עזרה בהתאמת בגדים לגוף שלי...

נעהד

New member
עזרה בהתאמת בגדים לגוף שלי...

שלום, אני בת 20, גובהי 1.55 ואני מידה 24/25 במכנסיים . (או 0 ,1 ) ובחולצות גם - אני מידה small .. האם מראה השכבות יתאים לי ? אני אתן דוגמא, למשל, מכנס נמוך אבל לא מאוד, עם חולצה 'רגילה' (הכוונה שהיא לא קצרה ולא רואים את הבטן) ומעל זה מעיל, אבל שלא מכסה את כל הבטן . כלומר הוא 3/4 כזה ..... הוא מגיע לפופיק . יש ממש קצרים שמגיעים מתחת לחזה , אבל המעיל הזה יותר ארוך ומגיע לפופיק .. האם זה מראה שמחמיא לי ? או להיפך ? מדגיש את היותי נמוכה ? האם תוכלו להמליץ לי על עוד סגנונות ? גזרה גבוהה אני לא אוהבת .וגם לא מתאים לי כי יש אני טיפלה רחבה בבטן ..למרות שיגידו שאני רזה, אני לא אוהבת .. בקיץ, אני אוהבת טי-שירט וג'ינס .. פשוט פשוט .. תודה :)
 

spike82

New member
אין מספיק פרטים

הגובה שלך הוא לא רק הפרמטר היחידי שמשפיעה האם בגד יחמיא לך או לא. קשה לדעת האם מראה השכבות יחמיא לך או לא רק על בסיס גובה ומידה בחנויות, כדי לדעת טוב יותר צריך לדעת על כל מבנה הגוף. לגבי זה שאת לא רוצה להדגיש שאת נמוכה - הכי טוב זה ללבוש מכנסיים שמסתיימים במותן או קצת נמוך יותר. לא גזרות גבוהות ולא גזרות נמוכות. שהחולצות גם כן יסתיימו במותן. לא חולצות בטן אבל גם לא טוניקות למיניהן שיעשו רושם שאין לך בכלל רגליים.
 

נעהד

New member
שלום :)

קראתי את הכתבה פה http://www.ettyjacobson.com/ettyjacobson/pics.asp?cat=8 לפי זה, מבנה הגוף שלי הוא בין פרופורציונאלי לבין מלבני .. ההבדל שאין לי מותניים מכונסות . אבל גם אין לי גוף מלבני מאוד כמו בציור... אני לא אוהבת למשל, שרואים את הבטן התחתונה כשלובשים חולצה, לכן אני כמעט תמיד אשים גופייה שתהיה קצת ארוכה .. טוניקות וכאלה, כבר הבנתי לבד שזה לא יפה עליי חח.. אממ... זהו
 
אני לא מומחית בכלל, אבל נראה לי

שללבוש גופיה שנותנת עוד פס צבע על הבטן גם מנמיך כי זה מחלק את הגוף וגם מדגיש עוד יותר את איזור הבטן. אז אם זה לא המקום שהיית רוצה להדגיש, אולי שווה ללבוש חולצות יותר ארוכות/ מכנסיים יותר גבוהים. דעתי הלא מלומדת.
 

spike82

New member
לדעתי את צודקת

אם בטן היא איזור בעייתי רצוי לא להגדיש אותו בצבע "אחר" מזה של המכנסיים או החולצה ולכן רצוי להתאים חולצה/מכנסיים מתאימים. הגופיה אכן מחלקת את האיזור (וכמה כל בגד אחר מושכת תשומת לב לאיפה שהיא מסתיימת) ולכן חשוב לסיים את החולצה באיזור הנכון ולא לגרור אותה לכיוון הברכיים או לכיוון החזה ...אם מדובר בבחירה בין גופיה שתדגיש את הבטן לבין טוניקה שתעלים את הרגליים לחלוטין.. ממה שאני מבינה היא מעוניינת במראה השכבות... והכי טוב לנסות לבד , מקסימום מה כבר יכול לקרות ? אופנה הרי לא רק מידע אלא גם כייף שבהתנסות :) אגב, גם דעתי ממש לא מלומדת :)
 

spike82

New member
אפשר לדעת מה גודל החזה ?

