עור :((

עור :((

במיקרה אני פה, ומצאתי את הפורום הזה ! ממש טוב ! אני רוצה שתגידו לי מה לעשות. קניתי נעליים ממש ממש ממש ממש ממש יפות ולא חשבתי לרגע על השאלה האם הן מעור..התברר לי שהן מעור !! ואני לא יודעת מה לעשות! אני בהחלט לא רוצה ללבוש אותן, אבל מצד שני אין לנו כ"כ הרבה כסף, ואמא שלי תפגע או תתעצבן שאחרי שהיא השקיעה לי בנעליים ואני לא אלבש אותם, מצד שני אין לי גם נעליים אחרות.. אני לא מרבה בקניית נעליים.. קונה.. נהרסות - קונה שוב. מה אני יעשה ? זה יהיה כ"כ גרוע אם אמשיך ללכת איתן?
 

Silly LoveSong

New member
השתמשת בהן מאז הקנייה?

אפשר להחזיר לחנות ולקבל החזר כספי מלא או זיכוי לקניית נעליים אחרות (לא מעור כמובן).
 
שלום ../images/Emo13.gif

מתי קנית את הנעליים? אני חושבת שאם לא עברו שבועיים יש לך זכות להחליף אותן עם חשבונית.. אז שווה לנסות! אם עברו שבועיים, ורק אם עברו שבועיים, אז כנראה אין מה לעשות.. תלבשי את הנעליים אבל בבקשה תבדקי טוב טוב לפני הקנייה הבאה שלך. אני חוזרת- קודם כל, נסי להחליף אותם. בהצלחה
 
איזה חבל זההה

אני איתם יותר מחודש !.. פשוט דוד שלי אמר לי שזה לא מעור[עכשיו אני מבינה שהוא שיקר כדי שאני לא אזרוק אותן, כי הוא יודע שאני טבעונית] אבל אני רוצה מחר ללכת לסנדלר לשאול בבירור.. אבל מה אני לא יודעת אם ללכת איתן.. אין לי כסף לקנות ולא יתנו לי גם כסף
 

Silly LoveSong

New member
אם את מכירה מישהי עם נעליים טובות

שלא מעור, אולי שווה לנסות לבקש להחליף את הנעליים ביניכן? ככה היא לא תוציא כסף על נעלי עור חדשות ואת תזכי בנעליים סיטטיות ותוכלי ללכת בשלווה כשאת יודעת שההליכה שלך לא כרוכה בשום ניצול.
 
זה יכול להיות רעיון טוב ! אני אשאל

אבל בנתיים.. לבית ספר מחר אני לא אלך נעלי בית.. קרר
 
תראי..

כמה שזה נושא כאוב, יש דברים שלא צריך להגזים בהם.. יש לך נעלי עור, את איתם כבר יותר מחודש, אין שום אפשרות שבעולם שאת יכולה להחזיר אותם- אז תלבשי אותם. בין אם תלבשי אותם ובים אם לא, אין לזה כבר שום השפעה. פשוט להבא תודיעי טוב טוב לכולם שלא יעלו על הדעת לקנות לך עור/פרווה..
 
רעיון קטן

אולי תגשי לחנות ותאמרי להם שמכמה מדידות ביתיות גילית שאת אלרגית אליהן ופשוט לא יכלת לבוא להחליף תוך שבועיים..?
 

לקשמי

New member
כבר קנית

אמנם זה מצער, אבל אם לא תנעלי אותן, זה לא יעזור כבר לחיה שנרצחה בשביל העור הזה. זה מזכיר לי, שלי יש ארנק שעשוי מעור, בגלל שכשקניתי אותו המוכר עבד עליי ואמר לי שזה לא מעור. (משום מה האמנתי לו). גיליתי את הרמאות רק הרבה יותר מאוחר (אפילו אחרי שכבר הספקתי לשכוח איפה קניתי את הארנק) אבל אני ממשיכה ללכת איתו, כי כבר אין מה לעשות. אם אני אזרוק אותו, זה לא יתרום כלום לחיה, כי הכסף עליו כבר שולם.
 

יוחאי 17

New member
אבל

אבל זה לא גורם לך תחושבה מסויימת שאת הוכלת עם ארנק שבעצם חיה נוצלה ברצח בשבילו ...? לא עדיף לקנות חדש..?
 

One Echoe

New member
שמע יוחאי...

אנשים עושים מה שהם יכולים... אם למישהו יש כסף מיותר, שיקנה. אם לא-אז אין צורך. כי זה לא יעזור לבעלי-החיים גם ככה. אני למשל לא מסוגל ללכת עם נעלי העור-זה גורם לי להרגיש רע. אם למישהו זה לא מפריע, אני לא רואה סיבה שלא ילך עם הנעליים או הארנק... פשוט פעם הבאה שאתם בחנויות, חשוב מאוד לא לשכוח...
 

יוחאי 17

New member
כן.., זה נכון

כמובן שאם אין אפשרות אז אין צורך.. אבל אם יש.. יתקבל בברכה
 

לקשמי

New member
../images/Emo45.gif

היות והכסף אצלי עדיין לא גדל על העצים, אני ממשיכה ללכת עם אותו ארנק עד שהוא יתבלה. כפי שכתבתי, זה במילא כבר לא ישנה.
 

One Echoe

New member
../images/Emo45.gifזה בסדר.

את יכולה ללכת עם הארנק. אבל להבא, תזכרי לא לקנות אחד כזה טוב?
.
 

pie and cactus

New member
אני גם באותו מצב

קניתי ארנק בעור בעבר (לפני שמונה שנים!) ואני עדיין איתו - לפחות לא לזרוק את מה שבעבר היה חיים. וכמובן שבעתיד לא אקנה מעור.
 
למעלה