עזרה בהחזר תשלום

עזרה בהחזר תשלום

אתמול חבר שלח לי סכום כסף של אלף ומשהו שקל דרך פייפל. הוא בחר שה source לכסף יהיה חשבון הבנק שלו. (חשבון פייפל ובנק ישראלי). היום אני רוצה לתת לו ריפנד, השאלה שלי האם הכסף ילך חזרה אוטומטית לבנק שלו, או שהוא ישאר בפייפל באלאנס שלו.
 

ozitex

New member
לא הבנתי

הוא שלח אליך כסף לחשבון הפייפל שלך מתוך חשבון בנק ישראלי שלו? נשמע לי הזוי.
 
לא

הוא שלח לי מהחשבון פייפל שלו לחשבון פייפל שלי, פשוט לא היה לו כסף בחשבון הפייפל אז במקום לבחור שהכסף ירד מהכרטיס אשראי הוא בחר שהכסף יצא מהבנק שלו
 

ozitex

New member
הכסף ילך לבאלאנס בפייפל שלו

מה שאתה מבצע זה לא ריפאנד- זוהי העברה.
 
זה כן ריפנד

שלחתי לו money request לסכום, הוא לחץ על הלינק ושילם. כשקיבלתי את הכסף ראיתי שנתנו לי את הכסף פחות עמלה של 60 ומשהו שקל. כמובן שזה לא מתאים לי, אז לחצתי על issue refund והחזרתי לו את הכסף.
 
לא הבנת אותי

אני יודע מניסיון שאם בתשלום ה source היה הכרטיס אשראי, אז כשעושים ריפנד הכסף חוזר לכרטיס אשראי בתור זיכוי. השאלה שלי הייתה האם זה אותו דבר כשה source הוא הבנק, אני מבין ממך שזה לא אותו דבר והכסף נשאר בבלאנס. אני מבין נכון?
 

ozitex

New member
אתה אומר

שהוא שלח אליך כסף מחשבון הפייפל שלו אז הכסף מן הסתם חזר לשם. לא הבנתי את עניין ה- SOURCE. אי אפשר לשלם מחשבון בנק. אפשר לטעון כסף בחשבון פייפל מחשבון בנק אמריקאי, זה כן, אבל ברגע שהכסף בחשבון הפייפל, המקור לתשלום הופך להיות פייפל, הבנק כבר לא משחק תפקיד.
 
למעלה