עזרה בבקשה....

LiReX

New member
עזרה בבקשה....

יש לי חברה מזה 7 חודשים, הקשר בינינו מאוד חם ואוהב ואנחנו מאוד קרובים אחד לשני, ממש חברים הכי טובים. אפשר להגיד שהיא החברה הראשונה הרצינית שלי, בעקרון היו לי עוד כמה חברות אבל רק איתה זה אמיתי וטוב מכל הבחינות. אני בן 20, ואני רואה את הקשר שלנו ממשיך בקלות אל תוך השנה ו8 חודשים אפילו שנתיים-שלוש, וקצת מפחידה אותי המחשבה שאני אהיה רק עם בחורה אחת כל הזמן הזה. זה בא לידי ביטוי על ידי כך שכשאני רואה מישהי שנראית טוב, אז אני כזה מתבאס בגלל שאני לא יכול להתחיל איתה, מתבאס שיש לי מישהי. וזה לא צריך להיות ככה, חברה לא צריכה להיות נטל, במיוחד לא כשהקשר שלנו כל כך יפה ומיוחד. ביום ראשון ממש קיבלתי על זה באסה ונפרדתי ממנה, אמרתי לה שאני צריך לגוון ושאני צריך בנות אחרות, הייתי בטוח שאני ארגיש הקלה, אבל ההפך קרה ואני חושב שוב על הדברים. יש לי ממש את הרצון לנסות עוד ולגוון, אבל מצד שני אני ממש אוהב אותה וטוב לי איתה.......
אני לא רוצה לשחק איתה, זה לא מגיע לה, היא בחורה מדהימה... דעתכם. תודה.
 
מקרה קלאסי

של גבר שאם הוא לא יקח את עצמו בידיים, יבוא יום והרצון יגבור על החרמנות ואז הוא יתחיל לבגוד - זה יתחיל בפעם אחת, מצפון גדול אבל זה עשוי להימשך לעוד פעם ועוד פעם ועוד פעם.. מה עושים? עוצרים את הקטר לפני שהוא הופך להיות רכבת. קח את עצמך בידיים- תבין ותפנים איזו בחורה מדהימה יש לך ביד- תעריך מה שהיא עשתה בשבילך ותחשוב על הצד שלה רגע " מה היא אשמה שאתה לא חושב רק עליה? אתה מתבאס לראות מישהי אחרת ברחוב? אתה בסדר? כבר יש לך מישהי אחת, מישהי שאתה אוהב, מישהי מקסימה שמקבלת אותך כמו שאתה. מה היה קורה אם היא הייתה באה ועושה לך את אותו הקטע? כיצד היית מרגיש? את הפנטזיות תשאיר למיטה, אבל עלייך לעבוד קשה קשה כדי להוציא לך את האפשרויות האחרות והמחשבות על אחרות. קח את עצמך, קנה לה זר במאה חמישים שקל, צרף כרטיס ברכה, תזמין אותה לארוחה זוגית במסעדה ותפנק אותה כמו שלא פינקת אותה מעולם. אם היא תחזור אלייך, אז הרווחת. אם היא לא תחזור.. היא הרוויחה כי אתה לא ראוי לה ! בהצלחה!
 

shirazlovemor

New member
אם זה המצב

אז עשית את הדבר הנכון. אני בטוחה שלחברה שלך לשעבר מאוד לא קל שעזבת אותו ועוד בשביל להתנסות עם אחרות.. אבל זה היה יכול להיות לה הרבה יותר כואב אם זה כבר היה מגיע למעשי- בגידה. אני חושבת שגבר שיש לו חברה לא אמור לפנטז יומם וליל על נשים אחרות ולהיות מוטרד מהמחשבה שאין לו אפשרות להתחיל איתן ואם זה ככה אז הקשר הזה היה ראוי להסתיים לפני שזה היה נגמר בצורה הרבה יותר גרועה.. בכל מקרה כל הכבוד לך על הערנות ועל היושר..
 
למעלה