עזברה בהעברת סרט לאייפון

geri999

New member
עזברה בהעברת סרט לאייפון

שלום, בעבר הצלחתי להעביר פרק אחד שהמרתי אבל כשניסיתי סרט של 700 מגה הוא לא הצליח,יותר אחרי שבוע רציתי להכניס פרק נוסף והוא לא נתן לי וגם לא סרטים של 700 מגה ולא סדרות של 350 כלום הוא לא מעביר מישהו יודע איך אני פותר את זה??? התוכנה שהימרתי איתה היא ENCODEHD
 
למעלה