עזרה בבקשה זה מקרה אנוש

SiMs MeN

New member
עזרה בבקשה זה מקרה אנוש../images/Emo70.gif

אז ככה יש לי סימס2 מקורי ואני משחק בו כבר הרבה זמן... יום אחד ניסתי לעשות את התיבת הצ'טים וזה לא עלה ניסתי וניסתי וזה לא עלה
אני פשוט עובד עצות
מישהוא אמר לי להפעיל את המחשב מחדש ניסתי לא הלך
מישהוא אמר לי לשנות ת'כתב לאנגלית לפני שאני נכנס למשחק ניסתי לא הלך
בקיצור מה לעשות? אני חייב עזרה,בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה
 

SiMs MeN

New member
ניסיתי להפעיל מחדש ת'מחשב וזה לא../images/Emo10.gif

בבקשה עזרה
 

טיקיי

New member
כתבת את זה כבר כמה פעמים...

אם אף אחד לא ענה לך כנראה אף אחד לא יודע, לא יעזור שתכתוב את זה מליון פעם...
 

Consuela

New member
יודע אולי..

נכון בצד ימין של המקלדת יש לך מספרים שמופיעים בסדר הזה: 789 456 123. עכשיו מעל השורה העליונה של המספרים, יש לך סימנים. ויש לך מקש שנקרא num lock. תלחץ על זה. בהצלחה!
 

Cat Woman 2005

New member
לא הנום לוק לא קשור...גם לי יש את

הבעיה הזאת, ניסיתי כבר הכל בהתחלה הייתי מבואסת אבל אחר כך גיליתי שזה פי אלף יותר כיף לשחק בלי קודים וגם אפשר לבנות בית גדול ומשפחה גם בלי קוד של כסף...
 
קודם כל אני זאת שאמרה להפעיל מחדש

את המחשב..... ואני לא מבינה איך זה לא עזר לכם ! כי לי זה כן.. טוב לא חשוב ניסית לעשות קודים בבית של משפחה אחרת? כי אם כן, אז תעביר אותם חלקה אני יודעת??..
 

Cat Woman 2005

New member
אם תיבת הקודים לא נפתחת אז היא

לא נפתחת בכל מקום ובכל שכונה...אבל יש כל מיני סיבות לזה שהיא לא נפתחת אצל חלק זה משהו זמני שנפתר בהפעלה מחדש ואצל חלק כמו אצלי זה קבוע...
 

kimberli17

New member
מקסימום במקרה הכי גרוע...

תשמור את השכונות ותתקין מחדש...:) בהצלחה:)
 

JTיXל

New member
יכול להיות שזה בגלל...

האיי סיי קיו או המסנגר כי פעם אחת זה לא פתח לי את התיבה בגלל האייי סיי קיו
 
למעלה