עזרה! אובדת עצות...

Turner1

New member
עזרה! אובדת עצות...

בחודש הבא נפתחת ההרשמה ואני לא יודעת לאיזו אוניברסיטה להירשם: ת"א או בר-אילן? הבנתי שהלימודים לתואר ראשון די חופפים בכל המוסדות אבל אני לא יודעת במה לבחור. המיקום של בר-אילן מושלם בשבילי אבל לת"א יש מוניטין וחיי חברה. ובבר-אילן יש את לימודי היהדות שכלולים בתכנית... אין לי את מי לשאול כי אני לא מכירה סטודנטים. אני מאוד אשמח לשמוע מה הסטודנטים פה חושבים, במיוחד אלה מת"א ובר-אילן. תודה
שבוע טוב
 

roigr

New member
תגובה עניינית

בפסיכולוגיה זה לא ממש משנה, מבחינת הרבה הלימודית. אבל יכול להיות שאם תלמדי עוד משהו (למשל, פסיכולוגיה וכלכלה), כן תהיה חשיבות, משום שיש תארים שכן נחשבים יותר באת"א. אפשר לטעון שבמידה מסוימת, לאת"א יש יתרון בכך שהיא מוכרת (אפילו בשם "תל אביב") בעולם, מה שיכול להגדיל את סיכויי הקבלה שלך לתארים מתקדמים בחו"ל ב1%. אבל אם את הולכת ללמוד רק פסיכולוגיה (או פסיכולוגיה-סוציולוגיה או משהו כזה), אז אין משמעות למוסד, ודווקא העובדה שבר אילן קרובה אלייך יכול לחסוך זמן וכסף במידה מאוד משמעותית.
 

Turner1

New member
תודה לך :)

אשמח לשמוע עוד תגובות. אני עדיין מבולבלת...
 

הרֵעוּת

New member
בר אילן מקסימה.

אני כמובן לא יודעת מה קורה בתל אביב, אבל האווירה בבר אילן נהדרת, הסטודנטים מאוד מפרגנים ועוזרים אחד לשני. מאוד. המרצים (ברובם) טובים מאוד. נעים ללמוד פסיכולוגיה בבר אילן. קחי בחשבון - יש כאן לא מעט דוסים, ושיעורי יהדות..
 
למעלה