עזרה בבחירת התמהיל הנכון
קודם כל רב תודות לחברי הפורום הקבועים ,על רצון לעזור ולהיתחלק בידע הכל כך חיוני...אתם פשוט נהדרים... .. .אני זקוק למשכנתא בס"ך של 500K שזה בערך 30-35% מערך הדירה השאר מהון העצמי תמהיל עליו אני חושב זה 200K צמודה בריבית של 1.95% למשך של 13 שנה 200K בP-0.9 ל25-30 שנה(הכוונה להקטין עלות חודשית, ולאחר סיום צמודה ל13 שנה לקצר משמעותית בשנים את הצמודה לP) ועכשיו אני מתלבט לגבי 100K הנותרים באיזה מסלול עדיף לקחת אם משתחרר אצלי בעוד 4 שנים ס"ך של 100K האם במשתנה צמודה,או להוסיף לפריים (מודאג מתנודתיות האפשרית) או אולי רעיון אחר? מה המלצותכם? הריביות עלהם אני מדבר,מאושרות כבר ע" הבנק,,דרך הגב,,האם הריביות הללו הם טובות? תודה..
קודם כל רב תודות לחברי הפורום הקבועים ,על רצון לעזור ולהיתחלק בידע הכל כך חיוני...אתם פשוט נהדרים... .. .אני זקוק למשכנתא בס"ך של 500K שזה בערך 30-35% מערך הדירה השאר מהון העצמי תמהיל עליו אני חושב זה 200K צמודה בריבית של 1.95% למשך של 13 שנה 200K בP-0.9 ל25-30 שנה(הכוונה להקטין עלות חודשית, ולאחר סיום צמודה ל13 שנה לקצר משמעותית בשנים את הצמודה לP) ועכשיו אני מתלבט לגבי 100K הנותרים באיזה מסלול עדיף לקחת אם משתחרר אצלי בעוד 4 שנים ס"ך של 100K האם במשתנה צמודה,או להוסיף לפריים (מודאג מתנודתיות האפשרית) או אולי רעיון אחר? מה המלצותכם? הריביות עלהם אני מדבר,מאושרות כבר ע" הבנק,,דרך הגב,,האם הריביות הללו הם טובות? תודה..