עונה רביעית בדוק! כנסו

עונה רביעית בדוק! כנסו

חברים??? מה הבשורה הכי שמחה שיש לקבל לפני הצום ??! יש עונה רביעית לכמעט מלאכים!! במקום סרט אומנם אבל מה זה משנה ?! - אני עדיין רועדת. תכנסו לפורום של נתנאל מור ! צום קל ( :
 

titi2008

New member
לדעתי זה כבר דפוק יותר מדיי עונות זה כמו שקרה

לקטנטנות שזה היה יפה בהתחלה אבל בסוף זה כבר נמאס על כולם אחרי 7 עונות לדעתי הכי טוב לעשות סרט שיסכם את הכול... צום קל לכולם
 

didalf

Well-known member
../images/Emo45.gif ../images/Emo109.gif

אפילו 2 עונות היה מספיק לדעתי, כמה אפשר למרוח? וחוצמזה שנה הבאה אני כבר אהיה בצבא אני לא אוכל לראות:(
 

didalf

Well-known member
מעצבן לראות הקלטות../images/Emo109.gif

חוצמזה בצבא ועדיין רואה כמעט מלאכים?:|
 

שריוש2

New member
לפי דעתי זה ממש לא משנה..

אני התגייסתי לפני שבועיים, ואני רואה עדיין כמעט מלאכים. אז מה? לא איכפת לי. וכן יצא לי לחשוב על זה.. אני פגשתי בנות שהן (עדיין) מעריצות שרופות של אנימה וכל מה שקשור והולכות לכל הכנסים וכל זה. אז שאני אתבייש שאני עדיין מעריצה את כמעט מלאכים וכל מה שבסגנון? ממש לא! אני מאמינה שלכל בן אדם יש את השריטה שלו. לכל בן אדם יש שריטה כזו או אחרת, והשריטה שלי היא הערצה לסדרות של כריס מורנה והכוכבים ולטלנובלות ארגנטינאיות בכלל. בקיצור, אני לא חושבת שיש לך מה לחשוש / להתבייש, את תראי שיש בנות עם שריטות / דברים הרבה יותר גרועים. ובקשר להקלטות - זה באמת מעצבן. תמיד עדיף לראות את השידור הראשון.. אבל חכי תראי לאן תתגייסי, אולי בכלל לבסיס פתוח וקרוב לבית..
 
אני התחלתי לראות טלנובלות בגיל 3 תיקראו....

אני התחלתי לראות טלנובלות בגיל 3 שפקונדו ארנה היה בארץ וראיתי אותו בטלוויזיה התחלתי לבכות!ואני הייתי בת 3! גם אם אני הייתי בגיל שלה הייתי רוצה זה לא קובע גיל!וכמעט מלאכים עונה 2 זה מגיל 14 אפילו בגלל זה ניקולאודיון לא רצתה יותר לשדר את כמעט מלאכים!אני בת 12 ואני רואה אבל זכותי!=]
 

casi angeles1

New member
גם לדעתי.. עונה 4 זה כבר יותר מדי..../images/Emo108.gif

ועד אז גמאני היה בצבא חח ..
 

casi angeles1

New member
זה לא קשור אם אני אוהבת את הסידרה או לא../images/Emo108.gif

זה קשור לזה שבתור אחת שראתה את כל קטנטנות מאז שהיא זוכרת את עצמה.. חושבת שכאשר יש לסידרה יותר מידי עונות היא כר מאבדת את הפאנטה שלה ואת כל הרעיון.. כי הכל כבר חוזר על צמו שוב ושוב.. ולכן לדעתי צריך לעשות סרט ולא עוד עונה..
 

בתוש5

New member
לדעתי צריך לפרוש בשיא ..

כמו בשמינייה איך כולם אהבו אותם וזהה ציפו לעוד עונה והם פרשו בשיא ..
 

hilary4ever

New member
אבל זהו.. אבל עדיין מלא מלא

אנשים שאני מכירה (ואני מכירה הרבה) רוצים עוד עונה.... זה כאילו להשאיר אותנו המעריצים עם הלשון בחוץ מחכים ומחכים וזה לא יגיע לעולם:( ואני למשל ממש ממש ממש רוצה עוד עונה לשמיניה..
 
למעלה