עזרה בבקשה

שושית123

New member
עזרה בבקשה../images/Emo140.gif

חיפשתי בקישורי הפורום ולא כ"כ מצאתי חומר, ולכן אודה אם תוכלו לעזור לי: במסגרת עבודה שעלי להגיש בנושא סוגיות אתיות בחינוך, אשמח לקבל מכם כל חומר אפשרי, גם קישורים אם יש בנושא: האם מותר לבית ספר לא לאפשר לתלמיד להשתתף בפעילויות חינוכיות (לדוגמא: טיול) מפאת מצבו הכלכלי? אני מחפשת את לשון החוק (אם יש כזו), את הדעה הרווחת במקרים כאלה, וכאמור-כל חומר בנושא. תודה רבה מראש!
 

מיכל שב

New member
מניעת השתתפות תלמיד תלויה

למיטב הבנתי, במהות הפעילות. האם מדובר בפעילות שהיא תחת תשלומי הרשות (כמו: שעורי שחיה, טיולים, סל תרבות וכו') הוא בפעילות שהיא תחת תשלומי החובה (למשל: ביטוח בריאות השן, ביטוח תאונות אישיות, חומרי לימוד ועוד). אני מפנה אותך לחוזר המנכ"ל - שימי לב לסעיף 8. http://yalkut.brinkster.net/mankal/mankal4_3_1.htm
 

שושית123

New member
אז בעצם יש שני סוגי של פעילויות?

כאלה שתחת תשלומי הרשות ותשלומי חובה? איך אני יודעת מה נכלל במה? ומה באמת המדיניות לגבי טיולים? כי אם אני מבינה נכון מהחוזר מנכ"ל, אז אין כ"כ אזכור לפעילויות מהסוג האחרון, וזה נתון לשיקוליו של בית הספר? אני מודה מראש על התשובות !
 

מיכל שב

New member
קראי שוב את חוזר המנכ"ל

שצרפתי לך. מפורטים בו בברור פעילויות החובה והזכות בבית הספר. טיולים נחשבים לתשלומי רשות. יחד עם זאת, באם בחרת שלא לצאת לטיול בית הספר יכול לדרוש ממך להגיע לבית הספר לפעילות לימודית אחרת.
 
למעלה