עזרה באמת דחופה וחשובה - רוקו.

Yoni 6

New member
עזרה באמת דחופה וחשובה - רוקו.

כפי שאתם יודעים, מצבו של רוקו רע מאוד והוא מאושפז כבר קרוב לשבוע במרפאה האקזוטית. כרגע מצבו מתחיל להשתפר וירד לו החום, אך הוא מסרב לאכול או לשתות ונמצא במצב של שכיבה כל היום. הוא מאוד מאוד חלש, וכמעט ולא זז. אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות. עדי גנץ, המומחה לחמוסים, אמר שחסר לרוקו דם רב (מסתבר שהוא אנמי ושיש לו דם רב בצואה) מה שמקשה עליו להחלים ולהתחזק ושבשלב זה תרומה של מנת דם מחמוס אחר יכולה להיות ההבדל שבין חיים ומוות עבור רוקו!!!! הוא אמר לחד משמעית הטיפול הטוב ביותר שרוקו יכול לקבל הוא מנת דם אחת מחמוס בריא. מדובר בטיפול היחיד שאי אפשר לקנות לו בכסף, אי אפשר לייצר תרומת דם. חייבים למצוא תורם. אני יודע שזה לא פשוט, ואני בספק אם מישהו מכם יסכים, אבל אני חייבת לדעת: האם מישהו מוכן לתת תרומת דם לרוקו מהחמוס שלו? חשוב לי להבהיר שוב שזה יציל את חייו (!!!). רוקו יוכל לקבל תרומה (לפי הוטרינר) רק מחמוס/ה מעל 900 גרם- הפרוצדורה אינה מסוכנת ואינה משפיעה לרעה על החמוס התורם בשום אופן. אז אם יש כאן מישהו שגר באזור המרכז (המרפאה בהרצליה) ורוצה לעזור להציל את החמוס הכי מקסים שיש - אנחנו ורוקו נהיה אסירי תודה!!! בבקשה תחשבו על זה!!!!! כמובן שאנחנו נדאג לכל סידורי ההגעה להחזרה מהמרפאה, וכל הוצאות שיהיו כרוכות בכך. נכון, זה לא פשוט לנדב את החמוס לדבר כזה אבל תחשבו על עצמכם ועל החמוס שלכם, שגם הוא עלול להזדקק לעזרה כזאת או אחרת פעם, וכה הייתם שמחים לדעת שיש קהילה של חמוסים ובעלי חמוסים שיכולים לעזור לכם. אני לא יודע אם אני בעצמי הייתי מנדב את רוקו לדבר כזה לפני שחוויתי בעצמי את הסכנה לאבד את החמוס שלך, ואני יודע שאם וכאשר רוקו יבריא, ומישהו בעתיד יבקש תרומה דומה, אנחנו נתנדב. כן, זה קשה, אבל אני חושב שקהילת מגדלי חמוסים יכולהוצריכה להיות יותר מלהעלות תמונות וממפגשי חמוסים, היא יכולה גם להיות מקור אמיתי לידע (כמו שהיא כבר עכשיו) וגם לעזרה יותר עמוקה. מבחינת התרומה עצמה - מדובר במנה אחת (כמה סיסי) שאורכת כמה דקות ולא פוגעת בחמוס התורם או גורמת לשום תופעת לוואי. אנשים, זאת לא בקשה פשוטה, אבל רוקו הוא הדבר הכי חשוב לנו ואין בנק דם של חמוסים בארץ - יש רק את מגדלי החמוסים האחרים, שזה אתם. אם מישהו מוכן לעזור לנו להציל את רוקו, שיענה כאן, או ישלח הודעה, או פשוט יתקשר ל 0503355911. יוני נ.ב. אני יודע שלא מקובל לפתוח הודעה חדשה אבל ההודעה שכתבנו באשכול השני נשארת משום מה בתחתית העמוד, ונראה לי שבמקרה הזה הנסיבות מהוות סיבה מספיק טובה לעשות את זה.
 

המברך

New member
אבל גילו בכלל מה באמת יש לו?

למה אין לו דם? כתבתם כליות ובלוטוט ומיובש אבל מה באמת עושה לו שהוא ככה? זה הכי מלחיץ
 

The Shablool

New member
שלום?

מי אתה? אם אתה חדש אשמח אם תציג את עצמך, סתם מסקרנות, אתה לא חייב עם שם ופרטים מזהים. וברוך הבא
 

Yoni 6

New member
כרגע הם סבורים שאלו

לא הכליות או בלוטות הריח, אלא משהו במערכת העיכול (שגורם לכך שיהיה לו דם מעוכל בצואה) והאמת שזו היתה התחושה שלנו מההתחלה. אבל עדיין לא יודעים במה מדובר בדיוק, והוא מקבל 3 סוגים שונים של אנטיביוטיקה ושום דבר לא משפיע עליו. הוא כ"כ חלש שזה מפחיד. במיוחד שמדובר בחמוס שהיה שמנמן ואנרגטי. זה פשוט נורא ואיום.
 

