עזרה בבקשה זה מקרה אנוש../images/Emo70.gif
אז ככה יש לי סימס2 מקורי ואני משחק בו כבר הרבה זמן... יום אחד ניסתי לעשות את התיבת הצ'טים וזה לא עלה ניסתי וניסתי וזה לא עלה
אני פשוט עובד עצות
מישהוא אמר לי להפעיל את המחשב מחדש ניסתי לא הלך
מישהוא אמר לי לשנות ת'כתב לאנגלית לפני שאני נכנס למשחק ניסתי לא הלך
בקיצור מה לעשות? אני חייב עזרה,בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה
אז ככה יש לי סימס2 מקורי ואני משחק בו כבר הרבה זמן... יום אחד ניסתי לעשות את התיבת הצ'טים וזה לא עלה ניסתי וניסתי וזה לא עלה