עופר לינצ'בסקי התראיין הבוקר ברשת

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
עופר לינצ'בסקי התראיין הבוקר ברשת

עופר לינצ'בסקי התראיין הבוקר ברשת
ב', בתוכניתו של גבי גזית. לגזית הגיעו, לדבריו, אין ספור פניות ותלונות של נוסעים "שיצאו בשן ועין" מנסיתעם ברכבת. לינצ'בסקי לא הועיל הרבה בתשובותיו, לפחות מה ששמעתי ממנו, והבטיח כי החל מהחודש ועד אפריל יגיעו קרונות ומערכים של דאבל דק ושל IC3. מעבר לכך לא התרשמתי שהוא מבשר בשורות יחודיות
 

nubi

New member
ברור

עופר לינצ'בסקי התראיין הבוקר ברשת
ב', בתוכניתו של גבי גזית. לגזית הגיעו, לדבריו, אין ספור פניות ותלונות של נוסעים "שיצאו בשן ועין" מנסיתעם ברכבת. לינצ'בסקי לא הועיל הרבה בתשובותיו, לפחות מה ששמעתי ממנו, והבטיח כי החל מהחודש ועד אפריל יגיעו קרונות ומערכים של דאבל דק ושל IC3. מעבר לכך לא התרשמתי שהוא מבשר בשורות יחודיות
ברור
היום, יום ראשון, היתה הפעם הראשונה שברכבת נתקלו בכזאת כמות אדירה של חיילים (נכתב בציניות כמובן). זה שיקרה אסון באחד מימי ראשון זה ברור לי. השאלה היא כמה יצטרכו לההירג כדי שרכבת ישראל תפנים שיש בעיה.
 
סייג לחכמה שתיקה.

ברור
היום, יום ראשון, היתה הפעם הראשונה שברכבת נתקלו בכזאת כמות אדירה של חיילים (נכתב בציניות כמובן). זה שיקרה אסון באחד מימי ראשון זה ברור לי. השאלה היא כמה יצטרכו לההירג כדי שרכבת ישראל תפנים שיש בעיה.
סייג לחכמה שתיקה.
 

kobiz99

New member
למה שיקרה אסון את חושבת שלילי

ברור
היום, יום ראשון, היתה הפעם הראשונה שברכבת נתקלו בכזאת כמות אדירה של חיילים (נכתב בציניות כמובן). זה שיקרה אסון באחד מימי ראשון זה ברור לי. השאלה היא כמה יצטרכו לההירג כדי שרכבת ישראל תפנים שיש בעיה.
למה שיקרה אסון את חושבת שלילי
 

kobiz99

New member
אני חוזר על זה כל יום אז הנה היומית

עופר לינצ'בסקי התראיין הבוקר ברשת
ב', בתוכניתו של גבי גזית. לגזית הגיעו, לדבריו, אין ספור פניות ותלונות של נוסעים "שיצאו בשן ועין" מנסיתעם ברכבת. לינצ'בסקי לא הועיל הרבה בתשובותיו, לפחות מה ששמעתי ממנו, והבטיח כי החל מהחודש ועד אפריל יגיעו קרונות ומערכים של דאבל דק ושל IC3. מעבר לכך לא התרשמתי שהוא מבשר בשורות יחודיות
אני חוזר על זה כל יום אז הנה היומית
מנכ"ל רכבת ישראל אינו קוסם אינו יכול להביא רכבות שלא הוזמנו ואינו יכול לקדם עבודות שלא תוקצבו. השר אמר את אותם הדברים לפני כשבועים יגיעו בקרוב כמה מערכים שיקלו ובעיקר המסילה השלישית באילון. קובי
 

גדדו

New member
קישור לשידור

עופר לינצ'בסקי התראיין הבוקר ברשת
ב', בתוכניתו של גבי גזית. לגזית הגיעו, לדבריו, אין ספור פניות ותלונות של נוסעים "שיצאו בשן ועין" מנסיתעם ברכבת. לינצ'בסקי לא הועיל הרבה בתשובותיו, לפחות מה ששמעתי ממנו, והבטיח כי החל מהחודש ועד אפריל יגיעו קרונות ומערכים של דאבל דק ושל IC3. מעבר לכך לא התרשמתי שהוא מבשר בשורות יחודיות
קישור לשידור
קישור לשידור להתקדם ל 01:14:25 בשידור, ואתם בקטע על הרכבת.
 

mucool2

New member
הוא בטח איש של מעשים

עופר לינצ'בסקי התראיין הבוקר ברשת
ב', בתוכניתו של גבי גזית. לגזית הגיעו, לדבריו, אין ספור פניות ותלונות של נוסעים "שיצאו בשן ועין" מנסיתעם ברכבת. לינצ'בסקי לא הועיל הרבה בתשובותיו, לפחות מה ששמעתי ממנו, והבטיח כי החל מהחודש ועד אפריל יגיעו קרונות ומערכים של דאבל דק ושל IC3. מעבר לכך לא התרשמתי שהוא מבשר בשורות יחודיות
הוא בטח איש של מעשים
דיבורים זה לא הצד החזק שלו.
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif לעמית ו ../images/Emo45.gif אחד נוסף לקובי.

נחכה ונראה
לעמית ו
אחד נוסף לקובי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה