עזרה - איך לגרום לאמא של....?

lirontzz

New member
עזרה - איך לגרום לאמא של....?

החבר לאהוב אותי?? יש לי חבר ואני באה אליו הרבה פעמים הבעיה היא שאני לא ממש מכירה את האמא שלו זאת אומרת כשאני באה אני אומרת לה רק "היי" ולפעמים עוד מילה שתיים אבל זהו... אני רוצה שיהיו בינינו יחסים קצת יותר טובים ושהיא תאהב אותי... איך גורמים לזה??
 
חחח

בד"כ בתקופה הראשונה של הקשר ההורים של החבר לא שמים עליך. למה? כי אין שום טעם להשקיע בחברה אם היא לא תשאר שם הרבה זמן. אחרי כמה חודשים היא תתחיל להתעניין יותר. מקרה כזה היה לי לפני שנתיים. בפעם הראשונה שבאתי לחבר שלי לא היה להם אכפת, אחרי 4 חודשים היא כבר קראה "יאנצ'קה" (וקוראים לי ככה רק אנשים קרובים). אל תתיאשי, זה לא אומר שהיא לא אוהבת אותך. זה רק אומר שהיא לא מעוניינת כרגע להעמיק את היחסים איתך כי ממילא היא לא בטוחה אם אתם והבן שלה תמשיכו לצאת עוד הרבה זמן. תשעני אחורה, תנשמי ותרגעי
 

lirontzz

New member
וואו

תגובה כזאת לא ציפיתי לקבל! תודה רבה אני מאוד מעריכה את זה!!!
 

SweeeeeTy

New member
ממ... לווא דווקא

אמא של חבר שלי, לדוגמא, מההתחלה הייתה בסדר איתי... תמיד הייתה שואלת מה נשמע, מציעה לנו לאכול, צוחקת, מדברת איתי... אני זאת שמתביישת... ושתבינו, אנחנו חצי שנה ביחד... אבל אל תחשבי שהיא לא אוהבת אותך אם היא לא עושה את זה.. תני לה זמן... כשאת מגיעה, תשבי, תדברי (כמה שאת יכולה בלי להפוך כולך אדומה) תתענייני בשלומם וכל אלה... חח מבינה? ואת יכולה אפילו להגיד לחבר שלך שאת רוצה יותר לפתח איתם שיחה, אז נגיד כשאתם מגיעים אליו הביתה, שתשבו עם ההורים.. אני בטוחה שהוא יבין... ואפילו יעריך אותך על זה... כמה זמן אתם ביחד?
 

Barbie G

New member
זה תהליך...

פשוט תיהי את! היא כבר תתאהב בך! אין לי ספק בזה!! חיוך ענקייי!
 
היא התכוונה

שלא תשחקי אותה או משהו כזה אלא תציגי את עצמך כמו שאת בלי משחקים והיא תאהב אותך, אל תדאגי, יהיה טוב.
 

SweeeeeTy

New member
זהו, שאין פה מה להסביר,

אי אפשר להגיד לך איך להיות את.. מבינה?
 

קורטי

New member
כמה שאני מזדהה איתך...

מה שהיה בהתחלה בין ההורים שלו לביני היה "היי" ו"ביי", היו פה ושם החלפות משפטים בסיסיים, כמו: "בלה, את רוצה לאכול? להכין לך משהו?" "לא תודה." "את בטוחה?" "כן.." ואז היה איזה יום שבת אחד שהייתי אצלם והם הכינו על האש, ודיברתי איתם- ואבא שלו ואני אוהבים אותם להקות רוק פרוגרסיבי- ג'טרו טאל, דיפ פירפל, לד זפלין וכו'... ובכלל הייתה לנו שיחה מעניינת על מוזיקה, ואמא שלו התחילה לשדל אותי לאכול ולא נתנה לי להתחמק... פשוט לקח להם זמן, להבין אם הבן שלהם יוצא עם המישהי הזו ברצינות או לא- הרי אם הקשר לא רציני, אין טעם לפתח עם בת הזוג יחסים טובים במיוחד, יחס בסיסי מספיק למען יצירת בסיס טוב ליחסים- אם הקשר יתהדק ויהיה רציני, כך גם ההורים ישקיעו יותר מאמץ ביצירת יחסים טובים איתך- הרי הם רוצים רק באושר בנם האהוב... ולהפך, אם הקשר לא רציני מספיק, והם נפרדים, לא נוצרו יחסים ולכן אף אחד לא נפגע... אני מאחלת לך המון בהצלחה- אני בטוחה שתראי איך זה ישתפר, ואם תרגישי צורך, תמיד תוכלי את בעצמך לפתח עם האמא יחסים, לשאול אותה "איך מכינים את העוגה המדהימה הזאת?" או כל שאלה בסגנון שתוכל להצליב בין האינטרסים שלכם. בהצלחה, אוהבת בל.
 
