עזרה - אייפוד טאצ'

SupeReut

New member
עזרה - אייפוד טאצ'

היי לכולם :) בדיוק קניתי אייפוד טאצ', ויש לי כמה שאלות. 1. אין לי אופצייה לנהל קבצים דרך האייפוד עצמו, נכון? (ליצור פלייליסטיפ, למחוק קבצים לדוגמה...) 2. איך אני משיגה עברית? הבנתי שיש למצוא עברית באינטרנט ולהתקין על האייפוד.
 

SupeReut

New member
אה וגם!!

יש דרך באייטיונס לסמן כמה שירים (מאותו אלבום) ולעשום לכולם את אותו Artwork או שחייבים לעבור אחד אחד?
 

CPUBOOM2

New member
מספר תשובות

לגבי העברית ,ניתן להתקין רק על ידי פריצה.אך במידה ואת עושה זאת האחריות על המכשיר בטלה. מדריך מפורט יש בטאגליין(הפס הכחול בראש העמוד) .אגב את תמיד יכולה לבצע רסטור ואז ההגדרות יחזרו לאלה שהיו בהתחלה ,מה שאומר אין זכר לעברית אך כמובן שכל התכולה באייפוד תמחק. מחיקת שירים מהאייפוד נתנת רק דרך אייטונס,כלומר עלייך לחבר את האייפוד ולמחוק דרך האייטונס לגבי סימון השירים-זה אפשרי לעוד פרטים ולימוד יש לך בבטאג ליין את המדריכים למשתמשי האייפוד המתחילים
 

SupeReut

New member
תודה, אבל...

איך אפשר דרך האייטיונס לפתוח את כל התכולה של האייפוד ולמחוק למשל רק פריט מסויים, או כמה? וגם, העברית שמוצעת במדריך היא לגרסה1.1.1 ולי יש את 1.1.3 ועכשיו אני מורידה את 1.1.4, לגרסאות אלה יש מדריכים?
 

uriler

New member
בשביל להתקין את העברית את חייבת לפרוץ את

הטאץ'. הדרך הכי פשוטה לטעמי - Ziphone. התקנת עברית לאחר מכן - אני עובד עם העברית של Hebrew4iphone. לגבי מחיקת פריטים מהאייפוד - כשהוא מחובר לאייטונס, לוחצים על השם שלו, ואז עוברים לחוצץ music.
 

SupeReut

New member
תודה רבה

אפשר אבל עוד פרטים? או לשים לינק למדריך?
 

uriler

New member
תעשי חיפוש בפורום לפי זיפון / zihphone.

פרסמתי פה בפורום הסבר די מפורט לפני שבועים בערך.
 
למעלה