boli123456
New member
עזרה בבקשה אני לא ידוע מה לעשות!!!!
שלום!! אממ אני קצת מאוד לחוץ! מצטער על השם המאולתר אבל לא הייתה לי ברירה מרוב לחץ! בטח כולכם מבינים מה הסיבה שאני לחוץ וכותב פעם ראשונה בפורום הזה! אני אפילו לא רוצה לכתוב את המילים!!!! שמעו אני בנאדם עם לב טוב כולה בן 16 לומד במגמה ממש יוקרתית עם ציונים פגז בלי ללמוד בכלל! אני אינטליגנט עם פוטנציאל בשמיים אני נראה ממש טוב מאוד (אני לא אומר סתם ומצטער על ההתנשאות אני פשוט לחוץ ומספר את כל הפרטים בשביל שתעזרו לי) יש לי חברה שאני מכבד מתנהג אליה יפה, לא לוחץ עליה בקטע של הסקס, נחמד לכל האנשים (כולם אני בחיים לא הייתי סנוב), אני ממש רגיש אני רומנטי (אני יוזם הכול דברים שיוצאים פגז וגם עוזר לאחרים בתחום) אני גם נותן עצות לכל החברים שלי בנושא הכול! כאילו חבר'ה לא יודע מה זה אומר לכם! אבל הנה הסיפור אווייי אני ממש נגעל מלכתוב אותו! אני הייתי במקום מסויים היום וגיליתי שאני יותר שם עין על המין שלי מאשר על המין השני! אני לא יכול לעקל את זה! יש לי חברה שאני פשוט אוהב (אבל בזמן האחרון אני כבר רואה אותה ואת כל הבנות כמו אחיות!) היא נראית ממש טוב וממש יפה אבל אני פשוט נמצא הרבה יותר עם בנות מאשר בנים!!!!!!!! ובלי להעליב בנות זה גרם לי להכיר את האופי שלכן שהוא מהשטן! אני לא שונא בנות לא בנים לא לסביות ולא הומואים! אני מאוד מכבד את כולכם ואת העדפות המיניות שלכם כל אחד בזכותו! אבל תשמעו עד לפני כמה זמן ממש אהבתי בנות!!!! כמו כל בן נוער מתבגר ועכשיו אני לא יודע מה קרה!!!!!!!!!!!!!! בבקשה אני לא יודע מה לעשות! אל תגידו לי תשלים עם זה ואל תגידו לי ככה זה אני פשוט ממש לא רוצה שהנטייה שיש תגדל עוד יותר! בבקשה בבקשההההה תנו לי עצות או משהו! למשל: זו תקופה שעוברת או תתחיל להיות יותר עם בנים או לך תמצא זיון עם בחורה! כל דבר אבל כל דבר יהיה טוב! אני עדיין בתול ואני מתחרפן אני באמת לא יודע מה לעשות ואני פשוט לא מוכן להשלים עם העבודה הזאתי! אני לא יודע אם לספר לחברה שלי או לא אני בכלל לא יודע שזה נכון! אולי זה פשוט בגלל שאני כל הזמן באותה מסגרת?! בבקשה מישהו בבקשה אם לפחות לא עצה אז לפחות שיינתח את המקרה מאוד מצטער על להט הדיבור וסירבול המילים פשוט אתם בטח יודעים את הלחץ שרק חושבים ככה! שוב אין לי שום כוונה לפגוע באף אחד מהפורום!! או בכלל מקהילת ההומלסבים! איש איש והעדפתו וכ'ו אבל העדפה שלי בינתיים זה להמשיך עם בנות! בבקשה עצה!! כתבתי את זה בשני פורומים מרוב שלא הייתי מספיק רגוע בשביל לבדוק! מישהו מישהו!!
שלום!! אממ אני קצת מאוד לחוץ! מצטער על השם המאולתר אבל לא הייתה לי ברירה מרוב לחץ! בטח כולכם מבינים מה הסיבה שאני לחוץ וכותב פעם ראשונה בפורום הזה! אני אפילו לא רוצה לכתוב את המילים!!!! שמעו אני בנאדם עם לב טוב כולה בן 16 לומד במגמה ממש יוקרתית עם ציונים פגז בלי ללמוד בכלל! אני אינטליגנט עם פוטנציאל בשמיים אני נראה ממש טוב מאוד (אני לא אומר סתם ומצטער על ההתנשאות אני פשוט לחוץ ומספר את כל הפרטים בשביל שתעזרו לי) יש לי חברה שאני מכבד מתנהג אליה יפה, לא לוחץ עליה בקטע של הסקס, נחמד לכל האנשים (כולם אני בחיים לא הייתי סנוב), אני ממש רגיש אני רומנטי (אני יוזם הכול דברים שיוצאים פגז וגם עוזר לאחרים בתחום) אני גם נותן עצות לכל החברים שלי בנושא הכול! כאילו חבר'ה לא יודע מה זה אומר לכם! אבל הנה הסיפור אווייי אני ממש נגעל מלכתוב אותו! אני הייתי במקום מסויים היום וגיליתי שאני יותר שם עין על המין שלי מאשר על המין השני! אני לא יכול לעקל את זה! יש לי חברה שאני פשוט אוהב (אבל בזמן האחרון אני כבר רואה אותה ואת כל הבנות כמו אחיות!) היא נראית ממש טוב וממש יפה אבל אני פשוט נמצא הרבה יותר עם בנות מאשר בנים!!!!!!!! ובלי להעליב בנות זה גרם לי להכיר את האופי שלכן שהוא מהשטן! אני לא שונא בנות לא בנים לא לסביות ולא הומואים! אני מאוד מכבד את כולכם ואת העדפות המיניות שלכם כל אחד בזכותו! אבל תשמעו עד לפני כמה זמן ממש אהבתי בנות!!!! כמו כל בן נוער מתבגר ועכשיו אני לא יודע מה קרה!!!!!!!!!!!!!! בבקשה אני לא יודע מה לעשות! אל תגידו לי תשלים עם זה ואל תגידו לי ככה זה אני פשוט ממש לא רוצה שהנטייה שיש תגדל עוד יותר! בבקשה בבקשההההה תנו לי עצות או משהו! למשל: זו תקופה שעוברת או תתחיל להיות יותר עם בנים או לך תמצא זיון עם בחורה! כל דבר אבל כל דבר יהיה טוב! אני עדיין בתול ואני מתחרפן אני באמת לא יודע מה לעשות ואני פשוט לא מוכן להשלים עם העבודה הזאתי! אני לא יודע אם לספר לחברה שלי או לא אני בכלל לא יודע שזה נכון! אולי זה פשוט בגלל שאני כל הזמן באותה מסגרת?! בבקשה מישהו בבקשה אם לפחות לא עצה אז לפחות שיינתח את המקרה מאוד מצטער על להט הדיבור וסירבול המילים פשוט אתם בטח יודעים את הלחץ שרק חושבים ככה! שוב אין לי שום כוונה לפגוע באף אחד מהפורום!! או בכלל מקהילת ההומלסבים! איש איש והעדפתו וכ'ו אבל העדפה שלי בינתיים זה להמשיך עם בנות! בבקשה עצה!! כתבתי את זה בשני פורומים מרוב שלא הייתי מספיק רגוע בשביל לבדוק! מישהו מישהו!!