עזב אותי

וזה חשוב באמת?

שריטה יש והיא חביבה
במקרים טובים גם יש וזאת סיבה לחגיגה
 

י ו א ב

New member
שריטה לי שריטה לי, שריטה לי חביבה ../images/Emo13.gif

סיגריה ממלא לי והחיוך עולה לי
קחי שיר.
 

Gמלאיה

New member
../images/Emo45.gif

למרות שאני בחורה, אני מסכימה עם יואב! בקשר אסור, אני לא נותנת לעצמי להתאהב, ואם כן - אז חותכים! זה אחד החוקים מבחינתי בקשרים אסורים! ויותר מזה, אני מדברת מהצד של הרווקה - כשהיו לי קשרים עם נשואים, התאהבות תמיד היתה מחוץ לתחום!
 
אותי מעניין לדעת

איך את עושה את זה? שמה "אין כניסה" על הלב? מדביקה פלסתר? אני שואלת בשיא הכנות. לא ברור לי איך נותנים הוראות ללב. מה שכן ברור לי שצריך לשמור את הדברים בפרופורציות.
 

Gמלאיה

New member
התשובה היא כן!

מנתקת לגמרי את הלב מהחוויה. נהנית מהרגע. נוטה לא לאבד שליטה על הרגשות שלי בכלל, ואם אני רואה שזה קורה, אז אני לוקחת יום-יומיים של פסק זמן, והשליטה חוזרת... זה עיניין של אופי, זה עיניין של חינוך, וזה לאו דווקא נכון. לפי מה שהבנתי זה גם מצביע על אינטיליגנציה ריגשית נמוכה - היכולת לא להתחבר ולהתנתק מהרגש. אותי לימדו לא רק להסתכל על חצי הכוס המלאה, אלה לקחת את חצי הכוס המלאה, ולמלא כוס קטנה יותר... אז אני הפקתי את הטוב מכך... (לכי תסבירי לאדם נשוי שאת שולחת אותו חזרה לאישתו, כי הכרת מישהו אחר
לקח לו כמה שבועות להפנים את זה...)
 

ג י ו R א

New member
טרמפ על ההודע שלך...תפסיקו

לקשקש... מונעים היקשרות ופיתוח רגשות והרגשות...<אין דבר כזה...אולי רק אצל זונות> אז למה פשוט לא תלכי ברחוב תפני לחתיכים ותגידי.."בא לך לזיין אותי..על בסיס קבוע,או חד פעמי?"..
 

sumerfield

New member
נכון

אתה צודק באבחנות שלך. <אבל בבקשה אל תקרא לי כשתפתח את הקליניקה שלך> דבר אחד כן מרתיח אותי - משחק ברגשות של אנשים. ואני לא מאמין לאף אחד שאומר "זה לא את , זה אני.." , " זה בגלל שאני מאוהב בך יותר מידי... " , " הקשר טוב מידי ומפחיד אותי..." - לא מתאים לך.. תגיד " מותק, את מכוערת וזיון גרוע.. והכרתי את סיגי שהיא יותר שווה ממך" - תאמין לי שזה עדיף מכל מיני שקרים אוויליים אחרים. ולגביך והקשרים שיש\אין לך .. אכן איני מכיר, ולא יודע למה אתה נמצא איתה ולהפך (וגם לא באמת מטריד את שנתי). אבל דבר אחד כן אגיד לך... אם אתה נמצא עם מישהיא לאורך זמן (יותר מ 5 פעמים ) , ולא מעורב בזה רגש ("אהבה" הוא היחד שמתאים כאן אז צר לי עליך\ועליה .. אתם מסתכנים בסכנה של אובדן המשפחה והבית בעבור גרוי של 20 שניות...) ויואב, לא מתכנן כאן מלחמה חדשה (אפילו שלפעמים אני מאוד אוהב את המלחמות האלה..) , זו דעתי האישית, ואני מודע לכך שייתכן והיא שגוייה.
 

י ו א ב

New member
חס וחלילה מלחמה

אני ואתה רחוקים שנות אור, בצורה שבה אנחנו מסתכלים על הדברים. אין כאן שום משחק ברגשות - נסחפת קצת. אין לך מה להצטער עלי - בכל קשר שנמצא בו, נהנה הנאה שלמה
 
סאמר

אתה לוקח דברים למקום לא נכון יש אנשים שמרגישים יותר בטוח שכאשר מוצר איזה שהוא סוג של רגש פשוט להתרחק. אין כל דבר רע בזה...... כל אחד ודרכו שלו...... בכלל אנשים כאן לפעמים מרבים לאבד את הפורפורציות יש כייף נעים וסבבה אבל כאן הכל דרמתי ואני בדיעה של יואב..... יש דברים שאין להם מקום בקשר לא חוקי לדעתי.
 
סאמר ../images/Emo13.gif

אם כך, המסקנות שקיבלתי מדברייך (כך לפחות לפני הבנתי) א. כל הרומנים (שמתאהבים בהם) נגמרים בחתונה. ב. אין באמת אהבה ברומנים. אז מה יהיה?
 

www112

New member
../images/Emo201.gifנדוש, אבל כל סיום הוא התחלה חדשה!

לפעמים אהבה "יתרה" בקשר "הלא חוקי" יכולה לגרום לבעיות במסגרת החוקית ונכון (לדעתי) to give up לבל יהיה מאוחר מידי
 

mna

New member
הוא לא רצה להיות קרוב אלייך כדי לא להרוס לכם

את הכל . . מה קשה להבין?
 
למעלה