עונה 4 - כישלון לאו-סי ביום רביעי

SethDoe

New member
עונה 4 - כישלון לאו-סי ביום רביעי

הנתונים הראשונים לגבי הרייטינג של האו-סי אתמול בערב (רביעי) פורסמו בטור של מארק ברמן. הפרק זכה לשיעורי צפייה נמוכים במיוחד, בדומה לשיעורי הצפייה של פרק הבכורה של העונה הרביעית ששודר ביום חמישי שעבר. הערב ישודר פרק נוסף. נקווה לשיפור במספרים, אחרת הסדרה עלולה לעוף מהמסך מוקדם מאוד, ולא יופקו אפילו 16 הפרקים המתוכננים לעונה זו.
 

SethDoe

New member
פרק 403 - עדכון רייטניג

הפרק ששודר אמש זכה למספר עגום של צופים, כמו שני קודמיו. נראה לי שהנתון היחיד שאפשר להתנחם באמצעותו הוא עליה קטנה אבל מתמדת במספר הצופים: 401 - 3.39 מיליון צופים 402 - 3.53 מיליון צופים 403 - 3.71 מיליון צופים בהתחשב בלהיטים הענקיים שהאו-סי מתחרה בהם בארבע הרשתות האחרות (CSI, האנטומיה של גריי, deal or no deal ועל טבעי, במידה מסויימת), ובהתחשב בביקורות המצויינות שהעונה מקבלת בינתיים, אולי עוד נזכה לראות עונה מלאה של הסדרה.
 

SethDoe

New member
ותוספת:

עוד פרט שצריך לשכלל לעניין הרייטינג של האו-סי, זה שהרשת הביתית של הסדרה, FOX, נמצאת במצב נוראי. לרשת יש כרגע להיט אחד בלבד (האוס) ועוד שתיים-שלוש סדרות חזקות יחסית (משפחת סימפסון, איש משפחה ונמלטים). כל שאר הסדרות - ותיקות וחדשות כאחד - הן כישלונות חרוצים. במצב כזה, הרשת לא תמהר להעיף סדרה ותיקה כמו האו-סי שהוכיחה את עצמה היטב בעבר ושחזרה בעונה, שלפחות מבחינה יצירתית, היא מוצלחת למדי.
 
למעלה