עזרה בבחירת מכשיר

Dr mikk

New member
עזרה בבחירת מכשיר

אנשים, יש לי בעיה, אני לא יודע איזה מכשיר לקנות!!! חשבתי על 3650... יש משהו יותר טוב ממנו? מה עם p800, הוא יותר טוב מ3650? ובכלל איזה מכשירים עם מצלמה ועם אפשרות לנגן MP3 יש? כאילו ב 3650 אפשר להוסיף זכרון ואז אפשר לשים מכשיר תוכנה שבעזרתה אפשר לנגן MP3... מישהו יכול לעזור לי בבקשה? המחיר הוא לא בעיה... אבל אל תגידו לי verto ....
 

Kido2222

New member
פרטים על הנוקיה 3650

טוב ככה... קודם כל... תראה... הנוקיה 3650 הוא אחלה מכשיר... שי בו את כל מה שיש בנוקיה 7650 רק יותר... למשל... האיכות צילום היא יותר טובה... יש לך אפשרות של צילום וידיאו...(מה שעכשיו אפשר להתקין גם על ה7650) ויש הרחבת זיכרון...(מה שלדעתי מאוד חסר בנוקיה 7650 ולכן לדעתי הוא מאוד מגבל...) תראה... בעיקרון שקונים את הטלפון... אתה מקבל בערך 3.4 מגה... ואחרי שהוא עובר ביורוקום.. הם שמים לך עברית... ואז נשאר לך רק 2.4 מגה... רק בגלל התוכנה של העברית... עכשיו מה.. למה אתה לא יכול ללכת ולהזמין לארץ נוקיה 3650? משתי סיבות: 1. הוא בכלל עוד לא יצא... אלא אם אתה קונה מסין.. ושם זה הכול חרא... 2. יש בו בלוטות´(שן כחולה) אשר אין רישיון לפהעיל אותה בארץ. בקשר לחבר שלך... שיש לו 7650... נכון... לו יש בלוטות´ כי הוא פרץ את זה...(מה שכל אחד עושה) אבל בעיקרון.. זה לא חוקי. עכשיו מה... בקשר להרחבת זיכרון... אתה יכול להרחיב כמה שאתה רוצה... אבל לדעתי 64 מגה זה מספיק... אם אתה קונה אותו.. ואתה רוצה כרטיס זיכרון... אני ממליץ לך לבדוק באתר של פלונטר: www.plonter.co.il שם יש מלא דברים שיכולים להועיל לפלאפון הזה.. כמו כרטיס MMC 64 מגה... במחיר טוב... ויש שם אפילו בלוטות´ שמתחבר למחשב... ובכך אתה יכול להעביר את כל הנתונים מהמחשב לפלאפון... בקיצור... אם אתה רוצה עוד הסברים על הפלאפון... צור איתי קשר ICQ#: 86838854 אביעד.
 

ranzz

New member
הערה קטנה

עוד מקומות בעולם מוכרים אותו, לדוגמא הרבה מוכרים ב eBay, הם קונים את הטלפון בסין בגירסא הסינית ועושים לו FLASH לעברית, כך או כך לא תהיה לו עברית מותקנת על הטלפון.
 

Kido2222

New member
הערה פיצפונת... :)

אמממ תשמע... יכול להיות הגיוני הדבר הזה שאתה אומר... אבל לפי דעתי... מה שהוא צריך לעשות... זה לחכות עד שהנוקיה 3650 יגיע לארץ... כי בכל זאת זה אחלה פלאפון...(מי כמוני יודע... אני מקבל אותו חינם...) והוא אכן שווה המתנה.
 

ranzz

New member
מה נותן לך את הידע המופלג שהוא טוב

מעצם העובדה שאתה מקבל אותו חינם? גם אני מקבל אותו חינם, ואני יודע מה שאנשים אמרו עליו ותו לא.
 

Kido2222

New member
לא.. אין קשר לחינם.. כנס תקרא...

תראה... אין קשר לעובדה שאני מקבל אותו חינם.. זה לא עושה אותו לפלאפון הכי טוב... ברור שיש הרבה פלאפונים הרבה יותר טובים ממנו... אבל כשהוא יגיע לארץ.. הוא יהיה בין הכי טובים.. כי עכשיו אצלנו בארץ(בין הפלאפונים שנמכרים) הפלאפונים הכי טובים הם Nokia 7650, Treo אממממממ.. וזהו.. אולי גם Nokia 8310 ... זהו לפי דעתי.. אבל תראה זאת דעתי... מה נראה לך... הרי מה.. חלום של כל אחד הוא שיהיה לו Nokia 7650 עם הרחבת זיכרון לא? אז קיים הNokia 3650 שהוא בעיקרון אותו דבר... ונכון.. יש גם כאלו שלא אוהבים את העיצוב שלו.. אבל זה עיניין של טעם... ודרך אגב.. איך אתה מקבל אותו חינם? :)
 

ranzz

New member
לא אמרתי שאני לא מסכים בקשר לטיבו

ללא ספק שהוא יהיה מהמובילים בישראל כשיכנס. לעומת זאת אני לא מסכים שזה חלום של כל אחד שיהיה לו 7650 עם סלוט הרחבה חחח. NG2002 כמובן, אני מניח שגם אתה. איזה מקום סיימת?
 

™I©Eman

New member
שמתי לב..

בגלל זה שאלתי איך הוא נדחף לשם
 

ranzz

New member
אוקי מידע שקיבלתי רק עכשיו...

הגירסא שמוכרים ב eBay מתקינים על ה3650 היא גירסאת בטא אנגלית שהודלפה ע"י עובד נוקיה, היא לא סופית ומכילה ה-ר-ב-ה בעיות, לכן לא כדאי לקנות בצורה הזו...
 

castroman

New member
תשובה ../images/Emo26.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo80.gif

אוקיי יש לי שתי אפשרויות בשבילך
הראשונה
P800 של SE (שהוא יותר טוב מה3650) השנייה
SPV או HTC עם מערכת הפעלה של Microsoft... זהו
נ.ב. יש גם אפשרות של שילוב של מחשב כף יד עם סלולארי כמו מכשיר הXDA (עם מערכת הפעלה Pocket PC), אם אתה רוצה עוד פרטים רק תבקש...
 

Dr mikk

New member
עוד שאלה

מה ההבדל בין p800 ל 3650? ומה זה השני? אתה יכול להביא לי כתובת עם משהו על 2 המכשירים האלה?
 

™I©Eman

New member
הם מכשירים שונים..

אבל ההבדל העיקרי מבחינת התכונות שלהם, הוא של-P800 יש מסך מגע
מה שעושה אותו הרבה יותר PDAי..
 

castroman

New member
דווקא לא ../images/Emo26.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo80.gif

תראה בתמונה...
 
למעלה