עזרה בבקשה

ZIV E

New member
עזרה בבקשה ../images/Emo13.gif

אני מקבל קצבת נכות, ומשתכר כמה שמותר לי,כך שהקצבה לא תיפגע. השאלה שלי: אם מישהו מעביר לחשבון הבנק שלי סכום כסף גדול באופן חד פעמי (שמקורו אינו משכורת),אז הקצבה שלי עלולה להיפגע? מחכה לתשובה. תודה מראש
 

skeptic

New member
למה לשאול שאלות קיטבג

אל תעביר דרך החשבון שלך.
 

שלדר

New member
לא תיפגע!

אתה מקבל קיצבה בגלל אובדן כושר העבודה שלך ולא בגלל שאתה עני או מיסכן... לא יגעו בקיצבה שלך כיוון שנותרת נכה למרות הכסף שקיבלת!
 

skeptic

New member
מחשבה נוספת, לשלדר

לפני כשנה וקצת ביקשו בעיריות לעשות מבחני הכנסה לצורך קבלת ההנחה מארנונה. הם ביקשו גם דפי בנק מכמה חודשים אחרונים (היה גם ויכוח מה קורה עם השר"מ/ניידות) וכל תנועה כספית לא מוסברת (לא מוסברת בעיניהם ולפי הכללים שלהם) היתה עלולה להביא לכך שהפטור יקטן או יבוטל. לצער רבים המוסדות נוקטים לא פעם בשיטה של אי אמון בהצהרות הנזקק ולא פעם חושדים בכשרים, (אולי גם בגלל שיש כאלה שמנצלים את המערכת לרעה). מה שכתבת שהקצבה היא בגלל אובדן האי כושר ולא בגלל המצב הכלכלי נכון ביותר אבל עלול להביא אותם למחשבה שאולי יש פה מעשה לא כשר והם עשויים לבדוק את העברת הכסף ואת מקורה. אגב, נושא מבחני ההכנסה לא בוטל לחלוטין אלא נמצא בהקפאה כרגע ומן הסתם הגאונים האלה באוצר עוד יחזרו לזה מתי שהוא בעתיד. מי יודע איזה עוד רעיונות גאוניים יש להם.
 

שלדר

New member
למצערי, אתה צודק ויש להיזהר

אבל לגבי השואל,, למה שיהיה מודאג אם מקור הכסף כשר ואינו מעבודה? חבל להכניס בלבול כרגע המצב הוא שאין קשר בין נכסים, גם כספיים לבין קיצבת אובדן כושר עבודה/נכות.
 
למעלה