עזרה בבקשה :( זה ממש חשוב לי

galush123

New member
עזרה בבקשה :( זה ממש חשוב לי

אני בקרוב נוסעת עם משלחת לחו"ל, כל ילד מתארח אצל משפחה שונה אז מן הראוי אם אני הולכת להתארח אצל משפחה במשך שבועים אני יביא להם מתנה מהארץ..עכשיו השאלה היא מה להביא?! חשוב שיהיה לזה ערך שקשור לארץ..(חשוב לומר שהאנשים שנתארח אצלם לא יהודיים) למישהו יש רעיונות ?! =\ ד.א- חוץ מהמתנה להורים אני רוצה להביא גם מתנה לילדה שהיא בגילי (14-15) תודה מראש!
 
../images/Emo203.gifאת יכולה אולי..

להביא להם איזה שמן זית כזה שנוצר בארץ והכל..או איזה קרם כזה מים המלח.. לילדה אולי איזה דיסק של אומן ישראלי.?
 

galush123

New member
ואיי משו מים המלח יכול להיות מעולה!

תודה רבה רבה רבה! יש עוד הצעות כלשהן?
 
../images/Emo203.gifלא ממש מכירה דברים אבל

בטוח אם תלכי לאיזשהי חנות בריאות כזאת יהיו להם קרמים ושמנים כאלו לגוף מים המלח..או אולי אפילו איזה אבנים כאלו משם
 
אממ

ערכה נחמדה לגוף מים המלח זה מעולה לדעתי, בארץ זה לא כל כך יקר ויש מבחר ובחו"ל זה מאוד יקר. אפשר להביא דיסק בעברית. וכמו שאמרו לך חמסה או ברכת הבית. אפשר יין טוב וישראלי. משהו של חברה שיש רק בארץ. לילדה? אממ לי יש חמסה שמצוייר עליה מלאך וזה ממש חמוד. את יכולה גם אולי דיסק רוק\ פופ נחמד. את יכולה לקנות לה משהו בחרה כמו אודם שהיא ישראלית.
 
גם אני טסה

ואני מכניסה כל מיני דברים שקשורים לארץ וליהדות, וכאלה אני גם לוקחת מפה רעיונות אני עושה קופסא שאת כולה אני עוטפת עם גלויות מהארץ..
 
../images/Emo57.gif

חמסות זה משהו סמלי, ויפה. תסבירי להם על החמסה. לדעתי זו מתנה יפה. כי זה מיוחד, ועם משמעות. ומשהו מים המלח - רעיון טוב!
 

galush123

New member
:)

אני טסה לגרמניה..אממ אני לא יודעת עם הקטע של החמסה כי הם לא יהודיים ואם הם לא יבינו את זה? =\ ויין אי אפשר כי אני לא יסחב עם בקבוק שביר בשדה תעופה וזה... תודה רבה רבה רבבה לכל מי שעזר לי!
 

רונה ה

New member
עוד רעיון...

להורים - ספר המכיל צילומים של ירושלים, ירושלים משמעותית גם ללא יהודים (לדעתי, יש ספר תמונות מהודר בסטימצקי), בקבוק עם חול צבעוני, חיה המגולפת מעץ זית.
 
הנה רעיון..

תשמעי אני גרתי בחו''ל כמה שנים והתארחו אצלנו חבר'ה מהלהקה ''צעירי ת''א'' אם את מכירה..הם באו ליום העצמאות להופיע אצלנו בבצפםר(בצםפר יהודי כמובן) ואני אירחתי 2 בנות שכנראה גם מהן ביקשו להביא לנו מתנה..אחת מהן הביאה ספר עם נופים של ארץ ישראל..ספר ענק כזה ששמים משקפיים וזה נראה תלת מימדי כזה..את יכולה לחפש בכל חנות ספרים.. והשנייה הביאה לנו חמסה לקיר עם ברכת הבית..ואפילו שאלה שתתארחי הצלם הם גןיים זה יכול להיות חמוד... עכשיו עוד רעיון חמוד שעלה לי לראש..את יכולה להכין להם מן סלסה כזאת עם מלא ממתקים ושוקלודים של הארץ זה לא ישאר להרבה זמן אבל עדיין זה חמוד והם יהנו מזה!.. את יכולה לצרוב דיסק כאילו בנוסף..לא בצור המתנה לבד חחח..דיסק עם מלא שירים עדכניים וחדשים בעברית..זה יכול להיות חמוד מאוד!.. לילדה את יכולה להביא חולצה כזאת שיהיה כתוב I LOVE ISRAEL או משהו דומה חחח.. שמעי אין לי ממש רעיונות אבל אני יודעת שמתי שגרתי בחו''ל אז כל מה שרציתי מהארץ היו השוקולדים הטעימים שיש לנו פה!! מקווה שעזרתי!!! בהצלחה ותהני!!
 
אהה ועוד משהו

אני זוכרת שהעוזרת שלי ביקשה ממני מאחת הפעמים שבאתי לארץ לחופשה שאני אביא לה אדמה קדושה..את יכולה להשיג את זה בירושלים איםפה שמוכרים צלבים ומכל מיני דברים של ישו..הם מאוד יתלהבו וזה מאוד חשוב להם...
 

galush123

New member
ואיי תודה על כל הרעיונות!

הקטע זה שאני רחוקה מירושלים במרחק של שעה נסיעה ואין לי ממש איך להגיע חח..וזה לא שביקשו מאיתנו להביא מתנות, אני רוצה להביא :) חשבתי על ספר תמונות של ירושלים, וממתקים או איזה שמן גוף מים המלח, זה נראה לי הכי טוב- מה דעתכם ?
 
למעלה