עזרה בבחירת אופנים לטריאתלון/איירונמן

marathoner

New member
עזרה בבחירת אופנים לטריאתלון/איירונמן

למישהו בעל אפס נסיון באופני כביש, תקציב מוגבל ושאיפות לאיירונמן תוך שנתיים (בדרך כמובן טריאתלונים), מה דעתכם על האופניים האלה או על אלה? כמו שאמרתי, השאיפה שלי היא איירונמן, לא מקצועי כמובן - בשביל האימונים, בשביל הנשמה ובשביל הכיף. האם אופניים כאלה יכולים להספיק לי לאיירונמן? האם ההבדלים ביניהם מצדיקים 1000 ש"ח במחיר? ברור לי שבספורט הזה אפשר לשדרג ללא הכרה אבל השאלה אם באמת עבור מישהו חובבן אופניים כאלה מספיקות או שחבל על הזמן והכסף.
 

zvilaz11

New member
CAAD 8עדיפה בעיניי על קרבון. עם אפס ניסיון-

לך בכלל על כביש יד שנייה (ואח"כ אם תרצה תשדרג לאופני טריאתלון). כרגע יש שרשור לא רע ב"קומונה אופני כביש" או חפש בלוחות של אתר "הרים". אם עדיין תתעקש על אחת משתי האופציות שהצגת- ממליץ שלא להתחיל על מערכת פחות מ-105. בהצלחה. נ.ב., סיום איירונמן ברמת חובבים כמעט שאינו קשור לרמת הציוד אלא אם מדובר על תנאי קיצון כדוגמת הישראמן האחרון.
 

Shaboygen

New member
יד שניה בלבד

עדיף לטעמי לקנות משהו ברמה קצת יותר גבוהה, למרות שמבחינת מערכות 105 זה לגמרי מספיק. בכל אופן חשוב שתבדוק קודם איזו גיאומטריה מתאימה לך- כמה "קרבית" ומשם תחליט לאן ללכת. הקנונדייל שצרפת מתאימות בהחלט למתחילים מבחינת גיאומטריה, אבל יכול להיות שאתה יכול ללכת על משהו קצת יותר קרבי- תלוי גיל, גמישות וחוזק. בכל מקרה שווה להקדיש זמן לסריקת הלוחות שנזכרו בהערה מעלי- יש מציאות ותכלס אפשר להתמקח עם כולם- השוק ביד שניה בהחלט מוטה לטובת הקונים. (דוגמא- חבר מכר אופניים קרבון מלא, של קואוטה, בנות שנה במצב חדש בפחות ממחיר הדגם הזול שהבאת ואלה אופניים ליגה לאומית). אם יש לך כסף להשקיע לך תימדד אצל רזניק... זה יבטיח התאמה מושלמת. בכל מקרה בהצלחה!
 

UdiK05

New member
כחובב - מרוצה מ CAAD8 עשיתי אתם חצי איירונמן

לא מכיר את האופציה השנייה, אך כחובב עשיתי את החצי ישראמן האחרון באילת עם CAAD8 וסיימתי מרוצה ובהתאם לציפיות שלי, כמובן שלאופני נג"ש יש יתרון אך אפשר להשאיר את זה לשלב מתקדם יותר. אם אתה מתכנן חוץ מטריאתלונים שימוש באופניים גם לרכיבות נפח ארוכות כולל הרריות, אופני נג"ש עלולות להיות פחות נוחות לכך.
 

marathoner

New member
גדול


סוף סוף אני יודע מה זה קראנק ואיפה הוא נמצא
 
למעלה