עזרה בבקשה

0175

New member
עזרה בבקשה

אנו משפחה בת 6 נפשות מבקשת בבקשה עזרה במזון וחיתולים המצב מאוד קשה,אנו חסומים מכל הכיוונים ואין באפשרותינו להוציא כספים אנו כבר חייבים לכל מי שרק היה אפשר להלוות ממנו. אנו בחובות עד הגג וחייבים לשלם שכירות וכו' ואין מאיפה כל עזרה תתקבל בברכה הילדים הקטנים עדיין בחיתולים שניהם ואחד עוד על מטרנה בבקשה אם מישהו יכול לעזור לנו. אין לנו כבר לאן לפנות. בנוסף יש לי לתרום בגדי תינוקות וילדים,שמיכה חדשה לתינוק עוד... אשמח להעביר למי שזקוק
 
שלום לך, אנא כתבי לי מסר

מאיזה איזור את, ומס' הטלפון שלך, כמו כן אם אתם זקוקים לצרכים נוספים כמו בגדים או ציוד חימום לחורף. לגבי טיטולים, איזה מידות?
 

Tal Tal4

New member
אני יכולה להעביר תרומות למשפחה

אז אם יש תרומות- של מזון, טיטולים ומטרנה -אנא צרו איתי קשר במסר. תודה
 

רותם111

New member
מיכלית, כמו שכתבתי לך במסר,

המשפחה מוכרת לי ונמצאת בחסותינו.
 
אני צריכה לקבל השבוע חבילת

טיטולים, אעביר להם דרכך. קיבלתי את המסר, תודה (שלחתי לך תשובה).
 
קלרה כל הכבוד. יש חלוקת אוכל

בימי שישי בשעה 15.00 בפתח תקוה, אם יש מישהו שיוכל לקחת עבורם. גולדפינגר מחלק קופסאות שימורים ומזון יבש כמו פסטות וכו', בכמויות גדולות, וגם אוכל מוכן, צריך לבוא עם קופסאות ריקות ועגלה. אם יש מישהו שאת מכירה מאיזור פתח תקוה, שיכול להסיע לרחובות, זה יהיה נהדר.
 
כן, החלוקה מתקיימת כל יום שישי

החל מהשעה 15.00 מאחורי מגן דוד הישן בפתח-תקוה, על ידי אדם ששמו גולדפינגר. הוא כתב בפורום לפני מספר ימים לגבי החלוקה. היו אצלו כבר אנשים נזקקים מהפורום. החלוקה היא גם של אוכל יבש וקופסאות שימורים וגם אוכל מוכן. צריך לבוא עם קופסאות ועגלה לסחוב את האוכל.
 

01751

New member
תודה רבה!!!

תודה רבה לקלרה וטלטל ומיכלית על היחס והדאגה... והדברים. ישר כח גדול מי יתן ותמיד יהיה לכן את הכח והיכולת לתת ולהעניק ,תזכו למצוות.
 
למעלה