עזרה בבקשה במייל...

o a k y

New member
עזרה בבקשה במייל... ../images/Emo26.gif

כשאני מנסה לשלוח מייל מאוטלוק שלי, מופעיה הודעת השגיאה הבאה: מה לעשות
בבקשה עזרתכם....
 

MADboy

New member
פבלו, יכול להיות שהכתובת שאליה

שלחת היתה שגויה? תבדוק שוב את הכתובת!
 

o a k y

New member
היי...

גם אני חשבתי על זה אבל ניסיתי לשלוח לשלושה כתובות אחרות - זה לא הלך. יש פתרון??
 

o a k y

New member
ניסיתי גם לשוח מתוכנה אחרת וזה לא

עזר... ניסיתי גם לכבותא את האנטי-ווירוס - גם לא.
 
למעלה