עזרהה!

איזה מצב ביש..

אנלא מאמין שמעיפים לתמיד על כזה דבר...שיגיד שאת אחותו או משו..אם זה לא עובד..שיגיד למשגיח שהוא מתחזק ומקבל על עצמו..בקיצור ימכור לו תותים כדי שיחזיר אותו..
 
אאממממ...

אין הרבה ברירות!תפרדו....שילך לישיבה ידבר שם עם הרב.....יגיד שהסיפור הזה נגמר...שיבכה קצת שרוצה לחזור.......אולי זה יזיז משו בלב של הרב.
 
הלו הלו

``תפרדו, שילך לישיבה, ידבר עם הרב, שיבכה`` זה נראה לך מתכון לעוגה?! יש אנשים עם רגשות מאחורי הסיפור
 
יש ברירה אחרת????

עדיפ שיהיה בלי מסגרת נורמלית??ושיהנו להם ביחד??ברור..זה קשה להפרד....אבל שאינ ברירה...אז אין!!אם היא אוהבת אותו ואכפת לה ממנו..אז שתעשה אתזה....
 
עם כל ה . . .

צער שבמקרה הזה... אבל זה רק מוכיח ומחזק את מה שאני תמיד אומר שהנה גם בישיבות החזקות והחשובות יש הרבה חאנטרישים צדיקים שיוצאים עם בנות.
 
בעיקרון אין מה לעשות

כי הישיבות בדרך כלל לא מחזירים עם על פלפון לא מחזירים קל וחומר על בנות
 

יונתנטן

New member
לכול ה----- שאמרו להיפרד

אז תחשבו פעמיים.. בקשר אליך, אני מזה מצטער לשמוע את זה.. ממש עצוב! אני יכול להרגיש מה את מרגישה חוויתי את זה כמה פעמים.. לפי דעתי מה שהוא צריך לעשות זה מה שטוקסי אמר, מצטער לא יקרה שוב וכו` ושאלה: הוא סך הכול הביא לך את הג`קט שלו מה הבעיה לעזאזל?!
 
בישיבות מחמירים עם הענין הזה

לחברה שיוצאים לא באופן רשמי.. ובצדק... זה דבר מסוכן..
 

toxic2004

New member
הבעיה

שחלק מראשי הישיבות לצערנו אטומים (אני מסכים עם מה שכתבו כאן כנגדם) ועם כל הצער הם לא תמיד מקשיבים לליבם של בחורי הישיבות. אפשר להגיד שהרבה מקרים מצערים קורים בזכותם. אבל עדיין יש כאלו טובים, ואולי אותו בחורצ'יק יוכל לחזור למסגרת. אם רק יפנה ויתנצל, יסביר את המקרה, ויבטיח שלא לחזור עליו.
 
שיגיד שאת בת דודה שלו....

זה וואחד פאדיחה...... מה הרב אמר לו שהעיף אותו הוא לא ניסה לתרץ משהו?
 
אני לא מבינה דבר אחד...

וסליחה מראש שאני כאן ושזה נכתב כאן, פשוט יצא לי לקרוא כאן יותר ביומיים שלושה האחרונים אז זה כולל הכל ועל כל התגובות שדיברו על הנושא. ישיבה היא מוסד לימודים שמקוטלג כשייך לציבור החרדי, ולציבור החרדי יש גבולות מאוד מסוימים כדי להשתייך אליו. אם בחור יצא עם מישהי, שזה כלל מאוד מהותי- למה אח"כ המשגיחים והר"י הם אכזרים ואטומים שלא מבינים לנפש הבחור? וכי יעלה על הדעת שחייל בצה"ל יקשור קשר עם צבא אויב וימשיכו להחזיק אותו? שפועל במפעל יהיה בקשר עסקי עם מפעל מתחרה? לכל מקום יש את הכללים שלו, לגיטימי שאי אפשר ללכת בניגוד להם ולעשות משהו שפוגע במסגרת ועוד להתלונן אח"כ. אז במקרה כדלהלן את שואלת מה לעשות ואיך לעזור לו- לדעתי אין דרך, זה דבר *שהוא* היה צריך לחשוב עליו מראש. זו מסגרת שלו ואם חשוב לו להימצא בה הוא אמור לכבד את הכללים, אם הוא פגע במה שהוא אמור היה לשמור שלא יתפלא שהוא בחוץ.
 
למעלה