב"טעויות" שלו, ומציע לי מה לעשות עם תיק שקיבלתי נגד רצוני , ושכל הצעה שלו היא בעצם נזק כספי עבורי מה גם שזה לא באשמתי. ולדעתי כדאי שאיביי יפסקו מי צודק , התוצאה עוד לפני פתיחת קייס שקיבלתי חזרה כל אגורה. והתיק ?הנכדה משחקת איתו .הכי חשוב שאם אתה צודק מיליון אחוז לא לוותר ,בתקיפות מאוד מנומסת ועם הוכחות ,לא לוותר,כי לצערי במיוחד במזרח יש יללנים ותחמנים,אבל זה אחד הגדולים.
 

Athlete

New member
תודה רבה !

עד שקראתי את התגובה שלך חשבתי להסכים, אבל את צודקת ב-100 אחוז !
 

Athlete

New member
עידכון סופי בנוגע למקרה הראשון

רשמתי למוכר שאני לא מעוניין להמשיך לשחק במשחק הזה. שקיבלתי מוצר שלא רציתי ולא הייתי מזמין אם לא התמונה ושמבחינתי יש רק 2 אפשרויות לפיתרון:
* לקבל את המוצר שהזמנתי.
* לקבל החזר כספי מלא בלי טירחה מהצד שלי.

בסופו של דבר קיבלתי דואר מ-eBay שהתיק סגור וקיבלתי החזר כספי מלא (ללא התכתבות מצד המוכר).

תודה רבה לכולם על העזרה !
 

Athlete

New member
המשך פרטים בנוגע למקרה השני --->>>

עדין לא פתחתי קייס, אני מחליף מיילים עם המוכר בנוגע להחזר ובנוגע לזה שעבר כבר הזמן שהוא התחייב עליו.
הוא עדין רושם שזה אשמת הדואר אצלו ומעוניין שאשלח לו שוב את פרטי המשלוח שלי !? רשמתי לו שהם כמובן מופיעים אצלו.

כרגע המצב הוא ששלחתי לו שאני מאשר את הפרטים שמופיעים אצלו, ושזה לא אמור לשנות לי ההתנהלות שלו מול הדואר ואני מעוניין בתשובה סופית האם הוא עומד מחזיר לי את הכסף או לא.
במידה ואקבל תשובה שלילית \ בבדיקה אפתח קייס.
 
למעלה