The Shablool

New member
אוי ../images/Emo10.gif

גם לביס היו דימומים כתוצאה מהכיבים במערכת העיכול ודם בצואה וגם אצלו אנטיביוטיקה לא עזרה. אני יודעת שאין הרבה סיכוי אבל תשאלו את הרופא אם הוא בדק תאים אאוזינופילים בבדיקת דם... מקווה שתמצאו תורם בהקדם!
 

The Shablool

New member
אני מקווה שתמצאו תורם

זו לא אמורה להיות יותר מדי התעללות לחמוס התורם, זה כלום לעומת כל הבדיקות שהם עוברים כשהם חולים. החמוסים שלי מסרו שהם היו תורמים בשמחה אם הם היו מספיק שמנים. אולי במרפאה עצמה מכירים בעלי חמוסים שיסכימו לתרום? למשל כאלו שקיבלו תרומה בעבר? מדאיג אותי שהוא לא יודע מה יש לו ומה הגורם לאנמיה ולדם בצואה... למרות שתרומת דם תשפר אולי את מצבו לטווח הקרוב עדיין אין אבחנה אז בעצם גם אין טיפול... מה ההשערות כרגע לגבי מה שיש לו? מקווה שהמצב ימשיך להשתפר!
 

Yoni 6

New member
לא רק לטווח הקרוב

האנמיה נובעת מדימום תוך קיבתי. הוא מקבל 3 אנטיביוטיקות (למניעת זיהומים משניים) ושני חומרים שמאיצים את החלמת הקיבה, אבל ספירת הדם שלו כרגע היא בערך חצי ממה שהיא צריכה להיות. עם חצי מכמות ההמוגלובין, הרקמות מקבלות חצי מכמות החמצן שהן מקבלות במצב נורמלי, ולכן הוא כל כך חלש. מנת הדם תיתן לגוף שלו BOOST רציני כדי להוציא אותו מזה. אין כאן אנמיה כרונית של מח העצם אלא איבוד דם מקומי שהגוף שלו פשוט לא מצליח להשלים בעצמו ולכן הוא זקוק למקור חיצוני.
 

Yoni 6

New member
נמצאו תורמים

המון המון תודה ל"לוחש לחמוסים" ולענת על ההתגייסות המדהימה ועל העזרה הרבה!! אנחנו ורוקו מאוד מאוד מאוד מעריכים את זה!!! אבל נמצאו עוד בשעות הבוקר שני תורמים שמנמנים מאוד לרוקו, מפינת חי בחולון, כשמנהלת פינת החי היתה מקסימה ואיפשרה לנו לקחת אותם ולקבל בעצם שתי מנות דם. אנחנו מקווים שבינתיים זה יספיק. בכל מקרה, רוקו קיבל היום בערב את מנת הדם הראשונה ואנחנו לא מפסיקים להתפלל שזה יעזור לו. לא האמנו שאפשר להשיג תרומת דם לחמוס, אבל בזכות ההתגייסות הנפלאה של חברי הפורום- זה הצליח!!! אלפי תודות לכל מי שעזר !!!!!! נקווה שלא נצטרך עוד תרומה..
 

zulli

New member
יוני - כרגע דיברתי עם עדי, אי מפעילה את כל

הקשרים שלי כדי למצוא לו תורם. אני מקווה שנמצא ממש בהקדם!! תחזיקו מעמד.
 

alma43

New member
../images/Emo10.gif../images/Emo10.gifמצטערת לשמוע

החמוסות שלי דקיקות ושוקלות 650 ו-680 גר. שקלתי אותן כרגע. מיצטערת הייתי מנדבת אותן בשמחה.
 

WTR

New member
אני כותבת לכם גם כאן- מחשבות חיוביות ../images/Emo42.gif

זה מדהים כמה הם יכולים להתעודד מהאהבה שלנו אליהם, וכמה הם יכולים לדעוך אם הם רואים כשאנחנו עצובים.. תהיו חזקים בשבילו, יש הרבה אנשים שדואגים ואוהבים אותו ואני מאמינה שהתורם יגיע בקרוב בינתיים הפצתי לכל החברים ואנשי פורום ישנים והם מפיצים לחברים שלהם.... לצערי עד עכשיו לא ענה לי תורם מתאים (או שהחמוס קטן מדי, או שהוא לא ממש בריא, או מבוגר מדי...) אבל מתישהו זה יגיע דיברתי עם ד"ר עמיר והוא אמר שהוא ינסה לחפש מישהו מהלקוחות שלו שאולי יהיה מוכן לתרום אני ארשום גם כאן, שאני מוכנה להסיע ולהחזיר את החמוס התורם (כל עוד מדובר באזור השרון/המרכז) לצערי ג'ייד (השמנה מבין ה2) שוקלת רק 700 גרם בערך..
מגי, אולי קאי יכול לתרום? ענת, מה עם הדוקטור?
 

