עונת השידורים באנגליה וסקוטלנד

FoggyDew

עונת השידורים באנגליה וסקוטלנד

בחסות צלחת לוויין חדשה ובתוספת מקרן + מסך יוקרנו במהלך העונה, בפאב ה"Foggy Dew" בכפר-סבא, משחקי הליגות באנגליה וסקוטלנד, בלי צורך לשמוע את הפרשנים המעצבנים של ערוץ הספורט. להלן לוח המשחקים לחודש אוגוסט: Premiership and SPL schedule for August 2005 The Foggy Dew Pub – Kfar Saba 13/8/05 Saturday 14:00 Everton Vs. Man United (live) 17:00 Portsmouth Vs. Tottenham (Live) 18:30 Middlesbrough Vs. Liverpool (Live) 22:00 Celtic Vs. Falkirk (Delay) 14/8/05 Sunday 15:00 Arsenal Vs. Newcastle (Live) 18:30 Wigan Vs. Chelsea (Live) 20/8/05 Saturday 14:30 Rangers Vs. Celtic (Live) 17:00 Liverpool Vs. Sunderland (Live) 19:00 Birmingham Vs. Man City (Live) 21:30 Tottenham Vs. Middlesbrough (Delay) 21/8/05 Sunday 15:00 Bolton Vs. Everton (Live) 18:30 Chelsea Vs. Arsenal (Live) 23/8/05 Tuesday 21:30 Charlton Vs. Liverpool (Live) 24/8/05 Wednesday 22:00 Blackburn Vs. Tottenham (Live) 27/8/05 Saturday 14:00 WBA VS. Birmingham (Live) 16:30 Tottenham Vs. Chelsea (Live) 19:30 Westham Vs. Bolton (Delay) 21:00 Rangers Vs. Hibs (Delay) 28/8/05 Sunday 16:00 Dunfermline Vs. Celtic (Live) 18:30 Newcastle Vs. Man United (Live) כתובת הפאב: רחוב היוצרים, איזור התעשיה כפר סבא טלפון 09-7665607

AntiUltras

זה לא הבאר של קריגר??

שצבוע כולו בירוק מזויע? אם אמצא קולגה פרוטסטנטית(שגרה די רחוק למען האמת) להגיע עמה לדרבי הגדול זו בהחלט אופציה Every Other Is My Half Day Off, And It's Off To The Match I Go Happily We Wander Down The Copland Road Me And My Wee Pal Joe We Love to See The Lassies With The Blue Scarfs On We Love To Hear The Boys All Roar But I Don't Have To Tell That The Best Of All We Love to See The Rangers Score Me Oh Me Oh Me Oh My - Oh How We Love To See Them Try We Love to See The Lassies With The Blue Scarfs On We Love To Hear The Boys All Roar But I Don't Have To Tell You That The Best Of All We Love to See The Rangers Score We've won the Scottish League Almost Everytime The League Cup's as simple too We Give Some Exhibitions In The Scottish Cup We Are The Cup Winners True And When The Rangers Win The European Cup As We've Done With The One Before We'll Gather Round At Ibrox 50,000 Strong To Give The Boys An Ibrox Roar. Me Oh Me Oh Me Oh My - Oh How We Love To See Them Try We Love to See The Lassies With The Blue Scarfs On We Love To Hear The Boys All Roar But I Don't Have To Tell You That The Best Of All We Love to See The Rangers Score

למעלה