עונה רביעית בדוק! כנסו

ברריי xD

New member
../images/Emo214.gif תאמת ?

ממש לא נראלי שתהייה עונה רביעית .. כי באמת כמה עונות אפשר ?! זה בדיוק כמו שאמרה אחת הבנות פה ( סורי אבל שכחתי תשם
) זה יהיה בדיוק כמו קטנטנות ונראלי שהם למדו את הלקח מאז ..
 

סיוקי2

New member
זה פורסם במעריב תרבות ! !

תקראו , יש שם כתבה שלמה שהרוב על המופע , אבל כתוב שם שבטוח תהיה עונה 4 בגלל ההצלחה של העונה השלישית - שהיא העונה הנצפית ביותר בארגנטינה ( זה מה שכתוב ) .
 
ישש אני ממש שמחההה =)

אני לא יודעת מה איתכן אבל לי זה ממש לא נמאס! אני מתה על כאסי ואני יכולה להמשיך לראות את זה לנצח, כל עוד לאלי פיטר ואגוס שם =) ולגבי מה שאמרתן על קטנטנות אני באמת לא חושבת שזה נמאס על מישהו. היה לזה 7 עונות וזאת הייתה הצלחה מסחררת והרבה מאוד אנשים התבאסו שזה נגמר! ועובדה שבסוף היא עשתה עוד עונה עם לאלי ופיט וכולם! והעונה הרביעית של כאסי לא יכולה להרוס אלה רק להוסיף, מי שלא יירצה ויחשוב שזה נמאס יוכהפסיק לראות ומי שאוהב שימשיך וזה רק יכול להוסיף עוד מעריצים לסדרה. ורק שתדעו שהעונה השלישית בארגנטינה היא העונה המוצלחת ביותר שם! למרות מה שכולם אומרים או חושבים היא העונה הכי מצליחה עם הכי הרבה אחוזי רייטנג ועוד עונה אולי זה אומר עוד הופעות שלהם בארץץץ!! אמןןן שיבואוו עוד מלאא פעמים =) סורי על החפירה9
 
גם אני איתכם!תיקראו..

..מי שלא רוצה לראות שלא יראה זה מראה שהוא לא אוהבת ממש כמעט מלאכים!מיצידי שיהיה מליון עונות אני מתה על העונה על מר טיאגו חס טצו רמה וכולם!אין הסדרה הכי מהממת בעולם לא אהבתי ככה סדרה אף פעם!כל מי שלא רוצה לראות בעיה שלו!
 

ifa1111

New member
../images/Emo210.gifלדעתי זה שטויות..!! ../images/Emo3.gif

למשל לקטנטנות המקורי היו 7 עונות מדהימות וכולם אהבו אותם! כל עונה המציאה את עצמה מחדש.. לדעתי זה מוגזם 7 עונות.. אבל העיקר שיש כאסי לא?!
 

לאה 333

New member
לדעתי זה תלוי

אם העונה הרביעית תצהיה מעניינת ולא סתם מריחה אז סבבה .... אבל אם זה יהיה סתם עוד עונה אז באמת זה סתם שטויות... למשל בקטנטנות היו עונות יפות וזה הצליח....
 

OoO gali OoO

New member
אני חושבת שזה 99 % נכון

כי היה כתוב בעיתון מגזין של מעריב כתבה על כמעט מלאכים (אני אסרוק בהמשך חח
) והם אמרו שכריס מורנה אמרה שבגלל כול ההיסטריה שהיה סביב כמעט מלאכים אז הם עושים עונה רביעית במקום סרט .. (אומשו כזה )
 

GIRL171

New member
זה נכון אני חושבת

כי זה היה רשום בנובלה ניוז, והם נוטים להיות אמינים חוץ מזה שפעם אחת עבדו עלינו שהמופע לא יגיע לארץ וזאת הייתה מתיחה חד פעמית.. אבל מה שכן עונה 4 נראית לי מוגזם עם העלילה אבל זה נחמד עוד עונה למרות שאמיליה לא תשתתף בה..
 
למעלה