עונת הדליפות, הטישו התלת שכבתי...

עונת הדליפות, הטישו התלת שכבתי...

אוכלי הבשר תמיד משוויצים במרק עוף שלהם. איזה מאכלים אתם אוכלים שעוזרים לכם להחלים ולהיות שמחים ונטולי אדמומית באף, קול מאנפף וטישו תמוד לוריד? בתודה מראש, מנוזלת.
 

lightflake

New member
נגד הצטננות:

1. לשמור טוב על חום הגוף. 2. לא לשתות או לאכול דברים קרים 3. להקפיד על מאכלים עם ויטמין C (גמבה, פרות הדר, פטרוזיליה, כרוב, וגויאבות.)ואבץ (בוטנים, עדשים, פול, חיטה מלאה או סובין חיטה ואפונה). 4. תה ירוק עוזר. אם כבר מתחילים להרגיש משהו בגרון אז תה ירוק עם לימון שלם בתוכו וללכת לישון מכוסים היטב. 5. והכי חשוב - לא להזריק אטרופין
(וגם לא לקחת אנטי-ביוטיקה)
 

lightflake

New member
והאמת שהדבר הכי טוב למי שכבר נדבק

זה לקחת את התרופה ההומאופתית (היחידה) המתאימה ביותר. ואיך יודעים?? הנה טבלא: http://www.homeopathy-israel.co.il/Index.asp?ArticleID=189&CategoryID=96&Page=1 ויש עוד כמה תרופות שיכולות להתאים בצורה טובה יותר, הנה: להצטננות ונזלת: http://www.simillimum.com/education/first-aid-room/contents/cold_and_acute_coryza.php לשפעת: http://www.simillimum.com/education/first-aid-room/contents/influenza.php ואם אין לכם כח להתאים לבד הכי טוב זה להיות בקשר עם הומאופת קלאסי רציני. אגב, דבר מגניב ביותר הוא שאם כבר אנשים נדבקו מסביבכם בשפעת יש אפשרות לפי הסמפטומים של השפעת שמשתוללת מסביבכם למצוא את התרופה המתאימה ביותר (לפי הסמפטומים המיוחדים - כל שנה זה משתנה מעט) ולקחת את התרופה לפני שנדבקתם וככה להיות מחוסנים.
חורף נעים
 
../images/Emo45.gifמרק ממממ...../images/Emo99.gif

מרק זה מאוד טוב, ומאוד עוזר (לי לפחות), זה לא שהעוף שם באמת עושה משהו, הוא מת בסה"כ, כך שהוא לא יכול לעזור.
 
LOL אהבתי את ההתייחסות

אני אוהבת מרקים. בימים טובים יותר היה נוהג של חברים וחברות שונים שלי לקחת את שירה למרק באמצע הלילה
אם שעמם להם ולא ידעו לאן לצאת ולמה אז פשוט ידעו שאם חורף ובמיוחד אם גשום אפשר לקחת את שירה למרק, להתאגד בחבורה ואז יהיה משהו "מוחשי" "לעשות". אח אח אילו היו הימים. מרק
 
למעשה, הסיבה שמרק עוף עוזר לשפעת

היא דווקא בירקות המסורתיים שמוסיפים למרק עוף. מרק ירקות, שיש בו את כל העלים הירוקים, ואת הבצל וכדומה, הם אלה שעוזרים לגוף להתמודד עם הצטננות.
 

is1

New member
השתן של התרנגולת

מעריב - בכתבה "הברירה הטבעית" (3.2.2005, עמ' 5) מתייחסת אירית רותם-צפרוני למחלת השפעת והטיפול בה, ומראיינת את גדעון רון, מומחה לרפואה סינית. תשובתו בעניין ההצעה להשתמש במרק עוף כב"תרופה", ראויה לציטוט: "מרק עוף זה השתן של התרנגולת." "סליחה"? "כן כן...כשעוף חי הוא אוכל ומפריש רעלים. כששוחטים אותו הרעלים שלא הופרשו, נשארים ברקמות. בתהליך האוסמוזה, חומצת השתן של התרנגולת שלא הופרשה ונשארה בין הרקמות, יוצאת בזמן הבישול לתוך המים."
 

נעמי66

New member
נכון, מרק עוף זה השתן של התרנגולת

בניגוד למה שמקובל לחשוב, שמרק עוף עוזר כשחולים, האמת היא שזו סתם אגדה. זה מזון מזיק, מלא פסולת, וטוב שיש מי ששמר את הכתבה הזאת, עם דבריו של גדעון רון.
 
למעלה