עזרה בבקשה אני לא ידוע מה לעשות!!!!

boli123456

New member
עזרה בבקשה אני לא ידוע מה לעשות!!!!

שלום!! אממ אני קצת מאוד לחוץ! מצטער על השם המאולתר אבל לא הייתה לי ברירה מרוב לחץ! בטח כולכם מבינים מה הסיבה שאני לחוץ וכותב פעם ראשונה בפורום הזה! אני אפילו לא רוצה לכתוב את המילים!!!! שמעו אני בנאדם עם לב טוב כולה בן 16 לומד במגמה ממש יוקרתית עם ציונים פגז בלי ללמוד בכלל! אני אינטליגנט עם פוטנציאל בשמיים אני נראה ממש טוב מאוד (אני לא אומר סתם ומצטער על ההתנשאות אני פשוט לחוץ ומספר את כל הפרטים בשביל שתעזרו לי) יש לי חברה שאני מכבד מתנהג אליה יפה, לא לוחץ עליה בקטע של הסקס, נחמד לכל האנשים (כולם אני בחיים לא הייתי סנוב), אני ממש רגיש אני רומנטי (אני יוזם הכול דברים שיוצאים פגז וגם עוזר לאחרים בתחום) אני גם נותן עצות לכל החברים שלי בנושא הכול! כאילו חבר'ה לא יודע מה זה אומר לכם! אבל הנה הסיפור אווייי אני ממש נגעל מלכתוב אותו! אני הייתי במקום מסויים היום וגיליתי שאני יותר שם עין על המין שלי מאשר על המין השני! אני לא יכול לעקל את זה! יש לי חברה שאני פשוט אוהב (אבל בזמן האחרון אני כבר רואה אותה ואת כל הבנות כמו אחיות!) היא נראית ממש טוב וממש יפה אבל אני פשוט נמצא הרבה יותר עם בנות מאשר בנים!!!!!!!! ובלי להעליב בנות זה גרם לי להכיר את האופי שלכן שהוא מהשטן! אני לא שונא בנות לא בנים לא לסביות ולא הומואים! אני מאוד מכבד את כולכם ואת העדפות המיניות שלכם כל אחד בזכותו! אבל תשמעו עד לפני כמה זמן ממש אהבתי בנות!!!! כמו כל בן נוער מתבגר ועכשיו אני לא יודע מה קרה!!!!!!!!!!!!!! בבקשה אני לא יודע מה לעשות! אל תגידו לי תשלים עם זה ואל תגידו לי ככה זה אני פשוט ממש לא רוצה שהנטייה שיש תגדל עוד יותר! בבקשה בבקשההההה תנו לי עצות או משהו! למשל: זו תקופה שעוברת או תתחיל להיות יותר עם בנים או לך תמצא זיון עם בחורה! כל דבר אבל כל דבר יהיה טוב! אני עדיין בתול ואני מתחרפן אני באמת לא יודע מה לעשות ואני פשוט לא מוכן להשלים עם העבודה הזאתי! אני לא יודע אם לספר לחברה שלי או לא אני בכלל לא יודע שזה נכון! אולי זה פשוט בגלל שאני כל הזמן באותה מסגרת?! בבקשה מישהו בבקשה אם לפחות לא עצה אז לפחות שיינתח את המקרה מאוד מצטער על להט הדיבור וסירבול המילים פשוט אתם בטח יודעים את הלחץ שרק חושבים ככה! שוב אין לי שום כוונה לפגוע באף אחד מהפורום!! או בכלל מקהילת ההומלסבים! איש איש והעדפתו וכ'ו אבל העדפה שלי בינתיים זה להמשיך עם בנות! בבקשה עצה!! כתבתי את זה בשני פורומים מרוב שלא הייתי מספיק רגוע בשביל לבדוק! מישהו מישהו!!
 

bios

New member
בוא נתחיל עם כמה דברים

ברוך הבא לפורום! קודם כל, אני רוצה לנסות לגרום לך להבין שלא קרה שום אסון. בגיל 16 הרבה אנשים מתלבטים לגבי הזהות המינית שלהם, ואתה לא אמור להחליט עד מחר. אני מבין מה מפחיד אותך, אבל אתה צריך להבין שלא משנה מה תגלה על עצמך - אתה עדיין תשאר אותו בולי, חכם, יפה רגיש וכו'! כמה נקודות נוספות: א. מה היה עד עכשיו? סיפרת ששמת לב היום שהסתכלת יותר על בנים מעל בנות, אבל זה רק מקרה אחד. כשאתה מסתכל אחורה, נראה לך שזה בעצם היה ככה כל הזמן או שבד"כ אתה מסתכל על בנות "שוות" והן "עושות לך את זה"? ב. זה שאתה נמצא יותר עם בנות מאשר עם בנים לא קשור לשום דבר. סטרייטים לא נהפכים להומואים מזה שהם נמצאים עם בנות, כמו שהומואים לא הופכים לסטרייטים מזה שהם עם בנים :) הדבר היחידי שמשנה לנטייה המינית שלך זה למי אתה נמשך, ויש סיכוי גדול שזה נקבע כבר כשנולדת. ג. אני לא מכיר את החברה שלך, אבל לא נראה לי שכדאי שתספר לה לפני שאתה יודע קצת יותר בעצמך מה אתה מרגיש. אם אתה עדיין לא יודע מה לעשות עם זה, קשה לצפות ממנה שתדע איך להגיב. אז שוב ברוך הבא. יש כאן הרבה אנשים שהיו במצב דומה וישמחו לייעץ לך. בוא נתחיל בזה שתענה לשאלה בסעיף א'...
 

