עזרה בבדיקת דם

עזרה בבדיקת דם

עשיתי ספירת דם ואחת המדדים PCT נמוך- 0.1% כשהנורמה היא 0.5-0.12 מה זה אומר? לדאוג? בנוסף הברזל שלי נמוך 10.6 אולי מסביר עייפות או חולשה. אני אתקשר לרופא- שאין לי מושג מתי הוא מקבל עם כל החגים.
 
חבל שאין תגובות

לפעמים יש התעלמות מוחלטת משאלות של כל מיני בנות שאינן משתתפות קבועות אקטיביות בפורום וחבל. אני נהניית לקרוא וללמוד ממה שכתוב, עושה כל יום יום לפחות 3 פעמים ביום ומידי פעם יש לי שאלה- ולרוב אין התיחסות. מעליב.
 

mingalim

New member
אין צורך להעלב...

לא תמיד נמצאים אנשים שיודעים את התשובה. אני פעם ראשונה רואה את ההודעה שלך, אבל אין לי שמץ של מושג. אני רק יכולה לאחל בהצלחה, ולהחזיק אצבעות שהכל יהיה בסדר
 
זה דוקא ש לא נכון אני משתתפת והשתתפ

תי בעבר בהמון פורומים ופה ממש יש אלה הענות.. אולי לא יודעים מה לענות אבל כשתהיה כאן מישהי שיודעת ייד תקבלי מענה
 

I N K A

New member
לא צריך לכעוס, גם לי אין מושג לגבי

הבדיקת דם, למרות שאצלי לאורך כל ההריון היו כמה ערכים נמוכים בעקשנות, והרופא אמר שלאישה בהריון זה בסדר גמור ולא התרגש. לגבי הברזל, בוודאי שזה מסביר עייפות או חולשה. בטח יתנו לך תוסף ברזל. עוד מעט יגיעו המומחיות, חג שמח ולא צריך לדאוג. להריון יש כל מיני דברים שלא נחשבים תקינים בזמן רגיל, ובהריון "מותר".
 
כמה תשובות

ההמוגלובין הנמוך בהחלט יכול להסביר את העייפות והחולשה שלך, ככל הנראה הרופא שלך ירשום לך תוספת ברזל. לגבי מדד ה- PCT, אולי הקובץ שצירפתי לך יוכל לעזור. תרגישי טוב ורק לא להעלב! אין כאן שום דבר אישי...
 

shine on 35

New member
זה קורה לכולנו, לפעמים ההודעה נמוגה

בגלל שצף ההודעות כאן.פשוט צריך להקפיץ ללא בושה. זה לא מאדישות, אין טעם להגיב אם לא יודעים לעזור, פשוט תקפיצי את השאלה כדי שמישהי שיודעת לענות תתקל בשאלה שלך.
 
כמה תשובות

ההמוגלובין הנמוך בהחלט יכול להסביר את העייפות והחולשה שלך, ככל הנראה הרופא שלך ירשום לך תוספת ברזל. לגבי מדד ה- PCT, אולי הקובץ שצירפתי לך יוכל לעזור. תרגישי טוב ורק לא להעלב! אין כאן שום דבר אישי...
 
קודם כל תודה. נחמד לקבל יחס

למבשלת מהבטן- בקובץ שמיד שמרתח לי אין איזכור לPCT. אני מקווה שזה כלום. הרופא אמר שזה כלום אבל אני דואגת- נראה לי שאין לו מושג מה זה אומר. בכל מקרה תודה
 
לגבי בדיקות

יש אתר מצוין שמסביר על כל הבדיקות האפשריות (לא רק של הריון), שאני נעזרת בו הרבה: http://www.infomed.co.il/medTestDir/default.asp לגבי ההמוגלובין - מנסיוני כשהיתה לי תוצאה של 10.9 התחלתי להרגיש סחרחורות, חולשה ועייפות, ופשוט העלו לי את המינון של הברזל. רופאת המשפחה גם המליצה לי לאכול הרבה ירקות ירוקים (חסה, ברוקולי, בצל ירוק, עלים למיניהם, לא מלפפון).
 
דרך אגב - את יכולה ללכת לרופא משפחה

בקשר לברזל, את לא חייבת לחכות לרופא של מעקב ההריון.
 
לדעתי זה שונה אצל כל אחת

אצלי 10.3 לא הורגש בכלל ואני עם תאומים. כך שזה לא הכרחי שיהיו כאבי ראש בגלל ברזל קצת נמוך...
 
אולי השכלול של הכל ביחד גורם לך

לחולשה כי אצלי כשהיה המוגלובין 10.3 מאוד הופתעתי כי הרגשתי מצויין אולי כל השאר היה בסדר אצלי. בכולופן את צריכה כדורי ברזל לחזק את הגוף באיזה שבוע את?
 
למעלה