עזרה בהכנת וילון לחדר תינוק

markdor

New member
עזרה בהכנת וילון לחדר תינוק

שלום רב, אני רוצה להכין לבד וילון לחדר תינוק. בהתחלה חשבתי לקנות אבל ראיתי שזה עסק יקר, כ-300 ש"ח. האם יש חנויות שבהם אני יכולה לקנות בד ושגם יחתכו לי ויכינו לי בצורת וילון. האם מישהו יודע גם מה העלויות?
 

דניעל

New member
מה פרוש "יכינו לי בצורת וילון"? יתפרו?

את מתכוונת לעשות משהו לבד...? וילון - לא בעיה לתפור. הכנתי כבר שלושה. הרביעי בדרך (כבר הרבה זמן שהוא בדרך...) קניתי בד דיולן כותנה חלק, כמו של סדינים (את הוילון הראשון שלי הכנתי מסדין חלק בלי גומי שהיה לי בבית ולא היה בשימוש). התפירה במכונה פשוטה, בקווים ישרים, עם מקום להשחיל למעלה את המוט וכמה קפלים רחבים למטה שיחזיקו את הצד התחתון קצת פרוס. על וילון אחד גיהצתי אפליקציות שהכנתי מלבד. על שניים אחרים ציירתי בטוליפ. הוספתי גם סרטי סטן. מצרפת תמונה של אחד הוילונות (הוא היה מיועד לחדר אחר, אצל חברה שלי, עם קיר ירקרק. צילמתי אצלינו בבית, אז צבע הוילון לא תואם לקיר).
 

דניעל

New member
היה זוג וילונות בנושא "תיבת נח"

על כל וילון זוג תמונות מתוך הסיפור. אז צילמתי את הסיפור כולו וחיברתי את התמונות. הנה כאן.
 

דניעל

New member
והוילון עם האפליקציות

אפרוחי לבד, ושתי בובות אפרוחים בתוך כיסים בצורת ביצה שבורה. זה הוילון המקורי של החדר הכתום, אבל לפני שצבענו את הקיר בכתום...
 

שירון28

New member
מקסים!

מה זאת אומרת אפליקציות מלבד? זה משהו שקונים מוכן? חיברת עם תפירה?
 

hen30

New member
WOW מקסים, אהבתי מאוד, במיוחד את הוילון עם

האפרוחים
 

דניעל

New member
תודה לשתיכן

את האפליקציות הכנתי בעצמי מלבד. גיהצתי אותן עם רשת פלסטית דקיקה שנועדה לחיבור אפליקציות. אולי קוראים לזה פליזלין דו-צדדי. בדיוק שאלתי בפורום תפירה, אבל לא ענו. קשה להשיג אותה. לא תפרתי אחרי ההדבקה בגיהוץ, ואולי זו הייתה טעות, כי הם נפרדים בקצוות עם הזמן והכביסות.
 
אם כבר הועלה כאן נושא הוילונות...

אני באמת מתכננת בזמן הקרוב לתפור וילון לחדר של אחותי. יש לי כבר בד, ונראה לי שזה לא עסק כ"כ מסובך, אבל עדיין, אני אשמח לקבל טיפים מבעלי ניסיון... (בתחום המדידות, אופן התפירה וכל מה שלדעתכם חשוב) אגב, בשביל לתלות את הוילון, מה עדיף- עם לולאות שמשחילים על מוט או עם הכיווצים (או אם יש משהו נוסף)? אני מתכוונת מבחינת קלות העבודה, אני לא מחפשת חיים קשים... תודה רבה!
 

miss1s

New member
מבחינת קלות עדיף עם הכיווצים

אין הרבה מה לשבור את הראש, מודדים את החלון, מוסיפים עוד כחצי מטר לכל צד. לקפל שוליים ולתפור והחלק העליון קפל קיפול רחב ולתפור... (הקיפול הרחב בשביל המוט), אח"כ את יכולה להוסיף דוגמאות בלבד בתפירה ידנית זה יוצא פשוט ומקסים
 
ולא צריך לתפור כיווצים?

הכיווצים נוצרים מעצמם כשמשחילים על המוט? תודה על התשובות!
 

זואי33

New member
בראשון לציון, מרכז העיר חנות בדים קטנה שמיועד

שמיועדת לווילונות, אפשר להזמין אצלה. נמצא על זבוטינסקי, מעבר לכביש של המידרחוב, (מזרקה) ליד יש שווארמה, ותחנת דלק. או תל אביב נחלת בניימין במרכז יש סימטה בה חנות וילונות שעושים בהזמנה.
 
למעלה