עזרה בהתלבטות...

hadasba

New member
עזרה בהתלבטות...../images/Emo4.gif

יש משהו שאני מתלבטת בנוגע אליו עוד לפני שהקטנה נולדה ורציתי להתייעץ איכן בנוגע אליו. יש לי תואר ראשון בחינוך והיסטוריה ותעודת הוראה. בשנה שעברה לימדתי במערכת החינוך, נהנתי לעבוד עם הילדים אבל לא נהנתי מהמערכת - הייתה לי מנהלת דו פרצופית שפגעה בי מאוד. בעלי בקבע וכל שנתיים אנחנו עוברים דירה אז עזבתי את העבודה ועברנו מהדרום הרחוק לצפון באוגוסט ולא התחלתי לחפש עבודה כי הייתי בהריון ואף אחד לא יעסיק מורה כשהיא בחודש התשיעי בספטמבר.... מאז שעברנו דירה אני מתלבטת אם אני בכלל רוצה לחזור לעבוד במערכת החינוך - לאור הנסיון הרע שהיה לי בשנה שעברה או למצוא עבודה אחרת. ואם כן - אז באיזה מקצוע... אם הייתה לי האפרות הייתי עושה ישר תואר שני וממשיכה להתקדם באקדמיה אם יכולתי אבל אין לי את הזמן והכסף לזה כרגע. בקיצור - מה דעתכן? לחפש בהוראה - למרות שאני לא יודעת אם יהיה לי טוב במערכת הזו או לחפש משהו אחר? אני ממש מתלבטת... כרגע אני בבית בחופשת לידה שאוטוטו מסתיימת אבל אני מתכננת להיות עם הקטנה עוד שלושה חודשים בינתיים. גם לא בא לי לחפש עבודה בהוראה באמצע השנה - כי יציעו לי רק משרות של מורה מחליפה - מה שממש לא מתאים לי ... בתודה מראש - הדס.
 
אולי תנסי בקרן קרב ...

הרבה יותר כיף ללמד. התכניות מענינות, מלמדים חצאי כיתה ובד"כ הצוות שעובד איתך הוא צעיר בנפשו, יצירתי ונמרץ. אני מאד מאד נהנית לעבוד בבתי ספר כמדריכה ולא כמורה. אם אין בחיפה , בטח יש חברות של הדרכה של דברים שמענינים אותך ומתאימים לכישורייך.
 

yoyo10

New member
אבל קרן קרב זה אפילו לא מגיע

לחצי משרה גם אני חשבתי על משהו בסגנון אבל זה ממש לא השתלם כלכלית
 

ornaok

New member
השנה אני עובדת 4 ימים - 20 שעות

בשנה שעברה עבדתי 6 ימים - 30 שעות. המשכורת היתה נאה ביותר בשנה שעברה. וגם השנה, בהתחשב בשעות ובכך שאני לומדת יומיים בשבוע, המשכורת ממש אחלה. (קרן קרב באזור המרכז)
 
בכל מקרה, מצרפת קישור למודעות

דרושים בקרן קרב: http://www.karev.org.il/wanted_main.asp באותו אתר את יכולה לפרסם הודעה בפורום מחפשי עבודה בצפון, בקישור הבא: http://www.karev.org.il/forum_message.asp?fid=81 מקווה שיעזור לך!
 
מוסיפה ../images/Emo32.gif רציני משלי

אנחנו חייבים, פשוט חייבים לקנות מצלמה. כמובן שדיגיטלית (למרותש אני לא מתה על זה). כל פעם שאני רק מתקרבת לנושא אני מרגישה שאני צריכה לעשות דוקדורט כי אחרת אני לא אקנה את זאת שטובה, ואני אצטער. אז על מה שמים דגש? ממה אתם מאוכזבות במצלמה שלכן? ומה הייתן רוצות שיהיה בה? וכמובן אם למישהי יש המלצה בשבילי אשמח מאוד. תודה ושבוע טוב
 

עששית

New member
אני חושבת שהכי פופולרית זו קנון

היתה לא מזמן כתבה בעיתון והם הכי המליצו על קנון 520, ואכן אמא שלי קנתה אותה והיא מרוצה.
 
../images/Emo12.gif לא במחירים כאלה

זה לאנשים שיודעים איך לצלם, לא לחובבנים שרוצים לצלם את הילדים. אנחנו מחפשים משהו בסביבות ה 2000 ש"ח.
 
היו פעם בפורום גינון עצות מצויינות

הולכת לחפש לך. ואני יודעת שהאולימפוס נחשבות מעולות. וגם שאני אקנה דיגיטלים רק כשיהיה לי המון כסף כי אני לא מצליחה להתרגל לזום האוטומטי הזה בשום מצב והאלה שיש להן עדשה לסובב עולות המוןהמון.
 
הנה קישור אחד

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=465&msgid=50905536 היה עוד אבל אני לא מוצאת. יש גם פורום לצילום - אפשר לשאול אותם (למרות שבטח כמו כל המקצוענים הם אפילו לא מסתכלים על הדגמים הפושטים)
 

lioric

New member
ממליצה לך על MINOLTA Z6

קנינו אותה והיא מעולה. עולה 2300 ש"ח עם כל התוספות של כרטיס זיכרון נרתיק וכו'
 

ציף שלי

New member
../images/Emo32.gifתיקון מצלמת וידיאו דיגיטלית../images/Emo41.gif

מישהי יודעת היכן ניתן לתקן מצלמת וידיאו דיגיטלית באזור חיפה והקריות??
 

IcNיה

New member
לנו יש קנון. מרוצה, אבל...

1) אין התראה כשסוללה עומדת להסתיים או כשאין יותר מקום בזיכרון לאיחסון תמונות. המסך פתאום מהבהב, כתוב "battery low" והמצלמה נכבית. מרגיז מאוד, כי איכשהו ממש לא חשבנו שבמצלמה של חברה טובה ונחשבת לא תהיה פונקציה כל-כך בסיסית. כל היתר - בסדר גמור, והמחיר היה (לפני שנה), אאל"ט בסביבות 1200 ש"ח. אם תרצי - אבדוק לך איפה קנינו.
 

עששית

New member
1200? שלנו עלתה הרבה יותר

בסביבות ה-2000, נדמה לי, עם כל התוספות. בשלנו - A75, יש מידע כמה תמונות עוד אפשר לצלם. לגבי הבטריה - אכן בעיה
 
למעלה