Megie

New member
היי

קאי לא יכול לתרום..הוא לא כ"כ בריא לאחרונה..אני מעדיפה שלא להתעסק עם המצב של הקשיש הקטן.. אבל הצעתי ליוני באופן פרטי,אלי תרומה משלג..ששוקלת יחסית הרבה.. אם יהיה צורך בעוד דם,אני אראה מה אפשר לעשות..יש גם את פונצ' השמן שישמח להתרום :) מחכה לעדכונים..
 

lekner

New member
מצאת קחו את מייפל

טוב במקרה הזה אפשר אולי להציל את 2 החמוסים אז קודם אספר את הסיפור שלי יש לי בעיה רצינית עם מייפל עשיתי לה מתחם גדול בחוץ והיא הצליחה לחפור ולברוח הילדה הגדולה הרימה אותה להחזיר אותה וכנראה מההתרגשות היא קירבה אותה לפנים ומייפל נשכה אותה באף בקיצור מלא דם ובכי וכאבים ובלאגן עכשיו אין שום סיכוי שבעולם ולא משנה מה אגיד מייפל לא יכולה להשאר אז מעכשיו היא סגורה בכלוב הפיצפון שלה עד שאמצא לה בית יש מישהי שמגדלת 2 חמוסות ורוצה אותה הסכמתי כי יש לה ניסיון ולא ישעמם למייפל הבעיה היא גרה בעין עירון ליד כרכור והיא רוצה שאביא אותה למקום נורמאלי במרכז, אם תסדרו דרך לקחת אותה מפה היא תתרום דם ולאחר מכן תעבירו אותה לעין ערוד ככה גם אתם גם אני גם רוקו וגם מייפל יהיו מאושרים טוב אני הכי פחות לגבי המשקל אין לי מושג כמה היא שוקלת על תבינו אותי לא נכון אני לא כועס על מייפל, או על הילדה שלי שבכל זאת הרימה אותה והיא יודעת בפרוש שאסור לקרב אותה לפנים אבל בכל זאת היא ילדה ובטח התרגשה שהרימה אותה בכל מקרה זה המצב אשמח אם נוכל לסייע אחד לשני אה להזכיר אני באילת
 

The Shablool

New member
אולי במקום להמשיך

ולהעניש את החמוסה על הטעויות שלך ולכלוא אותה בכלוב קטן תנצל את הסופ"ש לנסיעה למרכז ותביא את מייפל לבית החדש? אני מבינה שזו נסיעה ארוכה ויקרה אבל האחריות על המצב של מייפל מוטלת עליך. אני במקומך הייתי עושה הכל בשביל לדאוג לה לבית חדש בהקדם.
 

lekner

New member
להמשיך להעניש??

בינתיים היא היתה חיה יותר טוב ממני היה לה חדר לבד ,קיבלה את האוכל הכי טוב ויקר שיש צעצועים ערסל עיקור שחס וחלילה לא תפתח אנמיה והאבל הכי גדול שנגרם לה זה שהיא בזמן האחרון היתה נעולה בכלוב משעה 10 בלילה עד 6:30 בבוקר שאני לא חושב שהיא סבלה מזה אלא ישנה אם הייתי רוצה להמשיך "להעניש אותה" לא הייתי מוכר אותה זה יותר כמו למסור ב 200 ש"ח אחרי שהוצאתי עליה מעל 1000 אלא מפרסם ביד 2 מה שלא עשיתי ומבטיח לך שהייתי מוצא איזה מתלהב ומוכר אותה אחרי יום ובהרבה יותר אז מצטער אם אני לא חושב שהענשתי אותה עד עכשיו אלא כל הזמן מצאתי דרכים איך לגרום לה לחיות בצורה הכי טובה שאפשר ואני גם מצטער שאין לי כמה מאות להשקיע בנסיעה ואם אני יכול לעזור להציל חמוס אחר ובכך גם לעזור למייפל אני לא רואה שום פסול
 