אם החזה הוא בגודל קטן עד בינוני ולפי טענתך קיימת פרופורציה בין הכתפיים והירכיים אני לא חושבת שצריכה להיות בעייה בלבישת שכבות. אבל תשתדלי שהבדים מהם הן יהיו עשויות לא יהיו עבים מידי שכן יכול להיות שתרחיבי את החלק העליון שלך יתר על המידה. אם יש לך חזה גדול היתי נמנעת - כי זה מוסיף יותר מידי נפח והופך להיות מאוד בולט. המעיל שתיארת נשמע בסדר , לא בטוחה לגבי כאלה שנגמרים באיזור החזה - מה גם שאין בהם הרבה תועלת כי מה הם כבר מחממים בדיוק ?!. בגלל שאת נמוכה תשתדלי להמנע מהדפסים או צבעים ילדותיים מידי בבגדים שלך ותלבשי בגדים במידה שלך - שלא יהיו רחבים עלייך כי זה יכול להדגיש את מימדייך הקטנים. בגדים קטנים מהמידה שלך עלולים לתת תחושה ש"גדלת" מהם והם כבר לא במידותייך. קיים כאן שרשור שבו יש הרבה עצות עבור בחורה נמוכה - תחפשי אותו לעוד רעיונות.
 

נעהד

New member
מה הכוונה לצבעים ילדותיים ?

וכן, החזה שלי קטן עד בינוני..
 

לי וולף

New member
צבע פסטל למשל

או ציורים ילדותיים על פריטי לבוש (פרפרים, גביעי גלידה, פירות וכד') צר לי... קצת קצרה בזמן ולכן לא ממש מספיקה להגיב כרגע מעבר לזה... מבטיחה לחזור לשרשור ולהוסיף משהו אם ירגיש לי שיש צורך
 

נעהד

New member
תודה רבה על התגובות :) עוד משהו..

סתם התעניינתי באופן כללי על מראה השכבות, זה לא מחייב.. פשוט רציתי, לדעת, מה הכי מתאים ומחמיא לגזרה שלי המון תודה :) בד"כ אני לובשת ג'ינס, סקיני , וחולצת טי-שירט חלקה, או עם הדפס/כיתוב כלשהו .. לפעמים שמה חגורה .. בחורף, ג'ינס, ויש לי הרבה סריגים וי . חלקם חלקים וחלקים עם פסים .. אין לי בטן, יש לי בטן שטוחה אבל קצת רחבה .. כלומר, זה בגלל שאין לי מותניים מוכנסות ... שיוצרת צורה של X בגוף .. שלדעתי זה הגוף המושלם ! כלומר, שהמותן צרה...
 

spike82

New member
בטן רחבה :) מושג חדש

אין לזה קשר עם הבטן פשוט המותניים רחבות ....
סה"כ את מתלבשת בסגנון קזואלי הפשוט והנוח ליום יום. הרבה פעמים יש רק בעיה אחת עם הסגנון הזה - הוא נוטה להיות משעמם וחסר יחוד (סוג של מדים) כי כולן לובשות ג'ינס וטי שורט. כדי לשדרג את המראה הזה למשהו יותר יחודי ניתן להשתמש באקססוריז - אבל לא המשעממים שמוכרים בכל מקום אלא לחפש משהו מיוחד שלא רואים על כל אישה שניה ברחוב. בין אם תבחרי בשרשרת או צמיד, תיק או נעל מעניינת..חשוב לתת למראה הזה טץ' אישי ומעניין יותר אחרת הוא מאוד "נבלע". בגלל הגובה שלך היתי שוקלת להמנע מהדפסים ופסים לרוחב - כי הם מרחיבים ומקצרים אותך. בפעם הבאה שתעשי שופינג, אני מציעה לך למדוד גם כמה חצאיות או מכנס שהוא לא ג'ינס - כדי לגוון את המלתחה.
 
למעלה