עזרה אנשים...בקשר לראסטות.

Nechi Nech

New member
עזרה אנשים...בקשר לראסטות.

אני יודע שזה קצת לא קשור, אבל אתם בבקשה יכולים להמליץ על מקומות/חנויות למיניהן שבהן אפשר לעשות ראסטות? תודה מראש למי שמגיב. (בתקווה שיגיבו:)
 

Da Judge

New member
Dredy של קוטג'

קינג ג'ורג' לא רחוק מדיזנגוף סנטר. טיפה יקר אבל..
 

Da Judge

New member
כמה מאות

כמה? תתקשר לחנות או משהו ותשאל
 

Elparvar

New member
עצה קטנה

אם עשית את זה בחנות, זה לא רסטות. בנוסף לזה, אתה לבן. אל תעשה רסטות. זה מעפן.
 

Silly A

New member
לא ממש מסכים...

זה כבר מעבר לאיזו צורת חשיבה, או תרבות או משהו... זה אופנתי, ואם זה יפה, למה לא לעשות דרדלוקס? אם להתמיד זה יכול להראות אחלה... קאשי הוא דוגמא חיה למשל...
 
אתה לבן אל ץעשה ראסטות?

אתה גזען... no dredlocks for tha bitches תן לשיער שלך להתפרע עד שייצאו לך ראסטות טבעיות ומכוערות וזה הכי יפה (והם יהיו מכוערות סמוך עליי) קיבינימט כל נוד עושה ראסטות היום סטייליסטים שלא מבינים מהחיים שלהם עם הראסטות המעוצבות והמסודרות האלה גועל נפש - תן למישהו שיסדר לך את השיער קשור אותו וחכה וחכה חכה חכה חכה חכה חכה זה עניין של שנים לא של יומיים ויאואו מאאאאעעעגניב פצייץ ט-עים בוששעעע אני יש לי ראסטות ראסטות מסמל על בנאדם חושב - plant of wisdom תודה אני הייתי יוסי
 

idk

New member
ראסטות מסמלות על בנאדם

עם כינים
סתאאאאאםםם! ראסטות זה יפה, וזה מעפן לשלם עליהם 300 שקל! נצ'י- לך למישו שיעשה לך... תביא לו איזה חמישים שקל ככה..
 

Gil shaDy

New member
יא גזען ../images/Emo13.gif הוא תימני בכלל...

רביד אל תעשה בחנות אני אעשה לך בחינם פשוט בושה לשלם על ראסטות, אלא אם כן אתה מטומטם וגוזר אותן ואז צריך לשם 280 שקל בשביל סינטתיות אבל זה כבר עניין לגופו. קיצר דבר איתי אני אעשה לך יקח שנה אבל יצא טוב ב"ה
 

Nechi Nech

New member
תודה גיל יא איש טוב:)

אבל אני לא חושב שזה בושה לשלם על ראסטות. אם אני רוצה ללכת על בטוח שיהיו לי ראסטות טובות, ולכן אני מוכן לשלם על זה. תודה בכל מקרה!!
 

Gil shaDy

New member
נדבר על זה כבר מתישהו...

בכל מקרה אל תשלם בשביל ראסטות דבר איתי!
 

idan1986

New member
אם כבר מדברים על זה...

הקדמתי את עשיית הראסטות שלי מפורים לתחילת פברואר אחרי בגרויות חורף
 

Dungeon

New member
עזוב דרדלוקס, תעשה גלח

הכי גאנגסטר שיט שיש. גם אני חשבתי לגדל שיער עד שנראיתי כמו קלימרו (כהההההה זה המצויר עם הביצה על הראש) ואז גילחתי את הכל.
 
למעלה