The Shablool

New member
תראה

אני יכולה לדעת רק מה שאני מבינה ממה שאתה כותב ויכול להיות שיש דברים שהבנתי לא נכון. מדברים שכתבת כבר כמה פעמים הבנתי שהיא סגורה הרבה ושהכלוב שלה קטן. אתה מעמיד את הבעלים של רוקו בדילמה לא הוגנת. במקום לנסוע ולמסור את מייפל לבעלים החדשים שמצאת, כפי שאתה היית צריך לעשות גם ככה, אתה מציע להם לדאוג להביא את מייפל על חשבונם מאילת. אני יודעת שהכוונה שלך טובה אבל אתה מעמיד אותם בעוד דילמה של "האם להוציא עוד מאות שקלים בשביל לנסות להציל את החמוס שלי?". הם כבר הוציאו וממשיכים להוציא אלפי שקלים ונסיעות מטורפות לבית חולים וחזרה. הם בסך הכל זוג סטודנטים צעירים שמתמודדים פתאום עם מצב ממש קשה והם לא אשמים במצב שקרה לחמוס שלהם ועושים הכל בשביל לעזור לו. אתה יודע שיש לי ביקורת כלפיך ולו רק כי ניסיתי בכל דרך אפשרית, ולא תמיד נחמדה, לגרום לך לחשוב טוב טוב לפני שאימצת את מייפל. בכל זאת בחרת לאמץ אותה, לדעתי מבלי לחשוב על זה מספיק ובלי להתחייב עד הסוף, אחרת לא היית מוסר אותה. אולי אני טועה אבל זה מה שהבנתי מכך שאימצת אותה למרות שאתה בשלב לא יציב בחייך באמצע של תהליכים כשאין לך מקום מגורים קבוע ואפילו שקלת לעבור ולעבוד במרכז הארץ. וידעת שלאם בנותיך תהיה בעיה עם חמוס בבית בין אם אתה גר איתה או לא. זה לא נשמע כמו זמן טוב לאמץ חבר חדש למשפחה ולהתחייב אליו. אני מרגישה שאתה עדיין לא לוקח אחריות ולא דואג קודם כל לחמוסה ובגלל זה ההצעה שלך קוממה אותי. אני מצטערת על הביקורתיות שלי, אתה נראה לי אדם מקסים, חכם וטוב, אבל זה פשוט קשה לי מאוד לפעמים לקרוא את מה שאתה כותב. אני מרגישה שאתה מתנהג כמו קורבן של נסיבות חיצוניות ולא לוקח אחריות על ההחלטות שלך והחמוסה היא זו שנפגעת מכך. בלי שום קשר לרוקו אתה צריך למצוא למייפל סידור בהקדם. אם בדרך תוכל גם לעזור לו זה יהיה נהדר אבל קח בחשבון שאתה אחראי למצב של מייפל ושלבעלים של רוקו יש הרבה מאוד הוצאות עכשיו.
 

lekner

New member
אני אכן לוקח אחריות

אם לא הייתי לוקח אחריות הייתי זורק אותה אצל חבר במושב לכלוב אצל אחיו וגומר את הסיפור הוא הציעה לקחת אותה בגלל שאין לו מושג מיד זנחתי את הרעיון או כמו שציינתי יד 2 בקיצור לא חסרות דרכים ל"העלים" אותה אני בכוונה נותן ביטויים קשים כדי שתביני מאיפה הרצון שלי למסור אותה בה וזה מהאהבה ומהקבלה שלי לזה שאני אחראי לגורלה בלי קשר האשה שלי עוד הסכימה שהיא תחייה בכלוב בחצר ואני זה שהתנגד לאחר שאמרו בפורום שזו התעללות הקש ששבר את גב הגמל נקרא לזה ככה זאת הנשיכה שהיא נתנה לילדה שלי באף וכמעט הורידה לה חתיכה תאמיני לי אני מכיר כאלה שהיו לוקחים טוריה וקוברים אותה חיה אחרי דבר כזה כמובן שאין לי שום כוונה אפילו לא קרובה לזו וגם ברור לי שמייפל לא אשמה זה פשוט אינסטינקט אבל כרגע אין באפשרותי להגיע למרכז לתומי חשבתי בעבר שsweet fantasy כתבה שיש לה מכר באילת והוא מגיע כל סופ"ש וביקשתי ממנה במסר אם הוא יכול להעביר אותה למרכז לצערי טעיתי ואני מנסה לאתר מי זאת היתה כך גם חשבתי לגבי בעלי רוקו אין לי מושג מי נמצא אחרי המקלדת ובטח לא איך נראה חשבון הבנק שלו וקיוויתי שיש להם אולי מכרים באילת שעולים למרכז בכל מקרה אני אוהב אותה ורוצה שיהיה לה רק טוב ואם מישהו שומע על מישהו שמגיע לאילת וחוזר למרכז ויכול לקחת טרמפיסטית בארגז אשמח לדעת אם לא תהיה לי ברירה אז אני כנראה בכל זאת אסע כי לא אתן לה לחיות קבוע בכלוב
 
למעלה