עוקץ פאטנר אז ככה פניתי אליהם לפני קצת יותר

fish75

Member
מחודש;בעיניין החלפת sim אשר משמש ל'לפטופ',על הדרך החלפתי סימים ב2 מכשירים נוספים אחד שימושי וחדש יותר סמסנג והשני אייפון של פעם שהאנטרנט בו תקול מכשיר ישן...הנציג הנל והאחראי שלו הציעו לי רמקול ומצלמת דרך חינם .רק בהתחייבות 3 שנים .חתמתי על איזה מסך שם.שאלתי אותו אין כאן עוקץ או קאץ'.אמר לא .האנטרס שלנו זה שימור לקוחות וכו וכו היום להפתעתי גיליתי שעבור המינויים אני מחוייב יותר ממה שהובטח לי הובטח לי 33 על שלושתם.זה שמחובר ללפטופ מחוייב בכ 55שקלים והשניים האחרים 37 שקלים.ועל המתנות חינם 62 שקלים למשך 3 שנים.פניתי לשירות ענתה לי אתה חתום צר לי שזה מה שחווית ובלא בלא...
מה ניתן לעשות בעיניין?
נ.ב. תמיד אני מסרב למבצעים מתנות וחינמים...מה שכתוב הנל אמיתי
 

דגלמנגל

Well-known member
מה ש-חינם - אין סיבה להתחיבות ל-3 שנים. זה חינם. זה שלך. אתה עושה עם זה מה שאתה רוצה, גם לזרוק לפח, בא לך.

אני מבקש לקבל בכתב, לאימייל, את כל ההצעה, עם כל הפרטים, כולל תשלומים/חינם, תקופת התחיבות, תנאי ביטול וכו'.
כמו כן, אני מבקש כתובת אימייל, להזמין דרכה את המבצע/ההצעה, ושם המציע, כדי לסגור אתו/ה את העסקה, אם ארצה בה.
סוכני מכירות עובדים על פרמיות, חשוב לזכור ולצ'פר.
לעסקאות רציניות יש תיעוד בכתב. במקרה של הונאה/עוקץ, לאחר החתימה, יש תיעוד לביהמ"ש לתביעות קטנות.
כל ניסיון להימנע מכתב והתעקשות לסגור עסקה עכשו, בטלפון, מדליקים אצלי נורה אדומה ואני מסרב, חד משמעית.
ההצעות הללו, הן כמו המוצרים בסופר, ליד הקופה, שאתה לא ממש צריך, אבל זה מול העיניים ואתה חייב לעמוד שם, אז יאללה שיהיה.
 
למעלה