boli123456

New member
סעיף א'

אוקיי מצטער על הלחץ שהפלתי עליכם ככה ותודה על התגובה הסובלנית עד עכשיו כל הבנים בשבילי פשוט נראו אותו דבר למשל הייתי עם ידידות שלי והם הראו לי תמונות של הדייטים שלהם ואמרו לי "נכון כוסון"? אז עניתי להם כמו שחשבתי כל המין שלי נראה לי אותו דבר בנות שוות עושות לי את זה כן אבל בזמן האחרון אני לא יודע עם חברה שלי עושה לי את זה! ואולי זו הבעיה כי היא תמיד "עשתה לי את זה" ופתאום מגיע שלב של חוסר חשק כזה (עדיין לא שכבנו רק שתדעו) לא הסתכלתי בכוונה על בנים ישבתי עם חברה שלי ועוד כמה ידידות בטקס יום הזיכרון והסתכלתי על מי שנכנס פתאום שמתי לב לעובדה שעל בנים אני מתמקד יותר ונהנה יותר להסתכל מאשר על בנות לאותו רגע החלטתי לבחון מהר את עצמי: הסתכלתי על הבחורה שנראית ממש הכי טוב שמה (בדרך כלל זהו חברה שלי אבל היא כבר באמת "לא עושה לי את זה") ורציתי לראות מה אני רואה וכלום לא ראיתי כלום סתם מישהי.... וזה מאד הפריע לי העובדה הזאת תשובה מספקת? או להרחיב עוד?
 

bios

New member
קשה להחליט לפי ארוע אחד

לך תדע מה בדיוק השפיע עליך בארוע הזה, ואם זה לא משהו זמני בקשר עם החברה שלך. כמו שאמרתי, אתה לא צריך להחליט ישר. תנסה לשים לב אם זה ממשיך ואם בנים ברחוב, בטלוויזיה או באינטרנט "עושים לך את זה" יותר מבנות. אנחנו כאן בשביל להמשיך להקשיב לך.
 

boli123456

New member
אוקיי

וכך אעשה תודה על התמיכה לא ציפיתי שתהיו כאלה פתוחים ומבים רב תודות :)
 

bios

New member
בכיף ../images/Emo13.gif

שיהיה לך יום עצמאות שמח
 

marik

New member
וואיייייי - הפתעת אותי לטובה

זה בדיוק מה שרציתי לומר... לפעמים אנחנו נמצאים במקום מסויים, במצב רוח מסויים, במצב מסויים - שבו אנחנו מושפעים מהסביבה ובעצם מרגישים ומתנהגים אחרת ממה שאנחנו באמת, וממה שאנחנו רגילים. לפעמים זה מהתרגשות, לפעמים זה מלחץ, ולעמים זה מדכאון או סתם ככה.. בלי הסבר מיוחד. אל תנסה לפרש את המקרה הבודד הזה לתבנית קבועה ומוחלטת. והכי חשוב אל תלחץ... תמשיך הלאה... ולגבי החברה שלך, אם היא לא עושה לך כלום - תנסה לחשוב למה?? ומתי זה התחיל? אולי יש מקום לרענן את הקשר... לעשות משהו מפתיע ביחד כדי לעורר אותו, או לפתור את הבעיות שיש לכם בו - על מנת שיחזור ויהיה כמו שהיה. משהו חסר לך בקשר הזה... תגלה מה זה ותמציא אותו לתוך הקשר - אם הוא חשוב לך. ואם הוא לא חשוב לך - אז אולי כדאי שתקצר תהליכים ותפחית עד כמה שאפשר את הכאב לחברה שלך. בעדינות...
 

JonJon9

New member
תראה,

ממה שהתרשמתי, אתה בתחילתו של תהליך גיבוש ה"אני המיני" שלך, ולכן טבעי שאפילו תרתע מלכתוב "אני הומו". הפתרון למצבך מורכב קמעה ועל כן עדיף שנשוחח על כך באייסי 174108192
 

marik

New member
שלום לך ../images/Emo13.gif

אפשר לדעת מה העיסוק שלך ומה הקשר שלך למיניות ובכלל לעניין הזה? ז"א, מסקרן אותי לדעת למה אתה מפנה את כל מי שיש לו בעיה לאייסיקיו שלך??
 
למעלה