(עזרה) אז התקנתי את המסנג'ר החדש...

MaaYan B23

New member
(עזרה) אז התקנתי את המסנג'ר החדש...

כי ליוצרים נמאס משעמם וכפו עלי.. אחרי שאפילו את ההזמנה לבטא לא רציתי. מה שטוב זה שאני לא אוהב להתקין את החדשים כי אין מסנג'ר פלוס ישר ועכשיו דווקא אני רואה שיצא וזה בדיוק מתאים ואפילו עם פעולות נוספות. אז מה יש לנו כאן? פיצ'רים חמודים נחמדים, גרפיקה גרועה, שאני לא מאמין שהעדיפו אותה על מה שהיה וכפייה על שימוש. בכל אופן, אני לא פה בשביל להוציא עצבים, אלא בשביל לבקש עזרה מהתותחים שמכירים את התוכנה. הבעיה היחידה שעד כה מציקה לי היא שלא ניתן לראות את התמונות של המשתמשים ברשימה שבחלון הראשי. ניתן לראות רק כאשר לוחצים על השם או כשפותחים חלון שיחה. האם ככה זה בגרסא הזו או שאפשר לעשות משהו בשביל שכן יופיע? מה לעשות, הזכרון הויזואלי הוא יותר טוב מהכל וקשה לי בלעדיו. תודה רבה לעוזרים ושנה טובה!
 

דיקלוש99

New member
בדיוק מה שמפריע לי במסנג'ר החדש..

עברתי על הכל, חיפשתי ואמרו לי שכן קיימת האופציה לראות את התמונות בעמוד הראש ולא מצאתי.. אז מצטרפת לבקשות, מישהו יודע איך מחזירים את עניין התמונות ליד השם?
 
כשפותחים את המסנגר, מתחת לשם יש שני חיצים

שם אפשר לבחור לראות את תמונת אנשי הקשר
 

yarini11

New member
נכון אתה צודק-הנה הפתרון

כשאתם פותחים את החלון הראשי של המסנג'ר, בחלק העליון שלו, יש שני חצים ירוקים-אחד כלפי מעלה ואחד כלפי מטה. תלחצו עליו - יפתח לכם חלון- "הצג פרטי אנשי קשר" -ואז תוכלו לראות את כל התמונות
 

MaaYan B23

New member
תודה..

לבסוף גם אני נתקלתי בשיטה הזו ולצערי נשארתי עם התמונות הגדולות והמבולגנות. עם הקצב הזה בטח בגרסא החדשה המסנג'ר יותר מגושם.
 
אפשר בבקשה מולטי מסן לגירסא הנ"ל?

אני רוצה להיכנס במקביל עם 2 משתמשים חיפשתי באתרים ולא מצאתי הגירסא אגב היא 8.1.0178.00 תודה לעוזרים!
 
הנה ההסבר

יש כמובן להתקין קודם מסנג'ר פלוס... אחר כך - במסך הראשי של המסנג'ר ללחוץ על PLUS, העדפות, בלשונית "מסנג'ר" לסמן V ב"חשבונות מרובים".. פשוט וקל, בלי להוריד מולטי.... בהצלחה
 
למעלה