הממממממממ.....

כמו שכבר אמרו לך פה- זה עניין של זמן...תנסי להיות נחמדה, להתעניין בשלומם, להיכנס בחיוך ולשאול "מה נשמע" תמיד עוזר... בהצלחה מותק....
 
תראי אולי האופי של האמא הזו

הוא פשוט לשמור מרחק.. את יודעת, לא כולם ידידותיים כל כך. כל פעם כשאת באה אליהם הביתה תמשיכי לומר לה "שלום" עם חיוך יפה ומנומס. לדעתי, אל תידחפי אל האמא כי אם היא תרצה איתך קשר היא בעצמה תתחיל לדבר איתך..את רואה שאת מנסה וזה לא ממש הולך. בכלל לא בטוח שהיא שונאת אותך, זה שהיא לא מדברת איתך זה לא אומר שום דבר בעניין הזה. אם זה באמת חשוב לך לדעת מה היא חושבת עלייך, אל תנחשי. תבקשי מהחבר לשאול מה האמא חושבת עלייך. ברצינות!
 

lirontzz

New member
שיוווווווו אתם כאלה חמודים!!!11

תודה לכולכם!! אני איישם את מה שכל אחד פה אמר לי, זה כל כך עזר לי!!! תודה רבה לכולכם!!!!
 

elians

New member
תלכי אליהם לארוחה בערב שבת

או איזה ארוחת ערב... אני בטוח שזה ישנה
 

ס א ט י ן

New member
תצטרפי לארוחות.

במקום לבוא ולהיות אצלו בחדר כל הזמן, תהיו גם בחדר, וגם קצת מחוץ לחדר :)) כך אולי תתקלו באנשי הבית... וכמו שאמרתי- תצטרפי לארוחות משפחתיות, וכדומה... תכנסי גם למשפחה שלו. אם היחסים בניכם כבר רציניים, אז הגיע הזמן שתתחילי להכנס לאט לאט גם ללב המשפחה. לא תוכלי לעשות את זה רק באמצעות מילה או שתיים. פשוט תצטרכי להיות גם לידם, לפתח שיחות...לא יודעת... תנסו להיות גם קצת ליד שאר בני המשפחה ולא כל הזמן תקועים בחדר אחד עם השני (לא שזה רע...). תהי חייכנית, חיננית, וזה כבר יסתדר עם הזמן :) אבל רק אל תהיו כל הזמן סגורים בחדר, כך תמיד תשארי במצב שלך עכשיו...
 

M I S H U 1

New member
זה עוד מילא.. מה עושים אם זה הפוך?

אם האמא של החברה שונאת אותי! והיא אפילו לא מכירה אותי! היא פשוט לא רוצה שלבת שלה יהיה חבר.. מה עושים אז?
 

red tomato

New member
חחח... יש הרבה שיטות: לדוגמא;

תעשי כמוני... תחברי איתה נגד החבר.. חחח סתם, יש קטעים שלמשל אנחנו בחדר.. ואמא שלו תמיד מתלוננת שהוא לא יושב בסלון - רק בחדר... ואני גוררת אותו החוצה ויושבים איתם.. או שאנחנו צוחקות עליו ביחד.. חוצמזה גם תתחברי עם האחים שלו.. פעם חברה שלי צחקה עליי שזה טוב לעתיד... - יש אח"כ מי שיעשה בייביסיטר.. אבל הכי חשוב זה שלא תפחדי להיות לידם אם הוא לא בסביבה לרגע.. אני יכולה לתת דוגמא שעם האמא של החבר הקודם שלי הייתי בקשר כל כך טוב עם הזמן (היינו המון זמן ביחד.. והייתי שם בת בית), שלמרות שלא הייתי אצלהם בבית כבר איזה שנה+.. לקחתי מהאקס את הטלפון שלה ביום ההולדת שלה, והתקשרתי להגיד מזל טוב.. היא מאוד התרגשה. ואחרי חודש בערך כשהיה לי יומולדת.. האקס שכח להתקשר..
והיא לא. קשר טוב עם ההורים מאוד חשוב.. כי אז מרגישים בנוח בבית שלהם.. ואני יודעת שאני ניצלתי פעם את הקשר הזה והתקשרתי לאמא של האקס כשדאגתי לו והוא לא רצה לטפל בעצמו למשל. אם יעבור זמן, ולא תיווצר סיטואציה באופן טבעי.. אז אולי כדאי שהחבר שלך ידבר עם האמא שלו ויבקש להזמין אותך לבילויים משפחתיים - ואז זו תהיה הזדמנות טובה ליצור סיטואציה באופן מלאכותי. נ.ב. ביום שישי האחרון יצאתי לסרט עם חבר שלי.. וההורים שלו.. נשמע מוזר לא?!
 
למעלה