עזרה בבחירת מחשב נייד..

shlomidell

New member
עזרה בבחירת מחשב נייד..

תקציב 4500 ₪ למחשב נייד חדש. המחשב מיועד לילדה בת 12, בעיקר אינטרנט ומולטימדיה. אשמח להמלצה על דגמים ספציפיים . תודה רבה מאד מראש !
 

RoyBO

New member
לא הייתי רוכש מחשב נייד

לילדה בת 12, מהעובדה שזה מכשיר יותר מורכב ועדין ממחשב נייח, שלא לדבר על יקר. קנינו לאחותי נייח כולל מסך LCD LG 17 אינצ' ב3.5K לפני חצי שנה, נייד כזה היה עולה 5K כמו כלום.
 

shlomidell

New member
אני חושב .....

כמוך ,אך זה מה שהילדה רוצה וההורים מוכנים לשלם ,במידה והיית חייב לקנות נייד במחיר הזה מה בכל זאת היית בוחר? תודה.
 

RoyBO

New member
מצטער

אבל לי זה נשמע כמו בעית חינוך של הילדה, אעדיף לא להשתתף בשירשור זה.
 

kobi 23

New member
כל מחשב ב3-3.5K

יספיק לה מעבד סלרון וכרטיס מסך מובנה (אם היא לא משחקת במשחקים מורכבים) אמורים להיות דגמים כאלה לטושיבה,לנובו וכו' אבל כפי שרועי אמר,הרבה יותר עדיף מחשב נייח,גם חזק יותר,גם איכותי יותר וגם אמין יותר.
 

jedijedi

New member
אתה מגזים! מדובר פה בעבירה פלילית?!

אני לא מבין, הדרך איך ובאיזו צורה אדם מחנך את ילדיו היא לשיקול דעתו הפרטי, במידה וכמובן לא מדובר במשהו קיצוני או לא חוקי. הבחור סה"כ קונה לבתו מחשב נייד כי זה מה שהיא רוצה. אז אתה כבר מחליט שמדובר בבעיה חינוכית שלא תתן לה יד ולא תשתף פעולה?! הגזמת ידידי, והרבה!
 

RoyBO

New member
בוא תסביר לי מה ילדה בת 12 עושה עם מחשב נייד?

מה היא אשת עסקים שלוקחת אותו לסיכומי פגישות??? מה היא מסכמת שיעורים בבית ספר איתו??? לאן הגענו?! אגב זה פורום פתוח ומותר לי להביע את דעתי אז תרגיע!
 

shlomidell

New member
מה קורה אנשים..

יש לי תקציב של 4500 ש"ח ואפשר למתוח קצת , חייב לנצל את כל הסכום לקניית מחשב נייד הטוב ביותר , עזבו את הקטע של הילדה , להורים יש כסף והם רוצים לפרגן לה , שוב אודה לכם אם תמליצו לי על דגם מוצלח. תודה
 

shlomidell

New member
אני מודה לך על האמפתיה

אבל נצמד לנושא ,רק ביקשתי המלצה לדגמים של מחשבים , לא לחינוך של ילדים . תודה
 

RoyBO

New member
טוב

אז כמו שקובי כבר אמר, כל מחשב אפילו עם מעבד סלרון M יספיק, אבל עם XP לא ויסטה! נסה למצוא LENOVO N100 עם WIN XP
 

kobi 23

New member
תוספת

כמו שאמרתי גם מחשב בסיסי אמור לספק אותה,אבל אם אתה רוצה להשקיע קצת יותר ולקנות מחשב חזק יותר פה http://www.notebookclub.co.il/prod-ins6400-2.0-duo-120gb.htm יש לו מעבד חזק יותר.שלדעתי לא ממש משנה לה המחשב לא כולל מערכת הפעלה וכמו שרועי כתב אם כבר קונים אז רק XP כמו כן גם המחשב הזה לא כולל כרטיס מסך יעודי. אבל יהיה לך מאוד קשה למצוא מחשב נייד עם כרטיס מסך בטווח מחרים הללו.
 

יאיר B

New member
איך אתה מגדיר מולטימדיה?

כסרטים (שזו לא בעיה בכלל) או משחקים (שזו צרה לא קטנה, במיוחד באלו החדשים ביותר). ההמלצה הכללית שאני יכול לתת היא לא פחות מ-1GB זיכרון ומותג (מבחינת גודל: לרוב זה יהיה 15.4" מסך).
 

shlomidell

New member
מולטימדיה הכוונה

מולטימדיה הכוונה סרטים , מוסיקה mp3 , משחקים ברמה של sim 2 . תוכנות מסרים מידיים ושאר ירקות, ברור לי לחלוטין שבתקציב הנתון כל מה שקשור לכרטיס מסך יחסית מוגבל.
 

יאיר B

New member
אז זה פחות בעיה.

סים 2 למיטב זכרוני לא כולל גרפיקה תלת ממדית. אם כך, אתה יכול לקנות נייד עם כרטיס משולב (אינטל). לא תהיה בעיה. דגשים כלליים: 1. לא פחות מ-1GB זיכרון (ועדיף 2, הזיכרון לדעתי חשוב יותר מהמעבד). 2. מערכת הפעלה: בגדול עדיף XP, אבל זה קשה למצוא. המחשב סביר להניח שיגיע עם ויסטה הום ביסיק או פרימיום (היותר כבדה מבחינה גרפית, אבל עשויה להלהיב את הילדה, לפחות בהתחלה בגלל הפיצ'רים, אבל היא תשלם בביצועים ואיטיות). אפשר לבדוק אפשרות של התקנת XP, אבל צריך לבדוק אם באתר היצרנית יש דרייברים ל-XP לדגם שתבחר (דברו על זה הרבה בשבוע האחרון). 3. מעבד: קור דו רגיל יעשה את העבודה הייטב. לא צריך יותר מזה. למרות שרוב הניידים באים עם קור 2 דו. 4. מסך: מן הסתם 15.4" רחב. אפשר למצוא איזה לנובו 3000 מסוג N100 במחיר נחמד, אולי גם דל אינספירון 6400 (דגם מצויין). בעיקרון לכל חברה יש דגמים זולים שיכולים להתאים. האחריות תהיה לשנה בארץ לרוב. הרחבה שלה תעלה בין 600-1000 ש"ח בערך (אבל לפעמים יש מבצעים גם בנושא זה, כדאי לשאול).
 

kobi 23

New member
../images/Emo45.gif כיוונתי לדעת גדולים ממני

אבל למרות ההמלצה על הדל,נראה לי שעדיף להשקיע פחות על הלנובו
 
למעלה