עזרה בבקשה

שטותית20

New member
עזרה בבקשה../images/Emo12.gif

היי, אני פשוט מיואשת קשה לי ממש קשה לי ואני מחזיקה את עצמי לא להתקשר לאקס שלי אני צריכה ייעוץ, אני חושבת שעבר קצת זמן אולי הוא יסכים לדבר איתי עכשיו. מישהי יכולה לעשות לי פתיחה בבקשה על מה הוא חושב? מה הוא מרגיש? והאם מבחינתו יש סיכוי שנחזור? האם כדי לי להתקשר אליו ? (משהו בסיגנון) הבנתי שיש נוהל חדש אז אין לי שמץ של מושג איך לעשות את זה או לנסח שאלה תודה
 

batgalim

New member
שטותית

מתי שאלת בפעם האחרונה לגביו? אנא צרפי קישור על מנת שאוכל לעזור לך.
 

שטותית20

New member
קישור .. מקווה שהצליח..../images/Emo13.gif

תשאלי מה שאת צריכה לדעת אני יענה כי אני לא יודעת להוסיף קישור אבל ניסיתי...
 

batgalim

New member
שטותית

אני צריכה לראות את הפירושים שניתנו לך בפריסה האחרונה... תכנסי לפריסה, תלחצי על העיגול הכתום שמופיע בצד. אחר כך תעתיקי את הכתובת שמופיעה למעלה, ותרשמי אותה בהמשך להודעה זו.
 

שטותית20

New member
תיקון

סליחה טעות שלי זאת הודעה מ ה 7-10-05 אנימקווה שהצלחתילהוביף את הקשיור אבל יש שם שירשור שאחריו עשיתי פתיחה נכונה בהדרכת מישהי והיא פירשה אותה (זאת לא הפריסה הראשית)
 

שטותית20

New member
הפירוש האחרון היה...

ליאת 39 פירשה לי... "הוא בעמדת מלחמה להראות לך כמה הוא צודק, עדיין יש לו רגשות אליך. את יותר שבורה ממנו רגשית. נראה כי הקשר שלכם יכול לשרוד את המשבר... אבל תצטרכי לדעת שהוא הולך להראות לך את צדקתו וכמה את טעית. תהיי מוכנה למלחמה." זאת הפריסה האחרונה עליו מה שכן מאז התכתבתי איתו הודעות ואמרתי לו שטעיתי ואני מצטערת וכו רק הוא אמר שהוא לא יכול לבטוח בי וכו (כי שיקרתי לו על משהו) אז אני לא יודעת באיזה מצב הוא נמצא עכשיו האם הוא המשיך הלאה, האם עדיין יש תקווה כי קשה לי ואני ממש רוצה לדבר איתו, רק אני מפחדת שהוא יתעלם ממני שוב
 

ליאת39

New member
שטותית יקרה,

היו לך פריסות בתחום גם ב- 14/10 וגם ב- 17/10 לדעתי, אם את רוצה תשובות, עליך לפנות לייעוץ אישי.
 

שטותית20

New member
את טועה, גם אני חשבתי כך אבל...

בתאריכים האלה ביקשתי פריסות אבל לא פתחתי ולא פירשתם, הפריסה האחרונה הייתה ב7/10/05 ואת יכולה לבדוק את זה אבל לא משנה לא רוצה לא צריך .
 

ליאת39

New member
זה בהחלט משנה שטותית יקרה,

אינני טועה, ובגדול מוכיחה לך. מצורפים לך שני לינקים לפריסות בתחום שבו קיבלת פרוש מלא ומורחב מכולנו. ועוד לינק על ההסבר שלנו לפרושים שעשינו לך. חבל שאינך מפנימה מה שנאמר לך ומחפשת תשובות שאת רוצה לשמוע בלבד. ב- 7/10/05, לא ביצעת פריסה בכלל. ועם המשפט הזה:"לא רוצה לא צריך" - תשתמשי לבנות בגיל שלך. אף אחת כאן לא חייבת לך דבר. יש לך שאלות, את צריכה ייעוץ, תפני לייעוץ. שום דבר לא נעשה כאן בחינם. זה פורום עם כללים ותצטרכי לפעול לפי הכללים לא מתאים לך, תמצאי מקום אחר. נמאס להיות נחמד למי שלא מעריך. ממני ייעוץ לא תקבלי יותר. חג שמח שיהיה לך.
 

batgalim

New member
לא הצלחתי...

כנראה שיש בעיה. בכל אופן - זהו דף 403 בארכיון. שטותית, הפירושים שניתנו לך ע"י אורלי וליאת היו מאד ברורים, אני לא חושבת שאם תשאלי שוב ושוב זה ישנה את פני הדברים, תני לזמן לעשות את שלו למרות שזה קשה לך עכשיו, ונראה שלעולם לא תתגברי עליו... מאחלת לך כל טוב, אושר ואהבה.
 
למעלה