עזרה בבקשה

tovalm

New member
עזרה בבקשה

טוב, אז עשיתי את הקבושון, איך אני ממשיכה לטבעת? יוצאת עם החוט ומקיפה? עם חרוזי דליקה? אם מישהי תוכל להסביר לי את הטכניקה (שהחרוזים של הטבעת יוצרים מן כמו חומה צפופה) מקווה שאני ברורה, תודה ושיהיה לכולנו יום נפלא!
 

rulios

New member
אם תעלי תמונה יהיה קל יותר לעזור לך../images/Emo24.gif

 

tovalm

New member
תודה לך, פשוט...

אני לא יודעת איך להעלות תמונה, (כן, אני קלולס בדברים האלה) אבל אולי אפרט יותר, עשיתי קבושון בשיטת זיגזג, את יודעת, להשחיל את החרוזים ואז להיכנס בחרוז הבא, האבן שהשתמשתי בה היא עגולה רגילה (לא הכי קטנה ולא הכי גדולה, לא יודעת להגיד לך גודל במידה), זהו, השאלה איזה שיטה מומלצת לחבר לה טבעת? מקווה שאני יותר מובנת ואם לא לפחות ניסית.
 

חנהמיכל

New member
../images/Emo38.gif חושבת שעדיף לעשות טבעת בנפרד,

ולתפור אליה את הקבושון אחר כך. הטכניקה שאת מתארת נקראת "פיוטה", עושים אותה בחרוזי "דליקה", ויוצרת טבעות יפות מאד. בהצלחה
 

ק א סי

New member
אני מחברת את הטבעת בשתי שיטות

שיטה אחת : טבעת לחוד וקבושון לחוד ואז תופרת את הקבושון לטבעת. בשיטה הזו האבן יוצאת מאוד גבוהה ולכן אני מעדיפה את השיטה השניה : אני מוציאה חוט בצד אחד של הקבושון ואז מתחילה פיוטה (זה אומר משחילה את החוט ב-3 או 4 חרוזים מהיקף הקבושון לפי הרוחב המבוקש וזו השורה הראשונה ואז ממשיכה בפיוטה זוגית רגילה). אותו הדבר מהצד השני ואז מחברת ביניהם כשהגעתי להיקף המבוקש. מקווה שההסבר ברור
 

tovalm

New member
תודה רבה לך על התגובה ושאלה...

לא ידעתי שיש פיוטה זוגית ואי זוגית מן הסתם זה אומר על מס' החרוזים, עשיתי לפי הדוגמא שהועלתה למעלה אך עם 6 חרוזים פשוט אחד כן אחד לא, איך בסוף אני סוגרת הטבעת כי יש "שיניים" משני הצדדים אך הם לא ננעלים אחד על השני אלא הם אחד מול השני, איך אני "ממלאת" את הרווחים? מקווה שהשאלה ברורה.
 

tovalm

New member
חחח... אני והחוש שלי כנסי בבקשה

הבנת בדיוק!עשיתי את זה מקודם, הכי הגיוני פשוט כנראה הייתי קצת אאוט, תודה רבה לך!
 
למעלה