עזרה בהמלצת תרגיל והסבר לתרגיל קיים

tzar11

New member
עזרה בהמלצת תרגיל והסבר לתרגיל קיים

שלום. אודה לכם מאד באם תוכלו לסייע בעדי. מזה זמן מה אני מתאמן באופן ביתי ולא מקצועי. התרגילים אותם אני מבצע לשם שמירה על חוזק שרירים מסויים הינם: 1. כפיפות בטן 2. שכיבות סמיכה. 3. תרגיל 1 (כף היד האוחזת במשקולת פונה מעלה) 4. תרגיל 2 (" " " " " מטה) 5. תרגיל 3 (הרמת היד ממצב מאונך למאוזן, מרפקים ישרים, כף יד פונה מטה) הייתי מאד מעוניין שתאמרו לי על אילו שרירים בדיוק אני עובד עם התרגילים האלה, ואם אני מזניח שרירים חשובים אחרים. הייתי מעוניין לקבל גם המלצות לתרגילים ביתיים לחיזוק שרירי החזה, הבטן, צידי החזה (דלתון?! השרירים מתחת לבתי השחי), והזרועות. אודה מאד לתגובותיכם המפורטות.
 

runningman

New member
תרגילים

תרגיל 1 יד קידמית מומלץ לבצע בישיבה עם תמיכה בזרוע עי הירך או ע"י כיסא. תרגיל 2 המצוייר אמור לעבוד על יד אחורית אבל הזוית שלך שגוייה ולכן כח הכובד עושה את רוב העבודה-מומלץ להרים את היד על מאחורי הראש ולבצע פשיטה במרפק כלפי מעלה או לבצע פשיטת מרפקים בכמעין שכיבת שמיכה הפוכה על כיסא תרגיל 3 עובד על שריר הכתף המרכזי(דלתא ולא דלתון) והוא בסדר בנוסף הייתי עובד עם כדור פיזיו ו או עם גומיות בנוסף עליות מתח יחזקו את שריר הטרפז ולא הדלתון
 

tzar11

New member
רב תודות!

אני מבין שהתרגילים שצורפו הינם תרגילים לחיזוק שרירי בטן? כמו-בן, אני מסיק מדבריך שאין בתרגילים שאני עושה משהו בעייתי או מסוכן מבחינה בריאותית, נכון? האם יש בידך לינק לאתר שמכיל בתוכו מספר תרגילים מומלצים לצד איורים שלהם? שוב תודה על העזרה האדיבה!
 
למעלה